168 cm naisen kengännumero 41
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No erikoista on. Mä oon 168cm ja jalka on 37,5.
Onko varmasti 37,5? Ettei vaan lipsahtaisi 38 puolelle? Hyyyyiiiii!!!
Riippuu merkistä, ei sillä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu ennen raskautta 37 koon jalka nyt 38. 167.5 cm mittainen olen. Tosi isolle tuntuis kyllä yli 40 nron koko.
No mutta pöhkö, sehän olis sulle 2 numeroa liian suuri! Tottakai se tuntuis isolle! Sellaiselle, jonka jalan koko on 40, se tuntuisi taas oikein sopivalta.
Mikä ongelma nyt taas? Itselläni nyt sattuu olemaan 41 koon kenkä. Jalka on leveä ja korkea. Minulle on annettu tuollainen räpylä. En voi sille mitään. Oikeasti jalka on 40, mutta ostan 41 koon kenkiä, jotta mahtuvat hyvin. Ja kyllä, olen 168,5 cm pitkä.
Arvaa, haaveilenko kauniista sandaaleista. Ei löydy tälle mallille.
Muilla sukulaisillani on ihan normaalit jalkaterät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? 😁 Kaikilla kavereillakin on 38 jalka, saman pituisia ollaan muutaman kanssa.
Joo mulla kans tuo, että kavereiksi hyväksyn vaan ne joilla jalka on korkeintaan 38. Hyi yöks kun onkin inhottavia ja ihan epänaisellisia sellaset mursut joiden jalka on 38,5 tai yli!
Miehillä kun sanotaan jalan koon olevan verrannollinen elimen kokoon, onko naisilla myös näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? 😁 Kaikilla kavereillakin on 38 jalka, saman pituisia ollaan muutaman kanssa.
Joo mulla kans tuo, että kavereiksi hyväksyn vaan ne joilla jalka on korkeintaan 38. Hyi yöks kun onkin inhottavia ja ihan epänaisellisia sellaset mursut joiden jalka on 38,5 tai yli!
Mikä sun ongelma on? 😅
Kuulostaa isolle. Olen 168 cm ja kengännumero 38
Vierailija kirjoitti:
180cm naisella yleensä just ja just 40 jalka. 160cm miehellä 42. Evoluution luomaa faktaa. Miehet tarvi aikoinaan isommat jalat että oli helpompi juosta mammuttien perässä.
Nyt on kyllä pakko vähän soimata esiäitien puolesta tämän kirjoittajaa, että ei ole kiva kutsua muinaisaikojen naisia mammuteiksi. Oli niillä varmaan omat syynsä juosta pakoon niitä alkumiehiä, eikä se oikeuta tuollaiseen nimittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Minulla on vielä pienet varpaankynnet ja kynnet kasvavat ylöspäin. Kyllä. Muuten olen jopa viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on? 😅
No kun joillain on niin yöks isot jalat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Minulla on vielä pienet varpaankynnet ja kynnet kasvavat ylöspäin. Kyllä. Muuten olen jopa viehättävä.
"Viehättävä kjääpiö" 😁
Saako heittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viehättävä kjääpiö" 😁
Saako heittää?
Yksi sana: Ei.
Itse olen 171 cm pitkä ja kengän koko 37. Parhaalla ystävälläni on kengän koko 42 ja suurin piirtein yhtä pitkä kuin sinä.
Scarlett Johansson on 160 cm ja kengännumero 41 (US 9.5)
Onhan se kaamea näky. Sitten jos se vielä tekee huumoriohjelmia joiden clue on seisoskella vihanneshyllyllä kurkku tai banaani kädessä vaivaatuneen näköisenä ja heittää jotain kiusaannuttavaa läpändeerosta niin hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
164cm ja 41. Ylipäätään tunnen tosi harvoja naisia, joilla on joku himmeen pieni (alle 38) jalka. Ja nyt kun mietin, niin eipä tähän kyllä tule milloinkaan muulloin kiinnitettyä huomiota kuin kenkäkaupoilla tai lainakenkiä kysyessä.
163 cm , jalka 37. Eipä tuohon voi mitenkään itse vaikuttaa, se on mitä on.
Oon 168cm, ja onkin 43. Kengät täytyy katsoa _aina_ miesten osastolta.