Mitä mieltä miehestä joka opiskelee paljon kieiä?
Sanotaan 3-6 kieltä yhtäaikaisesti ja ei aiheuta hänelle vaivaa tai stressiä koslka nauttii siitä? Onko se viehättävä, ei-viehättävä vai neutraali ominaisuus. Ja vielä se että tämä kieltenopiskelu ei veisi teidän yhteistä aikaa vaan hän näkisi ajanvieton sinun kanssa tärkeämpänä kuin kielet.
Kommentit (23)
No tottakai on positiivinen ominaisuus, vaikuttaa älykkäältä. Kuinka ihmeessä joku voi pitää tuollaista negatiivisenä? Kunhan tosiaan on sitten kiinnostunut muistakin asioista.
Kellogg Innovation and Entrepreneurship Initiative (KIEI)?
Positiivinen ominaisuus, kunhan ei päde asialla. En tykkää pätijöistä.
Sittenhän meillä olisi paljonkin yhteistä. Osaan ainakin auttavasti keskustella jo seitsemällä kielellä (ja sönköttää edes jotain vielä parilla muulla). Ymmärtäisit mua (ainakin tässä asiassa) ❤️
Ihana mies. Kuulostaa ihan nuorelta Jussi Halla-aholta. Oppii kirkkoslaavinkin muutamassa viikossa.
Riippuu siitä, mitä varten ja miten opiskelee. En paljon arvosta sitä, että opiskelee jollain Dualingolla yksittäisiä sanoja ja fraaseja kielestä, jota ei edes käytä mitenkään. Sen sijaan, jos on joku syy (työ, matkailu, kiinnostus jonkun maan/osan kulttuuriin/kulttuureihin) ja opiskelee tavoitteellisesti niin se on plussaa.
Hengenheimolainen.
Tosin en tiedä ketään joka opiskelisi kuutta.
Mutta kielitaitoinen ihminen on älykkö mun makuun.
Kai tajuatte , että opiskelee tavatakseen naisia niinkuin tekin opiskelette kieliä saadaksenne miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä varten ja miten opiskelee. En paljon arvosta sitä, että opiskelee jollain Dualingolla yksittäisiä sanoja ja fraaseja kielestä, jota ei edes käytä mitenkään. Sen sijaan, jos on joku syy (työ, matkailu, kiinnostus jonkun maan/osan kulttuuriin/kulttuureihin) ja opiskelee tavoitteellisesti niin se on plussaa.
Opiskelee koska se on kivaa, saa siitä nautintoa/lisää hyvinvointia ja rakastaa eri kulttuureita. Opiskelee paperikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelee koska se on kivaa, saa siitä nautintoa/lisää hyvinvointia ja rakastaa eri kulttuureita. Opiskelee paperikirjasta.
Ja tuo oli siis ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se eri kulttuurien rakastaminen sitten muuten näkyy? Matkusteleeko hän? Lukeeko kirjallisuutta eri kielillä, katsooko elokuvia, kuunteleeko podcasteja tms? Vai näkyykö se ruoanlaitossa tai jossain muussa?
Erittäin positiivinen. Kiinnostuisin välittömästi.
Valitettavasti et tekstisi perustella ole hänen arvoisensa.
Mä enn ole opiskelllut mutta mummoni oli filosofian maiisteri ja kielten opettaja. Ukkini arkkitehti ja ukin veljenpoika on tietojenkäsitttelytieteen maisteri, fysiiikan maisteri ja tietojenkäsittelytieteen lehtori yliopoistossa. Joku varmaaan kyky näisssä väleisssä. Esiim jos lähtiisin vaikka käääntämään leffaaaa niin päääni alkaaa heti tuottamaaan useiita mahdolllisuuksia tulkita ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ole opiskelllut mutta mummoni oli filosofian maiisteri ja kielten opettaja. Ukkini arkkitehti ja ukin veljenpoika on tietojenkäsitttelytieteen maisteri, fysiiikan maisteri ja tietojenkäsittelytieteen lehtori yliopoistossa. Joku varmaaan kyky näisssä väleisssä. Esiim jos lähtiisin vaikka käääntämään leffaaaa niin päääni alkaaa heti tuottamaaan useiita mahdolllisuuksia tulkita ajatusta.
Porrnoelokuvan käääntämisestä yritin tehdä itsellleni harrastuksen mutta en oikein innostunut siitä noin niinkuin ainakaan pidemmän pääälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porrnoelokuvan käääntämisestä yritin tehdä itsellleni harrastuksen mutta en oikein innostunut siitä noin niinkuin ainakaan pidemmän pääälle.
Eii oikein napaaa. Vaikka koko hommmahan itseasiassa varmaan painottuisikin pitkälle siihen että hakkaa tattiin ja dopamiinia vapautuuu ja saa sitä mielihyvän tuottoa siiinä siinä ikäänkuin palkkkioksi siitä vaivasta jota epätoivoisena siinä itsellleen ajan kuluttamiseksi tekeeekin ja pyrkii jättämäään alkoholi putelit kauppaaan, eikä tarvitse juopporetkuna siellä niitä ollla kuolaposkella sieltä noukkimassa ja kieliposkellla sitten loppuilllasta ja aaamulla morkkiksisssa kylmässä suihkusssa koota itteeensä uuteen iloiseen raikkkaaseeen päiväään todeten etttä elosssahan tässä lopulta olllaaan.
Olen itse samanlainen, joten olisi aika kivaa, jos kemiat muuten natsaa.