Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko teinin 17v lähteä viikonlopuksi kavereiden kanssa laskettelureissulle?

Vierailija
10.02.2021 |

Olisivat siis yötä. Yksi pojista jo 18v. Kovasti tuo kinuaa. En tiedä

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16 kun ensimmäisen kerran lähdin kavereiden kanssa Turkuun Ruisrockiin. Itse hommattiin liput ja majapaikat, vanhemmat vain kävi viskaamassa rautatieasemalle ja siitä eteenpäin selvittiin yksin. Eikä ollut kukaan meistä aiemmin käynyt Turussa päinkään, asuttiin Pohjanmaan perukoilla. 

Niin että eiköhän ne nykynuoretkin pärjää jos mekin aikoinaan pärjättiin.

Vierailija
22/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en antaisi. Pitäkää tiukkana mutsina. Ryyppäjäiseksihän tuo viikonloppu menee eikä alaikäiset saa juoda. Toisekseen jos menevät autolla johon vanhin pojista on saanut kortin max. pari kuukautta aiemmin (jos siis ovat suunnilleen samanikäisiä) niin se ajaminen voi kaveripaineessa olla holtitonta. Ei ei.

Köyttäisikö, veisitkö netin, puhelimen , pankkikortin, vai miten ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en antaisi. Pitäkää tiukkana mutsina. Ryyppäjäiseksihän tuo viikonloppu menee eikä alaikäiset saa juoda. Toisekseen jos menevät autolla johon vanhin pojista on saanut kortin max. pari kuukautta aiemmin (jos siis ovat suunnilleen samanikäisiä) niin se ajaminen voi kaveripaineessa olla holtitonta. Ei ei.

Vai tulisko reissun jälkeen remmiä, ei olisi kotiin tulemista, viikkorahoja, vaatteita, ruokaa vai miten ?

Vierailija
24/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas korona-aikaan tämmösiä hupiretkiä

Vierailija
25/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teidän perheestä mutta meillä lapset ymmärtää puhetta. Ei tarvitse kiristää millään

Vierailija
26/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lähteä, jos voisin olla varma että siellä tosiaan lasketellaan eikä "lasketella".

Vierailija
27/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teidän perheestä mutta meillä lapset ymmärtää puhetta. Ei tarvitse kiristää millään

Eli mitä puhut ?

Vierailija
28/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korona-aikaan, mutta muuten kyllä. 

Vierailija
29/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, jos ei ole aikuista mukana. Ap. Sinä olet vastuussa 17-vuotiaasta.

Vierailija
30/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä puhut ?

Että ei tarvitse käyttää mitään kepulikonsteja jos haluan että teini ei tee jotakin, vaan uskoo puheesta. Ei siis tarvitse mitään pankkikortteja ym piilotella

Vierailija
31/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikana en antaisi, muulloin kyllä.

Vierailija
32/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi koronan takia. Muussa tapauksessa antaisin jos tuntisin reissukaverit ja tietäisin fiksuiksi ihmisiksi. Ja toki luottaisin että oma teini osaisi käyttäytyä fiksusti

Vierailija
33/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niidenkin on johonkin päästä rauhassa paneskelemaan. Et varmaan itsekään ollut ilman tuossa iässä.

Vierailija
34/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että alkoholin käytön kieltämisellä saat sun lapsen pysymään alloholista erossa? Se voi juoda sulta salaa ja seuraukset ei välttämättä oo kovin hyviä. Varoituksen sanana vain..

Vierailija
35/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan.

Saadaan kaikki lukea iltapäivälehdistä, miten hyvin meni.

Vierailija
36/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronabileet ja on viruksella hauskaa 😍

Vierailija
37/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asiaa takaisin kotiin, jos luvatta lähtee. Siitä sitten valitsee. 

t. eri

Vierailija
38/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja olen antanutkin. Tuossa iässä ollaan jo niin lähellä aikuisuutta että hyvä harjoitella itsenäisyyttä ja vastuunkantoa

Vierailija
39/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa siis sinun keinosi saada lapset tottelemaan. Sääliksi käy lapsiasi. 

Vierailija
40/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu teinistä ja kavereista. Itse olin kiltti, vastuullinen ja fiksu. Sain viettää monet viikonloput yksin tai poikakaverin kanssa ja kutsua myös kavereita kylään. Ei ongelmia koskaan. Sisareni taas on aikahtelevampi, aggressiivisempi, kaikin tavoin paitsi kiltisti oirehtiva ja aiheutti ongelmia missä vain milloin vain, jos häntä koitti pitää silmällä kävi kimppuun. Niin vaan voi samojen vanhempien lapset olla aika erilaisia. Keskimäärin en usko, että päästäisin 17-vuotiasta, mutta riippuu tapauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi