Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pian ylinopeussakosta tulee kirje kotiin? Viikko sitten ajoin kamera-auton tutkaan.

Vierailija
10.02.2021 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin kertaan olen tuollaisen luullut saavani, mutta mitään ei koskaan kuulunut. Ilmeisesti tuolloin väläyttelivät pelotellakseen tai jollekin muulle autolle.

Sen verran tuolloin asiaan perehdyin, että luulen tietäväni, että kyllä se noin viikossa tulee. Jos kolme viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut, niin sitten tuskin tulee koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ainoana liikenteessä siinä kohdassa missä nappasi kuvan. No odotellaan vielä kirjettä. Ap

Vierailija
4/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla n. 2 viikkoa. Kokemeusta on, valitettavasti 🤦‍♂️

Vierailija
5/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan koskaan tullut. Mutta oli ylinopeuttakin oikeasti vähän, eivätkä kai vaivautuneet huomautuslappuja lähettelemään, tyhjä tiekin oli ja keli hyvä.

Vierailija
6/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varmaan se 10km ylinopeutta ainakin. En ihan tarkkaan seurannut nopeusmittaria. Ap

Vierailija
7/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli varmaan se 10km ylinopeutta ainakin. En ihan tarkkaan seurannut nopeusmittaria. Ap

Mittarin mukaan 10 km/h. Mittarivirhe -5 km/h ja poliisin takaisinlaskenta - 3 km/h jää ylinopeudeksesi 2 km/h. Huomautus voi tulla tai ei tule mitään. Kamera voi välähtää, jos asnnettu 0 toleranssille. yli 6 km/h aletaan laittamaan rikesakkoa, eli mittarissasi pitäisi olla 80 alueella 94-95 km/h.

Vierailija
8/8 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 30 alueella tuohon tutkaan. En huomannut että on 30 alue. Luulin että on 40 km rajoitus. Ap