Pesin pyykkiä ja ihmettelin kumman vahvaa hajua. (Teinin vaatteet)
Joo todellakin aion kysyä pojalta itseltään kun tulee koulusta mutta ihmettelen vaan.
Eli siis olin normaalisti pyykkäämässä kun ihmettelin korin vahvaa lian hajua, ihan kuin pissaa. Älysin että se tulee teinin boksereista, eikä vain yksistä vain useammista. Siis aivan järkky haju.
Heti tuli mieleen kaikki mahdolliset tulehdukset mitä pitää varmaan alkaa selvittämään, sillä todella outoa jos 15v yhtäkkiä alkaa lirauttelemaan housuihin. Vai mikähän juttu tässä nyt on?
Kommentit (23)
Haista petivaatteita. Karkaako pissi yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Ravistelu unohtunut
Olin tulossa sanomaan samaa. Mun miehellä tulee aina kusitippoja housuun ja ne kyllä kuivuttuaan tuoksuu melko ikävälle.. mutta kannattaa tosiaan pojalta itseltään kysyä että onko kirvelyä ym ollut
Tulehdus tulee ekana mieleen, jos paleltunut ulkona. Käytä testissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravistelu unohtunut
Olin tulossa sanomaan samaa. Mun miehellä tulee aina kusitippoja housuun ja ne kyllä kuivuttuaan tuoksuu melko ikävälle.. mutta kannattaa tosiaan pojalta itseltään kysyä että onko kirvelyä ym ollut
Pesen aina kusemisen jälkeen vehkeeni ja käteni, ei haise.
Oot varma että se on pissan hajua? Diabetes?
Mitä jos kysyisit siltä itseltään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kysyisit siltä itseltään?
Mitä jos lukisit avausviestin ennen kommentointia?
Oliko taskuissa huumerouhetta?
Huumausaineet rouheena haiseevat pahalle.
Jos pesukoneesta löytyy rouhetta, niin välittömästi teini poliisiasemalle tunnustamaan.
Teini voisi jo itse pestä pyykkinsä.
Ollut kova kusihätä ja vähän päässyt lirahtamaan ennen vessaa?
Vierailija kirjoitti:
Teini voisi jo itse pestä pyykkinsä.
En ole ap, mutta meillä minä pesen pyykit siitä syystä että oon tosi tarkka miten ne pestään. Mitkä vaatteet saa olla samassa koneessa, mitä pesuainetta jne. Enkä jaksa alkaa niitä neuvomaan
Veisin testiin. Vai onko joku tik tok haaste?
Vierailija kirjoitti:
Kannbis päissään lirahtanut.
Tai kännissä
M41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravistelu unohtunut
Pesen aina kusemisen jälkeen vehkeeni ja käteni, ei haise.
Kusetko käsillesikin?
Olisiko murrosiän takia haju muuttunut? Opeta perushygieniaa. Murroikäiset pojat haisee aika paljon. Tai ei vaihda housuja tarpeeksi usein ja housuissa on pissatippoja. Huumeista tuskin johtuu ainakaan, ei ne housuissa haise.
Ravistelu unohtunut