Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit vielä kokea, jos sinulla todettaisiin vakava sairaus?

Vierailija
10.02.2021 |

Minun lähisukulaiseni on sairastanut vakavasti jo 2 vuotta. Ennuste ei ole hyvä. Palliatiivinen hoitolinja. Lääkäri oli sanonut, että monet ovat eläneet vuosiakin, vaikka ei ole parantavaa hoitoa.

Kysyin, mitä hän haluaisi vielä kokea, mikä tuottaisi iloa. Ulkomaille haluaisi lähteä keväällä; Ranskaan tai sitten Italiaan. Sen tiedämme, ettei taida olla realistinen haave tässä vaiheessa, kun on tämä koronakin kaikkialla Euroopassa ja matkustaminen hyvin epävarmaa juuri nyt. Matkaa ei kannata edes suunnitella syksylle, kun ei hänen voinnistaan silloin tiedä.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä muut haluaisivat kokea, jos tietää, että aikaa on rajallisesti ja sairaus vie voimia. Ehkä löydän jonkin kivan idean ilahduttaa lähiomaistani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset hetket lasteni kanssa olis varmaan ne tärkeimmät. Mua itkettää ajatuskin siitä, että joutuisin heistä luopumaan. Mulle ei työ, raha eikä koti oo tärkeitä, mut omat lapset on.

Vierailija
2/6 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin varmaan sohvalla katsomassa Netflixiä. Olen aika uupunut, eikä koskaan ole omaa aikaa. En laske omaksi ajaksi sitä, että yritän pitää kunnosta huolta ja liikun n. 5 tuntia viikossa. Työ, perhe ja arki väsyttävät, vaikka yrittäisi ottaa rennosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti matkustaisin mahdollisimman paljon, haluaisin nähdä vielä maailmaa.

Vierailija
4/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaisin varmaan sohvalla katsomassa Netflixiä. Olen aika uupunut, eikä koskaan ole omaa aikaa. En laske omaksi ajaksi sitä, että yritän pitää kunnosta huolta ja liikun n. 5 tuntia viikossa. Työ, perhe ja arki väsyttävät, vaikka yrittäisi ottaa rennosti.

Mulla varmaan tää sama.

Vierailija
5/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeparantumisen.

Vierailija
6/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin maalle siltä seisomalta. Toivottavasti läheiset kävisi paljon kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän