168 cm naisen kengännumero 41
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kun sanotaan jalan koon olevan verrannollinen elimen kokoon, onko naisilla myös näin?
Ei pidä paikkansa ainakaan miehillä, eli yhtä hakusessa oot naisen koon kanssa. Jonne takaisin läksyjen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en olisi ikinä osannut aavistaa, että jostain löytyy ihmisiä, jotka kokevat ylemmyyttä siitä, että heillä on pienempi jalka kuin jollakulla toisella. Mutta näemmä maailma ja sen ihmiset osaavat aina yllättää.
Ei minua yllätä yhtään. Täällä vertaillaan niin paljon rintojen kokoja ja vaatekokoja muutenkin että miksei jalan kokoakin.
Oon 5cm lyhyempi ja kenkä 5 numeroa pienempi. Eli 163 ja 36. Mutta ei mun kädetkään isot ole, hanskat ostan lastenosastolta. Ihmiset vaan on eri mallisia. Toki monet miehet tykkää tämmöisistä pienistä naisista, mutta ei se aina niin kivaa ole. Ei oteta vakavasti työelämässä, jos olet miestenalalla. Ja hanskat, sukat ja kengät joutuu monesti ostamaan sieltä lastenosastolta jne. Itse olen tyytyväinen näin, mutta ei tästä nyt kateellinen kannata olla. Jokainen on mitä on.
Kate Winsletin pituus 168cm ja kengän koko 11 eli 41-42. Kuriositeettinä, saman kokoinen jalka kuin DiCapriolla.. :) Eipä tuo Titanicissa ainakaan haitannut.
Olen 169cm ja jalan koko 42, ei se itseäni mitenkään häiritse mutta usein kenkien ulkomuoto alkaa olla jo erilainen verrattuna mallikenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon 5cm lyhyempi ja kenkä 5 numeroa pienempi. Eli 163 ja 36. Mutta ei mun kädetkään isot ole, hanskat ostan lastenosastolta. Ihmiset vaan on eri mallisia. Toki monet miehet tykkää tämmöisistä pienistä naisista, mutta ei se aina niin kivaa ole. Ei oteta vakavasti työelämässä, jos olet miestenalalla. Ja hanskat, sukat ja kengät joutuu monesti ostamaan sieltä lastenosastolta jne. Itse olen tyytyväinen näin, mutta ei tästä nyt kateellinen kannata olla. Jokainen on mitä on.
Olet upea nainen. Haluaisin sut niinkuin muutkin heteromiehet.
M38
Koko 41, jalkaterän pituus 26,2cm
Vrt koko 38, jalkaterän pituus 23,8
Oikeestiko te ”vauhdissa” erotatte 2,5 cm eron?
Enemmän riippuu kengän mallista kun koosta miltä näyttää...
Ei kengän koko ja pituus naisillakaan aina mitenkään korreloi, saati ruumiinrakenne/jalan koko. Olen itse 165cm pitkä, kenkän koko 39-40 riippuen kengästä. Olen ruumiinrakenteeltani hieman pyöreä, en kuitenkaan varsinaisesti lihava. 22-vuotias tyttäreni on pieni ja sirorakenteinen , pituus 157cm, kovin pienet sirot kädet ja hoikka. Mutta kengän koko on kuitenkin 39.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kaamea näky. Sitten jos se vielä tekee huumoriohjelmia joiden clue on seisoskella vihanneshyllyllä kurkku tai banaani kädessä vaivaatuneen näköisenä ja heittää jotain kiusaannuttavaa läpändeerosta niin hyh hyh
Ystäväni kerran halusi ottaa minusta tuollaisen kuvan. Olenkohan minä tämä kuvailemasi nainen? Koen nyt että olen tullut ystäväni puolesta kiusatuksi. Täytyy varmaan vaihtaa ystäviä.
Täydellinen. Kelpaisiko sinulle 180cm/44⅓ mies? Voitaisiin tehdä jalkatreffit 😁
Jotenkin en olisi ikinä osannut aavistaa, että jostain löytyy ihmisiä, jotka kokevat ylemmyyttä siitä, että heillä on pienempi jalka kuin jollakulla toisella. Mutta näemmä maailma ja sen ihmiset osaavat aina yllättää.