Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ystävästänne, joka vaihtaa miestä kuin paitaa?

Vierailija
11.02.2021 |

Aina uusi mies, kun edellinen lakkaa ihastelemasta. Lapsia käy sääliksi tämä jatkuva uusien miesten metaästys ja kuvitelma, että on omasta mielestään ilmeisen viehättävä, vaikka ei vain kykene olemaan koskaan yksin ja tukee hyväksikäytetyksi miesten kautta.

Joku itsetuntovaurio?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla just tuollaisen kanssa enää tekemisissä. Itsekriittisyys nolla.

Vierailija
2/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ystävällä kaksi alaikäistä lasta, joten ikävä katsoa sitä hyväksynnänmetsästystä lasten kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä vaan

Vierailija
4/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän se on itsensä kauppaaminen. Oisko joku masis

Vierailija
5/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mitä muut ajattelee ja tarjoat samaan syssyyn oman tuomitsevan mielipiteesi. Mitä väliä meidän mielipiteellä on, kun olet jo omasi muodostanut?

Vierailija
6/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun mulla ei ole tuollaisia ystäviä. Tuskin tuhlaisin tuolle asialle ajatuksiani ollenkaan. Ystävä huolehtikoon suhteistaan ja niiden ajattelemisen ihan itse.

Vierailija
7/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan ystävällä kaksi alaikäistä lasta, joten ikävä katsoa sitä hyväksynnänmetsästystä lasten kustannuksella.

Ehkä sitten miettisin sitä miksi ja mihin ystävä tarvitsee hyväksyntää. Varmaa siitä myös keskusteltaisiin jos ystävä sen kerran toisi esillekin.

Vierailija
8/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin että siinä on joku joka ymmärtää elämän päälle, eikä jurmoota.

Vierailija
9/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tällaisen ihmisen ystävä sen takia että hän on mukava tyyppi, ei mua ne miehet kiinnostaisi, ja hyväksyisin hänet sellaisenaan kuin onkin. Meidän ystävyyssuhteen ulkopuolella puuhatkoon mitä lystää. Ystävältä tosin odottaisin tasaveroista ystävyyssuhdetta, en olkapäänä oloa aina miesjutun karistessa jos tätä kovin usein tapahtuu.

Vierailija
10/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan saavuta onko ap huolissaan ystävästään, ettei se riko itseään, vai onko vain moraalinvartijana ettei saisi olla sutinaa.

Vierailija
11/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jos vaihtaa pari kertaa vuodessa, niin pitäisikö ostaa lahjaksi uusi paita, ettei käytä puolivuotta sitä samaa.

Vierailija
12/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Itse en ole tähän ikään (32) mennessä saanut edes sitä ensimmäistä parisuhdetta. Entinen saman ikäinen ystäväni seurustellut 16-vuotiaasta asti, ei edes vuotta ollut sinkkuna kun aina löytynyt uusi mies. Myös pettänyt lähes joka suhteessaan, lapsia usealle miehelle, ollut useamman kanssa kihloissa/asuneet yhdessä. Mä en ole käynyt edes treffeillä. Tuntuu että naisilla on joku salaisuus millä saavat miehet ihastumaan itseensä eikä kukaan kerro mulle mikä tuo salaisuus on.

Vierailija
13/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suominainen, vain yksi asia mielessä.

Vierailija
14/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset hakevat hyväksyntää miesten kautta koko elämänsä ajan, siis kulkemalla miehestä mieheen. Joskus on jopa useampi yhtäaikaa "kierroksessa".

Jostain syystä kaikkien näiden naisten taustalla on huonot kotiolot lapsuudessa. Isä on häipynyt kuvioista ja äiti kohtelee kaltoin siihen saakka, kunnes tällä nuorella naisella on mahdollisuus muuttaa omilleen pois kotoa.

Moni tulisi terapiassa ehjäksi, mutta kun omassa käytöksessään ei nähdä mitään vikaa, niin ei edes haluta eheytyä. Kohdellaan kaltoin ja hyväksikäytetään muita ihmisiä (miehiä), sillä onhan heillä siihen oikeus, koska onhan heitäkin on kohdeltu kaltoin aikoinaan.

Vierailija
15/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen ystävä, joka on tärkeä ja rakas läheinen. Hän erosi kymmenisen vuotta sitten, ja sen jälkeen miehet ovat vaihtuneet todella tiuhaan. Aluksi olin tukena, kuuntelin alkuinnostukset ja lopun itkut, tuin, olin läsnä ja pohdimme hänen parisuhdeasioitaan jatkuvasti.

Nykyään en jaksa enää. Haluan, että ystävyytemme säilyy, mutta se ei pyöri enää toisen vaihtuvien suhteiden ympärillä. Ei huvita enää juurikaan tavata näitä miehiä tai tutustua heihin. En ole erityisen kiinnostunut kuulemaan uusimmista treffeistä tai erosta. Olen tämän joutunut sanomaan vähän suoremmin, kuin olisin halunnut, mutta asiat ovat ihan OK nyt.

Vierailija
16/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Itse en ole tähän ikään (32) mennessä saanut edes sitä ensimmäistä parisuhdetta. Entinen saman ikäinen ystäväni seurustellut 16-vuotiaasta asti, ei edes vuotta ollut sinkkuna kun aina löytynyt uusi mies. Myös pettänyt lähes joka suhteessaan, lapsia usealle miehelle, ollut useamman kanssa kihloissa/asuneet yhdessä. Mä en ole käynyt edes treffeillä. Tuntuu että naisilla on joku salaisuus millä saavat miehet ihastumaan itseensä eikä kukaan kerro mulle mikä tuo salaisuus on.

Nämä ovat rikkinäisiä naisia, jotka hakevat vain hyväksyntää. Heillä on myös yleensä erittäin temperamenttinen luonne, mikä näkyy positiivisella tavalla ainoastaan sängyssä. Muuten eläminen heidän kanssaan on pelkkää helvettiä, josta kertoo lukuisat ja jatkuvasti vaihtuvat miessuhteet.

Mutta sängyssä ovat täydellisiä!

Vierailija
17/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi jos miehet yksi toisensa perään paljastuvat sopimattomiksi?

Jos ajattelet ystävästäsi noin rumasti, niin miksi edes olette ’ystäviä’?

Vierailija
18/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etäisyyttä ottaisin, jos saa olla sitten miessuhdeterapeuttina. Muutoin antaisin olla ja elää kuten lystää. Jos lapset kärsii, se kyllä haittisi.

Vierailija
19/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aivan saavuta onko ap huolissaan ystävästään, ettei se riko itseään, vai onko vain moraalinvartijana ettei saisi olla sutinaa.

Saanut olla melkoisella tavalla jatkuvissa miesdraamoissaan kuulijana, joten ei tosiaan jaksa enää tutustua vaihtuviin miessuhteisiin. Se, että ei kestä edes kuukautta yksin eeojensa välissä, lähinnä huolestuttaa, että miksi on pakko rikkoa itsensä. Ja muidenkin suhteet samalla. Suhteita varattuihin miehiin useita.

Vierailija
20/41 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isäsuhde vonksillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi