Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta-Sanomat uusi kommentoinit

Vierailija
11.02.2021 |

Mitä mieltä Ilta-Sanomien uudestä käytännöstä uutisten kommentointien suhteen?

Luotko tilin vai kommentoitko anonyyminä silloin kun se on mahdollsita?

Ilta-Sanomat uusi kommentoinit

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jo kommenttien määrässä! Huono idea toi tilin luominen kommentointia varten

Vierailija
2/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymiakaan kommenttia ei voi jättää ilman tiliä! Todella surkeaa! En oo uudistuksen jälkeen kommentoinut mitään enkä juuri edes käynyt koko sivuilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin 5 vuotta sitten kommentoida ilta-sanomiin useita kertoja, mutta kommenttejani ei koskaan julkaistu. Siitä lähtien olen boikotoinut kyseistä lehteä ja hyvin olen pärjännyt. Nuo tilivaatimukset kommentointia varten on tehokas tapa näivettää kommentointi minimaaliseksi.

Vierailija
4/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi kommentoida anonyyminä niin antaa olla sitten. 

Vierailija
5/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin 5 vuotta sitten kommentoida ilta-sanomiin useita kertoja, mutta kommenttejani ei koskaan julkaistu. Siitä lähtien olen boikotoinut kyseistä lehteä ja hyvin olen pärjännyt. Nuo tilivaatimukset kommentointia varten on tehokas tapa näivettää kommentointi minimaaliseksi.

Totta. Paljon huonommin mennyt muutenkin viime kuukausina kommentit sinne läpi kuin ennen.

Vierailija
6/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapetaan kommentoinnit nuin!

Vierailija
7/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin iltasanomien lukemisen kun otti käyttöön . "rajoitteet"

Vierailija
8/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan pitää olla tilit ja salasanat eikä sais samaa salasanaa olla kahdessa paikassa, hermot menee. MTV katsomokin vaatii nykyään tiliä!

Vierailija
9/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Paljon huonommin mennyt muutenkin viime kuukausina kommentit sinne läpi kuin ennen.

Näin se kansalaisten hiljentäminen alkaa.

Vierailija
11/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus 🤫

Vierailija
12/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS jutut on niin pöljää klikkiotsikkohöpötystä että en ole juttujen takia siellä käynyt vaan kommenttien takia. Nyt piti pilata sekin.

Vierailija
13/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä samaa demokratiaa mitä USA ajaa. Katsellessa nykyisen hallituksen toimia niin ymmärrän kyllä miksi kommentointia on rajoitettu. Eihän näistä tolvanoista voi olla kuin pahaa sanottavaa...

Vierailija
14/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. En tiedä olenko kussut heidän muroihinsa, mutta harvoi kommenttini julkaistaan. Samaan ketjuun kyllä ilmestyy mielestäni asiattomiakin kommentteja samasta aiheesta josta itse kirjoitin.

Vierailija
15/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tää va jakki joka koko ajan laittaa nimimerkkikenttään otsikon????