Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko bye bye, jos mies tilaa ensitreffeillään sinulle siiderin jäillä ja itselleen tuplaviskin ja ison tuopin?

Vierailija
10.02.2021 |

Vai ei?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahva ja itsenäinen nainen. Otan loukkauksena, jos en saa itse maksaa juomiani. Miehien olisi aika tulla 2020-luvulle ja tiedostaa, että naisetkin käyvät töissä mistä saavat rahaa.

Vierailija
22/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se toki kiva että minulta kysytään että mitä haluan.

Tai ainkin jos on päättänyt siiderin tilata niin ymmärtäisi sitten edes tilata kuivana sen.

Jos tulis joku sokeriällötys niin menisin vaan itse tiskille ja tilaisin itselleni mitä tahdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia juuri lainkaan, että ihan sama vaikka tilaisi siiderin, kunhan ei ole kuivaa.

Vierailija
24/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa drinkkejä on paljon hyviä ,ihania värikkäitä kauniita hyvän makuisia sekä trooppisia pitkiä juomia.Long drink. Sokeria niissä on liköörin ja limujen takia paljon.Ihan vermutti käy joskus tai rommi cola.

Vierailija
25/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tilattiin tytöt itse niin norsunkaatajia.

Vierailija
26/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan voisi sanoa miehelle et juo sinä se siideri ja anna olut ja viski.

Vierailija
27/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde ensitreffeille baariin.

Vierailija
28/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahva ja itsenäinen nainen. Otan loukkauksena, jos en saa itse maksaa juomiani. Miehien olisi aika tulla 2020-luvulle ja tiedostaa, että naisetkin käyvät töissä mistä saavat rahaa.

Ajattelitko heittää siiderin miehen päälle? Eihän tuossa nainen tiedä yhtään, että mies on hakenut hänelle juoman. Sinä nyt et ole naista nähnytkään.

Vierailija
29/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään ryypätä ja pyytäisin tilaamaan samat mullekin.

Vierailija
30/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tarjota saa jos vämttämättä haöuaa, mutta haluan itse valita juomani. Kos mies rupeaa puolestani päättämään, ei se ole hyvä enne. Ei, vaikka sattuisi päättämään oikeinkin. Mua koskevissa asioissa mun mielipide kysytään ja sitä kunnioitetaan.

Vierailija
31/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mieheltä, jonka kanssa voisi syntyä mitään. Olen raitis, ulkoilmaelämää harrastava, enkä edes haluaisi treffejä baariin katsomaan mitään tuoppien ja viskien kumoamista.

Vierailija
32/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tilaisi minulle juoman tiedustelematta lainkaan mieltymyksiäni, niin en arvostaisi moista päsmäröintiä. Joisin kyllä varmaan sen siiderin (pidän monista siidereistä, jopa makeistakin), mutta lopettelisin varmaan treffit aika pian sen jälkeen. Enkä tapaisi miestä enää uudestaan. Hän vaikuttaa myös hieman alkoholiongelmaiselta, jos pitää saada kahta eri juomaa heti kättelyssä.

Vierailija
33/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi bye bye jos alkaisi tilaamaan ihan mitä tahansa puolestani. 

Joo. Sen miehenhän pitää ensin kysyä mitä haluat juoda. Jos haluat siiderin, niin ok. Mutta jos omin päin tilaa sulle siiderin kysymättä, niin se on kyllä bye bye. 

Vierailija
34/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tekisi sen kysymättä perustuen oletukseen, että naiset tykkäävät siideristä, niin todellakin olisi. Minä nimittäin ottaisin itsekin mieluummin sen tuplaviskin ja ison tuopin. Ja jos se olisi miehelle ongelma, niin sekin olisi bye bye.

Vierailija
35/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään tuollainen yksittäinen asia heti katkaisisi kamelin selkää. Mutta kyllähän se aika pöljää on tilata toiselle juoma kysymättä, mitä tämä haluaa.

Vierailija
36/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaako kukaan oikeasti muka (nyky-Suomessa) toisen puolesta? Muuten kuin pikkulasten siis...

Vierailija
37/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko heittää siiderin miehen päälle? Eihän tuossa nainen tiedä yhtään, että mies on hakenut hänelle juoman. Sinä nyt et ole naista nähnytkään.

Tästä vielä lisäys, että ensitreffeillä ventovieraan ihmisen kanssa en joisi yhtään mitään, mitä hän on hakenut minulle. Juon vain tarjoilijan ojentamia juomia.

Vierailija
38/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin miehen viskin ja käskisin käydä kummallekin uudet.

Vierailija
39/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän olisi ensitreffeillään, mutta ei meidän yhteisillä ensitreffeillämme? Kyllä se aika oudolta tuntuisi.

Tämä itseasiassa selittää miehen kömpelön käytöksen! Onhan kyseessä ekat treffit, millä mies on, eikä hän vielä tiedä, että on soveliasta kysyä treffikumppanilta, mitä tämä haluaa juotavakseen.

Vierailija
40/74 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että en oikein välitä siideristä ja kävisin itselleni uuden juoman.

Mies on varmaan tottunut siihen että naiset juo siideriä. Ei siinä mitään, mäkin ostaisin miehelle varmaan oluen enkä siideriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän