Huomionhaku FB-ryhmissä
Olen mukana yhdessä miehille ja naisille suunnatussa Facebook-ryhmässä. Liityin mukaan FB:n mainoksen vuoksi, mutta jäin sosiaalip×rnon takia. Siellä kun pari aika öö..elämää nähnyttä.. naista postaa yli 20 000 hengen ryhmän seinälle aina samalla ilmeellä olevan mutruhuulikuvan itsestään ja samalla muka kysyy jotain muilta. Tyyliin "yksin vai yhdessä?". Kuvissa on yläviistosta kuvattu naama ja vaihtelevalla otannalla tissit. Naiset ovat ulkonäöstä päätellen rutkasti yli 40v, eli luulisi suurimman huomionhakemisen olevan jo ohi. Tunnen myötähäpeää, sama näyttää olevan muidenkin tunnelma. Mikä ajaa tuollaiseen ja eikö nolota? Joka päivä kuva tai kaksi.
Kommentit (5)
Tuota näköjään harrastetaan joka ryhmässä. Oma edustuskuva siihen ja sitten jotain "miten menee?" tai muuta vastaavaa älykästä.
Yleensä ne on jotain kännipostauksia.
Jaa en oo tommoseen kiinnittäny huomioota, ehkä oon eri ryhmissä. Otsikon perusteella innostuin, että täällä tyrmätään kaikki "pullaa leipasin" tai "kakkuja väänsin" kuvat.
Itselle tulee niistä välillä huomionhaku fiilis. Mitä muuta niillä halutaan ku tykkäyksiä? Jos mä teen lettuja ni ei mun tarttee ottaa kasasta kuvia ja kirjottaa siihen jotain tunnelmallista kylkeen.
Vai oonko mä katkera kun en jaksa oikeesti tehdä lettuja enkä kuvata niitä someen?
Ai eiku onhan mulla muuta 40v face kaveri jotka ottaa noita yläviisto tissikuvia. :D Niitä en yllättäen osaakaan tuomita :D hah on se jännä miten ihmiset näkee eri asioita eritavalla :)
Joidenkin naisten herutuspostaukset on niin kuvottavan häpeilemätöntä herutusta, että laittaa ihmetyttämään eikö ne muka itse tajua miten noloa on yrittää naamioida sitä joksikin muuksi.
Outoa, yleensä tommoset huomiohakuihmiset on nimittäin kolmekymppisiä mutta näyttävät helposti yli nelikymppisiltä naamoistaan. Tuttavapiirissä pari tuollaista tyyppiä, valitettavasti.
Yli nelikymppisillä kun on sen verran itsetuntoa ettei sitä tarvitse kerjätä ja he näyttävät tänä päivänä paljon raikkaammilta kuin kolmekymppiset. Olen itse ihmetellyt tätä, syövätkö paremmin vai jättävätkö kaiken feikin nuorempana laittamatta kuten silikonia, täyteaineita ym.
t. N26