168 cm naisen kengännumero 41
Kommentit (71)
Monilla alle 175 cm miehillä on jalka kokoa 39-42. Miksi naisilla pitäisi olla sitä pienempi jalka? 168 cm ei ole kovin lyhyt nainen.
No ei ole, mutta on sanottava että ton oman 170cm teinipojan 45 on aika koomisen näköinen. Eipähän kaadu niin helposti tuulessa:)
Mitä?41?Kylläpä on iso sorkka sinulla.
Ihan tavalliselta nuo näyttää 😃
Vierailija kirjoitti:
Mitä?41?Kylläpä on iso sorkka sinulla.
Meillä ihmisillä täällä maan päällä ei ole sorkkia vaan jalat. Teillä siellä helvetissä asia on toisin.
Mies meni kauppaan ostamaan kenkiä.Kysyi löytyykö isoja kokoja.Myyjä toi kengät koko 47.
Mies kokeili kenkiä ja sanoi että kengät tuntuvat vähän liian pieniltä.
Itselläni hieman yli 170cm on 39 koon jalka, mutta käytän reilun kokoisia maihareita. Ei kiinnosta kenenkään muun mielipide minun jalasta.
Isommilla naisilla yleensä on vähemmän sirot piirteet kuin pienemmillä kanssasisarillaan.
Jos näyttää kaikin puolin sopusuhtaiselta, niin mitään vikaahan tuossa ei siinä tapauksessa ole.
No, onhan se n:ro 41 tuohon pituuteen aika paljon. Yleensä naisilla jotka ovat yli 175cm pitkiä on luonnollisesti kengän koko 40-42
Tuo on kuitenkin asia mihin et voi itse vaikuttaa, joten älä turhaan kelaa sitä sen enempää.
Minkälaisia reaktioita nämä muiden arvostelijat oikein odottavat? Voi eeeeii jokun ei pidä minusta koska jalka, kaikkien täytyy ehdottomasti pitää minusta, minun täytyy olla täydellinen?
😂
180cm naisella yleensä just ja just 40 jalka. 160cm miehellä 42. Evoluution luomaa faktaa. Miehet tarvi aikoinaan isommat jalat että oli helpompi juosta mammuttien perässä.
Lakukissa kirjoitti:
Minkälaisia reaktioita nämä muiden arvostelijat oikein odottavat? Voi eeeeii jokun ei pidä minusta koska jalka, kaikkien täytyy ehdottomasti pitää minusta, minun täytyy olla täydellinen?
😂
Jotain "eikä!! Mä haen kir veen ja pätkäsen isovarpaat pois, ni sit mahtuu 38!!!" 😂
Olen juurikin 168 pitkä ja jalan koko nyt 41.. Ennen oli 39 mutta raskauksien myötä jotenkin kasvanut/levennyt niin nyt ostan aina kokoa 41 niin ei tarvi kärvistellä puristavissa kengissä.. Mun äitillä oli kans iso jalka, sieltä varmaan peritty.
Ihan normaali koko nykyään. Täällä lukee välillä kun miehet huutelee, että hyi kauhea, jos naisella on isompi jalka kuin 38. Oikeasti kukaan mies ei ole ikinä jäänyt katsomaan mun jalkoja ihmeissään tai kommentoinut mitenkään :D
T. 170 cm ja jalankoko 40
164cm ja 41. Ylipäätään tunnen tosi harvoja naisia, joilla on joku himmeen pieni (alle 38) jalka. Ja nyt kun mietin, niin eipä tähän kyllä tule milloinkaan muulloin kiinnitettyä huomiota kuin kenkäkaupoilla tai lainakenkiä kysyessä.
Ei kuulosta mitenkään tavattoman suurelta, en varmasti kiinnittäisi mitään huomiota.
Itse saman pituinen ja kenkä 39.
Mulla on ollu ennen raskautta 37 koon jalka nyt 38. 167.5 cm mittainen olen. Tosi isolle tuntuis kyllä yli 40 nron koko.
Niin,entä sitten? Mikä on ongelmasi?
Olin lihava joskus ja menin kenkäkauppaan. Katselin eräitä saappaita niin myyjä tuli ja sanoi että tässä on 40 kokoiset kysymättä. Olettiko että kun on lihava jalkakin on lihava? Oikeesti jalkani on numero 38.
Miksi olisi sen pahemman näköistä kuin 170 cm miehellä kengännumero 40?