Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko kaverin ladata sähköautoa töpselistänne?

Vierailija
10.02.2021 |

Moi! Olen miettinyt sähköauton hankkimista. Kertokaapa, miten mielestänne voisi hoitaa sähköauton lataamisen kun käy kaverin tai sukulaisten luona yökylässä. Kun tilanne on olennaisesti erilainen kuin bensa-autoilla. Kaverini tai sukulaiseni ei maksa bensoja minun autooni tietenkään, ja heidän sähkönsä käyttäminen menee samaan kategoriaan, paitsi että sen käyttämisen on melkein pakko onnistua, ainakin joissain tapauksissa kun asuvat kaukana.

Miten näissä tapauksissa pitäisi toimia? Olisiko kaksikymppiä suoraan kouraan ok? Tai täsmällinen korvaus auton mittarin mukaan sentilleen sillä summalla minkä he maksavat sähköstä? Tai mikä muu?

Mikä teille kävisi jos sähköautollinen kaveri tulisi yökylään?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on unelmani, vaimonsa kuittaa varveilla.

Vierailija
102/105 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ladata koslansa kun minä saan tehdä firmani hitsaustyöt tallissaan ja emännän vispata kakut ja paistaa  pullat sekä leivät keittiönsä uunissa, ne kakutkin. Myös pyykätä, silittää ja saunoa hänen kiinteistössään. Sekä antaa pakastimensa käyttööni.

Näin menetellen hän säästää koslansa latauskustannuksissa ja minä puolestani firman sekä kotitalouden sähköenergiakustannuksissa.

Hyvä diili :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme kavereiden ladata, emme veloita mitään, mutta voimme sanoa, että pörssisähkö tänään liian kallista latsukseen.

Itse pyydän sähköä niiltä kavereilta, jotka lataavat vastavuoroisesti meillä, mutta en niiltä, jotka eivät kuluta meidän sähköä. Lataan sitten jossain kaupan pihalka tms, niitä on paljon.

Vierailija
104/105 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miten töpselistä voi ladata, mutta ilmeisesti tässä tarkoitetaakin pistorasiaa :D

Vierailija
105/105 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on unelmani, vaimonsa kuittaa varveilla.

Riippuu vaimosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan