Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut PARAS rentoutus-/hemmotteluhoito, jossa olet käynyt?

Vierailija
10.02.2021 |

Voit suositella myös paikkaa. Ystävättäreni on käymässä läpi rankkaa elämänvaihetta, ja haluaisin järjestää hänelle jotain hyvinvointia elvyttävää.

(Ja kyllä, arvaan jo että tänne tulee lukuisia virnuiluita tajunnanräjäyttävistä happy end -paikoista)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiatsuhieronta on tosi rentouttava ja kiva?

Vierailija
22/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen rentoutushoito oman kodin rauhassa:

mikä tahansa Ally Boothroydin yoga nidra -rentoutus, löytyy YouTubesta. Takaan, että ystäväsi rentoutuu! Itse kuuntelen joka ilta ennen nukahtamista.

Esim. tämä:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oraalihoidot entisiltä naisilta.

Entisiltä naisilta? Mitä ne nykyään on? Vaihtaneet sukupuolta, perhaps, kun ovat entisiä naisia?

24/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä hot yin joogaan.

Vierailija
25/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohtainen kokemukseni erään tapahtumaketjun johdosta.  Vagus-hermon aktivointi missä tahansa. Yogaa pidempi hengityspidätys ja voimakas ulospuhallus useampia kertoja useampana  päivänä. Uskomatonta, miten voi raivosta siirtyä ilon tyyneyteen. En tiedä tarjoaako kukaan vielä vagus-hermon aktivontia. Mikäli  joku tietää, olisin kiinnostunut. Omatoimisesti jää harjoitus toisinaan vajaaksi sen loistavasta vaikutuksesta huolimatta.

Vierailija
26/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ulkomailla kävin kokovartalo kuumakivi hieronnassa niin että se hierontapeti oli lämmitetty, siinä oli kai joku sähkölämmitys siinä patjassa. Se oli tosi ihana, koska mulle tulee helposti kylmä niin kuumakivi hieronnassakin olen palellut koska ne kohdat joihin ei just sillä hetkellä kosketa kivillä kylmettyy.

Rentoutuskellunnassa olen myös palellut koska vesi ei omaan makuuni ollut tarpeeksi lämmintä, ja siihen veteen ei pysty uppoamaan kokonaan, vaan polvet, osa käsivarsista ja rinnat kelluu punnalla.

Vierailija
27/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialainen päähieronta oli ainakin rentouttava hoito.

Tätä tulin sanomaan minäkin! Joku kasvohoito, tavalliset hieronnat jne saavat minut lähinnä vaivaantuneeksi, mutta intialainen päähieronta oli jotakin aivan ihanaa! Annoin jopa anteeksi että sen antanut kampaaja värjäsi hiukseni samalla aivan päin mäntyä. 

Vierailija
28/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oraalihoidot entisiltä naisilta.

Entisiltä naisilta? Mitä ne nykyään on? Vaihtaneet sukupuolta, perhaps, kun ovat entisiä naisia?

Hah, en ennen tätä kommenttia edes hoksannut että alkuperäinen ehkä viittaa ex-naisiin eikä transmiehiin :DD

Vierailija
29/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumakivi hieronta oli ihana, ja todella rentouttava, suoraan kotiin nukkumaan ja oli lämmin olo kaks viikkoa sen jälkeen, eikä reumaniveliäkään särkenyt yhtään.  Yleensä otan akupunktion ja hieronnan.  Olen käynyt muutamia kertoja myös  vyöhyketerapiassa ja teen sitä itsekin jos esim niskat jumissa itsellä. 

Vierailija
30/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellumo. https://kellumo.fi/

Et maininnut millä paikkakunnalla asut, mutta ainakin pääkaupunkiseudulta löytyy näitä.

Joku kuumakivihieronta tai tuo intialainen päähieronta voisivat myös toimia.

Tämä kellunta on aivan ihana, todella suositeltava.

Vierailija
31/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen päähieronta oli todella ihana ja uskomattoman rentouttava kokemus. Sain kerran lahjakortin sellaiseen ja nyt ihan ihmettelen, miksen ole tullut ikinä käyneeksi sen jälkeen, vaikka olen usein muistellut, miten ihanaa se oli.

Myös kuumakivihieronta on ihanaa, mutta siinä kyllä vaikuttaa paljon kokemukseen, kuka ja missä sitä tekee. Yhdessä paikassa oli oikein hemmotteluhoidon tuntuinen, toisessa enemmän klassista hierontaa kuumakivilisällä.

Vierailija
32/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että ihan se oikea thai hieronta olisi tavallista hierontaa hellävaraisempaa. Menisisin mutta pelkään että eksyn vääränlaiseen paikkaan :)

Oikea thai hieronta on todella rankkaa ja kovakouraista touhua. Hieroja käyttää kyynärpäitään, polviaan, kantapäitään jne hieromiseen ja mm. saattaa seisoa selän päällä. Suosittelen ainoastaan todella, todella kovasta hieronnasta pitävälle. 

Vierailija
33/33 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy ending

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan