Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ennen työpaikkaan valintaa on esitettävä hyväksyttävä työterveyshuollon todistus terveydentilasta

Vierailija
09.02.2021 |

Tarkoittaako tuo, että jo työhaastatteluun mennessä on työterveyshuollon todistus terveydentilasta? Mitäs, kun olen työtön, enkä siis ole työterveyshuollon piirissä?
Onko pakko olla juuri työterveyshuollon terveystodistus? Julkisesta terveydenhuollosta tuskin ehdin ajoissa mahdollisen haastattelukutsun ja haastattelun välissä saada lääkärintarkastusaikaa ja yksityiseen ei ole varaa, varsinkaan kun olen vasta hakemusta tekemässä eikä paikka siis ole mitenkään varma.
Kannattaako laittaa edes hakemusta tuollaiseen paikkaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
42/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole työhöntulotarkastuksessa otettu verikoetta. Missä näin? Olen ollut yli 30 vuotta työelämässä. Suorittavissa, esimies ja asiantuntija töissä ainakin 15 työnantajalla. Ja viimeeksi 2 vuotta sitten vaihtanut työpaikkaa eikä sillonkaan otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole työhöntulotarkastuksessa otettu verikoetta. Missä näin? Olen ollut yli 30 vuotta työelämässä. Suorittavissa, esimies ja asiantuntija töissä ainakin 15 työnantajalla. Ja viimeeksi 2 vuotta sitten vaihtanut työpaikkaa eikä sillonkaan otettu.

Valtiolla katsottiin kolesterolit, sokerit ja maksa-arvot, hemoglobiini ym. Kuulo, näkö, pituus, paino, vyötärön ympärys, verenpaine, nivelten liikkuvuus ja mitähän vielä. Huumeseula.