Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko bye bye, jos mies tilaa ensitreffeillään sinulle siiderin jäillä ja itselleen tuplaviskin ja ison tuopin?

Vierailija
10.02.2021 |

Vai ei?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi koska nautin vain proseccoa tai shamppanjaa.

Vierailija
42/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en juo alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin siel kapakas et kuka haluu sidukan jäillä ja tilaisin itelleni tuplavodkan jäillä ja kivennäisvettä. Miehelle sanoisin et tarjoo kaljaa tai lonkeroo jos haluut tarjota mietoja.

Vierailija
44/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sopisi treffejä pubiin, siinä lailla haaviin jää vain alkoholisteja.

Vierailija
45/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes menisin treffeille sellaiseen paikkaan missä olisi tarjolla alkoholia. Mutta todellakin olisi heipparallaa, en juo alkoholia ja miksi sitä tarvitsisi edes juoda treffeillä??

Ilmeisesti sen vuoksi olenkin sinkku, pitäis varmaan alkaa juomaan

Vierailija
46/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi bye bye jos alkaisi tilaamaan ihan mitä tahansa puolestani. 

Tuota minäkin tässä ihmettelen, että miksi ihmeessä joku tilaa toiselle jotain juotavaa kysymättä, mitä toinen haluaisi ottaa? Ei mitään järkeä. 

Vierailija
47/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja yrittää kuitenkin edes ajatella toista. Pisteet siitä. Monet treffit on sitä että mies on vetänyt noi kaikki tuplana jo etukäteen ja on tavatessa vain kiinnostunut kähmimään ja ehdottelemaan seksiä. Valitettavasti.

Vierailija
48/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen ehdottomia tuntuu lähes kaikki olevan. Ei voi ymmärtää sitä kun toinen tarjoaa. Itse ainakin arvostan jos mulle tuotaisiin juoma enkä kehtaisi alkaa vittuilemaan siitä. Toki itsekin kysyisin ensin, mutta voihan olla, että mies halusi yllättää tai häntä jännitti ja teki paniikkiratkaisun.

Vierailija
49/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En käytä alkoholia enkä halua juoppoa kumppania.

Vierailija
50/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Hieman ajattelematonta, ettei kysyisi mitä haluan mutta ajattelisin, että ehkä jännittää. Ystävällinen ele kun tarjoaa jotain. 

Ihme nutturapäitä täällä taas. Vähän avatkaa sitä pantaa pään ympäriltä ja katsokaa laajemmin :)

Vierailija
51/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika velho tuo saisi kyllä olla, jos luontopolun laavulle onnistuu noita tilaamaan. Todellakin jäisin ainakin hetkeksi seuraamaan tilannetta.

Vierailija
52/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sanonut haluavansa siiderin jäillä, niin voin sen hänelle tilata. En tilaisi mitään hänelle kysymättä "Mitä sä otat?"

Vierailija
53/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella suuri loukkaus. Siideriä ei juo kuin läskiperse kanat. Lisäksi se maistuu kuvottavalle. Kyllä se loppuisi siihen, mutta ennen kuin lähtisin haluaisin nähdä kun mies pistää kurkusta alas sen kuran mitä oli minulle juottamassa.

Vierailija
54/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella suuri loukkaus. Siideriä ei juo kuin läskiperse kanat. Lisäksi se maistuu kuvottavalle. Kyllä se loppuisi siihen, mutta ennen kuin lähtisin haluaisin nähdä kun mies pistää kurkusta alas sen kuran mitä oli minulle juottamassa.

Aidot siiderit on kyllä ihan hyviä. Vähän eri asia kuin nuo suomalaiset limu"siiderit"

Vierailija
55/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, kun mä en juo sidukkaa. Lisäksi osaan itse päättää mitä haluan juoda.

Vierailija
56/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Hieman ajattelematonta, ettei kysyisi mitä haluan mutta ajattelisin, että ehkä jännittää. Ystävällinen ele kun tarjoaa jotain. 

Ihme nutturapäitä täällä taas. Vähän avatkaa sitä pantaa pään ympäriltä ja katsokaa laajemmin :)

Toisessa ketjussa tuollaisen ihmisen sanotaan olevan narsisti, siksi täällä panikoidaan. Ota sinäkin rennommin.

Vierailija
57/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todellakin. En juo alkoholia, enkä siedä juoppoja miehiä.

Vierailija
58/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kiitos, mutta ei kiitos en pidä siideristä. Tilaisin itselleni joko oluen tai lasillisen valkoviiniä. Suhtautuisin kyllä mieheen tuon jälkeen varauksella, mutta antaisin hänelle vielä mahdollisuuden muuttaa mielikuvaani hänestä.

Sinällään hypoteettinen tilanne, sillä en menisi ensitreffeille baariin. Mutta vastaava tilannehan voisi syntyä esim. kahvilassa, jossa mies tilaisi minulle kahvin kysymättä (en juo kahvia).

Vierailija
59/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy baareissa tai iltaravintoloissa, joten kertokaapa, voiko tuplajuomia tosiaan tilata, minulla kun on toisenlainen käsitys.

Itse kysymykseen, ihmettelisin kyllä kovin ettei mies kysyisi minulta mitä haluan, olkoot ruokaa, juomaa tai mitä muuta tahansa.

Tuplajuomia on saanut tilata jo monen vuoden ajan alkoholilainsäädännön muutoksen jälkeen. Joskus omassa nuoruudessa oli tosiaan kiellettyä.

Vierailija
60/74 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin leidille Bellinin tai Green Junglen, itselleni ehkä Long Island Ice Tean.

Jos irvistelee, ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi