Kun sisäilmasta sairastunut kroonisesti masentunut työtön nainen menee treffeille
niin miten tämän tilanteen sais selitettyä? En ole ollut työelämässä moniin vuosiin, koska kaikissa työpaikoissa sisäilmaongelmaa + kemikaaliongelmia asiakkaiden kanssa. Minulla on kaksi amk-tutkintoa, mutta kumpaakaan ei voi tehdä ilman asiakkaita/etäyhteydellä. Enkä edes jaksaisi, kun kaikki päivät menee selviytymiseen. Näytän hyvinvoivalta, koska liikuntaa harrastan paljon ja olen ihan kaunis. Olen harrastanut aikuisiällä urheilua SM-tasolla, mutta sisäilmaongelmien takia sekin on jäänyt.
Olen ihan perus fiksu ihminen ja hyvä tyyppi, mutta onko vain niin, että antaa miehen mennä, jos ei ymmärrä? Nuorempana minulla oli paljon kunnianhimoa, nykyään vaan masentaa. Masennusta takana 12 vuotta. Ikää minulla on 32v.
Kommentit (30)
tää sairastui keuhkoista pahasti sisäilmasta.Vaikea astma..en seukkaa,deittaa ,en mitään kiinnostuneita löytys oikeessakin elämässä.Se kuinka se tapahtui kuumeilu,ihottumat.jatkuvat ylätieinfektiot.lääkekuurit.Nokka muurautuiumpeen ,limakalvot.Yskä..hengenahdistukset.Astma paheni..lääkkeet lääkärit kyllä maksoi vieläkin maksaa..polilla juostaan vieläkin.Miten paljon saikkupäivät maksoi työnantajalle..ai niin palveluamm.huomasin usein yskin verta.Nenästä valui vaal.pun.kun puhuin asiakkaan kanssa aina edes tuntenut sitä.Työvaatteet haisi navetalle vaikka piti olla hygieeninen työpaikka.Maanant.aamuna vkl jälkeen sen haistoi mille vaatteet tuoksui..Alakulo miettikää itse teillä flunssa jatkuvasti..oletteko 100% työkyk???en flunssas ole..en alkuunkasn työkyk.
Kyllähän sulla sen verran paljon on rajoitteita, ettet ole mitenkään haluttu deittimarkkinoilla. Ei ne ihan pelkkään ulkonäköön keskity.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sulla sen verran paljon on rajoitteita, ettet ole mitenkään haluttu deittimarkkinoilla. Ei ne ihan pelkkään ulkonäköön keskity.
Kiitos tästä:)
Kirppuliina kirjoitti:
tää sairastui keuhkoista pahasti sisäilmasta.Vaikea astma..en seukkaa,deittaa ,en mitään kiinnostuneita löytys oikeessakin elämässä.Se kuinka se tapahtui kuumeilu,ihottumat.jatkuvat ylätieinfektiot.lääkekuurit.Nokka muurautuiumpeen ,limakalvot.Yskä..hengenahdistukset.Astma paheni..lääkkeet lääkärit kyllä maksoi vieläkin maksaa..polilla juostaan vieläkin.Miten paljon saikkupäivät maksoi työnantajalle..ai niin palveluamm.huomasin usein yskin verta.Nenästä valui vaal.pun.kun puhuin asiakkaan kanssa aina edes tuntenut sitä.Työvaatteet haisi navetalle vaikka piti olla hygieeninen työpaikka.Maanant.aamuna vkl jälkeen sen haistoi mille vaatteet tuoksui..Alakulo miettikää itse teillä flunssa jatkuvasti..oletteko 100% työkyk???en flunssas ole..en alkuunkasn työkyk.
sama täällä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää selittää jotain? Ota sellainen mies jota ei kiinnosta selittelyt. Valinnanvaraa miehissä kyllä on aivan liiaksikin.
No yleensä heti alkaa tenttaus siitä, että missä työskentelee, mitä tulevaisuuden suunnitelmia, matkusteletko yms. No mulle matkustelu on hengenvaarallista, kun ei tiedä missä yönsä voi viettää. Pari kertaa joutunut nukkumaan kivetyksellä, kun huoneet homeessa. Lapsia en halua, koska en niitä jaksa hoitaa. Tulevaisuuden suunnitelmina ainoastaan selviytyä jokaisesta päivästä.
Mikset nuku teltassa?
Monissa paikoissa ei saa nukkua teltassa. Lisäksi oireilen maahomeista, eli pitäis olla joku kivetys tms. Mut en pysty ostaa uusina makuuvaatteita jne. kun niissä on kemikaalit ja monissa maissa pestään hajupesuaineilla jne. nii saan myös anafylaksiaa niistä. Tämän vuoksi.
Teltoissa on tiivis muovilattia nykyisin, jos siis normaalin teltan ostat.
Ikävä kyllä ei estä maahomeiden vaikutuksia mikään muovi. Muovi imee itsennsä monesti myös hometta.
terveisin urheiluvälinemyyjä
Muovi imee itseensä hometta? Home orgaanisena kasvustona ei käsittääkseni voi kasvaa muovissa eikä muovi homehtua. Home tarvitsee aina jonkun kasvualustan ja otolliset olosuhteet.
Nämä sisäilma-asiat ovat niin kiisteltyjä juuri sen takia, kun osa ihmisistä on ihan yli-hysteerisiä, kun taas toiset kieltävät koko ilmiön olemassaolon. Uskon kyllä että ap on sisäilmasta sairastunut, mutta moni joka ei ole näkee hometta paikoissa, joissa sitä ei ole.
Vaikea kuvitella, että ei kelpaisi miehille jos ihan normaalipainoinenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että ei kelpaisi miehille jos ihan normaalipainoinenkin on.
173cm, 66kg, rasvaprosentti on 16.
-ap
Tuo ettei pääse matkustamaan on vähän tylsää, mutta toisaalta eihän nyt pääse muutenkaan. Jos liikunta ja sali jaksaa kiinnostaa, etkä siis lähinnä siirry sängystä jääkaapin kautta sohvalle, niin en ainakaan itse näe isompaa ongelmaa. Paitsi että tarkoittaako tuo selviytyminen sittenkin sitä? Yleensä masentuneet eivät harrasta liikuntaa, hienoa että sinä jaksat, koska auttaahan se masennukseenkin.
-M41
Vierailija kirjoitti:
Tuo ettei pääse matkustamaan on vähän tylsää, mutta toisaalta eihän nyt pääse muutenkaan. Jos liikunta ja sali jaksaa kiinnostaa, etkä siis lähinnä siirry sängystä jääkaapin kautta sohvalle, niin en ainakaan itse näe isompaa ongelmaa. Paitsi että tarkoittaako tuo selviytyminen sittenkin sitä? Yleensä masentuneet eivät harrasta liikuntaa, hienoa että sinä jaksat, koska auttaahan se masennukseenkin.
-M41
juu, ja vähän koitan kehittää itseäni opiskelemalla kieliä.
Miksi alanuoli tälle.
Olisihan tuo paras ratkaisu.