Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko teinin 17v lähteä viikonlopuksi kavereiden kanssa laskettelureissulle?

Vierailija
10.02.2021 |

Olisivat siis yötä. Yksi pojista jo 18v. Kovasti tuo kinuaa. En tiedä

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Paitsi jos lapseni olisi idiootti.

Vierailija
2/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin antaisin. Eri asia toki nyt korona-aikaan että onko ihan viisasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 15-vuotiaana jo reilaamassa kaverin kanssa. Itse muutin 18-vuotiaana kotoa. Niin ne ajat muuttuu..

Vierailija
4/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän sellainen nössö, että luultavasti antaisin, kun en tiedä miten estäisinkään. Lukitsisinko kellariin ja sieltä päästyään tekisi mitä ?

Mutta onhan tuo paska tilanne jos siellä pitävätkin koronabileet missä ensi viikolla luetaan palstoita ja lehdistä ja seuraavalla viikolla ollaan sitten karanteeneissa pitkin maakuntaa.

Vierailija
5/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi

Vierailija
6/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta se ei enää kysy vaan lähtee vaan niin antaisin kunhan on sovittu juttu ja käyty läpi kaikki turvallisuustoimet ym. (Siis esim. laskettelumökin lämmitys)

Vierailija
7/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu millaisella porukalla olisi menossa. Nythän ei korona-aikana ole turvallista lähteä isolla porukalla minnekään. Olisivatko niin fiksuja että eivät mene ravintolaan (ruokaravintolaan siis jonne alaikäisetkin pääsee) vaan pysyttelevät illat omalla porukalla mökillä. Mihin laskettelukeskukseen olisivat menossa? Onko kovin vilkas keskus jossa turvavälin pitäminen hissijonossa mahdotonta?

Vierailija
8/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko j ännätyttö?

Vierailija
9/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona mutaatiot leviää nyt. Ei.

Vierailija
10/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko j ännätyttö?

Mä kuvittelin pojaksi.

Vierailija
11/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko j ännätyttö?

Mä kuvittelin pojaksi.

No sitten jännäpoika?

Vierailija
12/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikana en, muuten antaisin.

Vierailija
13/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi. Pitäkää tiukkana mutsina. Ryyppäjäiseksihän tuo viikonloppu menee eikä alaikäiset saa juoda. Toisekseen jos menevät autolla johon vanhin pojista on saanut kortin max. pari kuukautta aiemmin (jos siis ovat suunnilleen samanikäisiä) niin se ajaminen voi kaveripaineessa olla holtitonta. Ei ei.

Vierailija
14/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit kysyä itseltäsi eri kysymyksiä. Esimerkiksi voiko rinteestä laskea ulos puuhun, jääkö roikkumaan yhden jalan varaan hiihtohissiin tai törmääkö joku rinteessä takaa. Mitkä ovat alkoholinkäyttötaidot, tunnetaako siinä kaveriporukassa annoskoot vai vetävätkö väkeviä suorilta. Mikä on reissun tarkoitus. Onko heillä ehkäisyasiat hallussa vai luiskahtaako kumit.

Vierailija
15/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Onneksi lapseni on kyllin fiksu tajutakseen, ettei ole järkevää lähteä hakemaan koronaa hiihtokeskuksesta. 

Vierailija
16/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli 15-vuotiaana jo reilaamassa kaverin kanssa. Itse muutin 18-vuotiaana kotoa. Niin ne ajat muuttuu..

Niin muuttuu. Silloin ei ollut koronaa, nyt on. Siksi meidän lapsilla ei olisi mitään asiaa tuollaisille reissuille. Eivät kyllä haluakaan, koska tiedostavat riskit. 

Vierailija
17/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sellaisesta koronaviruksesta? Tsiisus mikä pönttö...

Vierailija
18/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan lähtisi korona-aikaan mihinkään laskettelukeskuksiin. Luulisi olevan itsestäänselvyys.

Vierailija
19/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanutkin. Toki nyt kun on korona niin en päästäisi etenkään jos on kovin isosta laskettelukeskuksesta kyse.

Vierailija
20/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutu. On sitä nykyisinkin vanhempia, joita ei kiinnosta pätkääkään, mitä alaikäiset lapsensa puuhailevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan