Oletko kyylä? AV:n virallinen testi
Testi sisältää 10 kysymystä, joihin vastaat joko kyllä tai ei. Testin lopussa on tulokset, joista näät, oletko kyylä vai et. Olen tehnyt testin itse, virallinen, 2021 luvun versio. Olkaatte hyvät!
1. Minua kutsutaan ”Ulla Taalasmaaksi”
2. Tiedän ”liikaa” asioita. Joskus eksyin työkaverin äidin pomon facebookkiin, ja nyt tiedän hänen saapasostoksistaan (esim!)
3. Puutun muiden asioihin.
4. Menen ulos esim. tupakalle ja katselen muita ihmisiä/kävelyllä tuijotan muiden pihoihin ja koteihin.
5. Haluaisin murtautua jonkin ihmisen kotiin vain selvittääkseni pari asiaa esim. olla kaapissa kuuntelemassa, onko elo talossa niin ihanaa kuin somessa väitetään.
6. Seuraan yli 500 ihmistä somessa/Facebookissa se määrä kavereita, vaikken edes tunne kyseisiä ihmisiä. Vaihtoehtoisesti saatan katsoa muiden profiileita, vaikken seuraisikaan heitä.
7. Haluaisin ostaa kaukoputken, jolla näkisi toisten taloihin tarkemmin/Toisen tekemiset esim. kännykällä tarkemmin.
8. Olen mennyt toisen kännykälle ilman lupaa ja selvittänyt asioita sieltä.
9. Puhun tuntemattomille ja tarkastelen heidän tekemisiään.
10. Juoruan kavereilleni tai tuttavilleni naapurin, ohi kulkijan ym. jonnin joutavan asioista.
Tulokset:
0-3 kyllä- vastausta: Et ole kyylä. Normaali ihminen olet.
4-7 kyllä- vastausta: Olet aikamoinen kyylä, enemmän kuin normaali ihminen. Kannattaa parantaa elintapoja.
8-10 kyllä- vastausta: Olet KYYLÄ KOKONAINEN!