Mitä mieltä olet aikuisesta, joka istuu lattialla?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ei voi istua lattialla, kun ne ei pääse ilman nosturia ylös.
Älä viitsi, istuin lattialla myös ollessani 35 kg ylipainoinen. Tikkulaiha voi olla jäykkä kuin aidanseiväs.
Ei 35kg ylipaino vielä läskiä tee, ellet sitten ole alle 150cm pitkä. Mulla oli liki 40kg ylipainoa, pituus 188cm ja istuin lattialla jos huvitti. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa. Ei tämä elämä "normaali"painoisena sen kummempaa ole.
Tulee mieleen että se leikkii jollain pikkukoirilla ja tosiaan pissalätäkön riski myös. Oon nähnyt vaan pikkulapsia lattialla niin johtunee siitä
Tulee mieleen, että kyseinen henkilö on varmaan hyvinvoiva ja on varmaan tehnyt elämässään muutakin kuin tehtaillut "millainen ihminen"- aloituksia vauvapalstalle.
Hyväkuntoinen ja ketterä. Hieno homma.
Istun usein lattialla kun rakentelen pojan kanssa legoja.
M44
Kyllä normaali ihminen pystyy lattialla istumaan, ei se mitään erityistä ketteryyttä vaadi.
Ymmärrän mitä aloittaja tarkoittaa. Voin kyllä istua kotonani lattialla, mutta en tekisi sitä kylässä vaikka olisi kuinka puhtaat lattiat. Samoin kun en mene kyläpaikassa sohvallekaan makoilemaan, vaan istun siinä.
Hyvä vaan, ja vielä parempi jos pääsee ylös ilman että auttaa käsillä lattiasta.
Minusta telineillä =tuoleilla istuvat ihmiset näyttävät useimmiten siltä kuin olisivat ulostamassa. Varsinkin jos keho on vielä lonkista ja polvista taitettu 90 asteeseen kuin paperi. Itselleni täysin luonnoton stressiasento, sitä voisi käyttää Guantanamon vankileirilläkin kuulusteluissa. Ei varmaan sattumaa, että sähkötuolikin on tällainen ihmisteline. Käsinojat tuoleista pitäisi ainakin kieltää.
Lonkkien kuuluu toimia myös kiertoliikkeessä, nehän on palloniveliä!
Älyn kristallisoituma tämäkin aloitus :D
Järkytyin, kun eräässä tilanteessa minulle valkeni, että kaikki ihmiset eivät pysty istumaan lattialla ja nekin jotka pystyvät, eivät pysty olemaan siinä kovin kauaa. Ja tällä ei selvästikään ole mitään tekemistä ylipainon kanssa (sanon, koska täällä aina kaikki asiat liitetään ylipainoon), vaan ylipäätään ihmiset alkavat olla jo nelikymppisinä niin jäykkiä että lattialla istuminen on heille hankalaa.
Kun tämän tajusin, aloin istua lattialla entistä enemmän, jotta en joutuisi samaan jamaan. Etätyöpäivänä teen työtkin välillä lattiatyynyllä istuen.
Ei lattialla istuminen ole vielä mitään. Koronakevään lopulla olin vähällä oksentaa, kun kerrostalon pihalla istui ulko-oven edessä paskaisella asfaltilla nuori nainen haarat levällään suoraan sillä paskaisella asfaltilla. Plus tietysti mahdollista virusta siihen paskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon läski ja istun parasta aikaa lattialla.
Ylöskin pääsen jalkojen avulla.
Istun takan ääressä kun tässä niin ihanan lämmin!
Joskus istun muuten vaan lattialla.
Itse asiassa joskus jopa makaan lattialla!
Istun yleensä lattialla kotona tai kylässä, vain jos on sohva tm istuinpaikat varattuja.
Joskus istahdan lattialle yksinäni, jos on tehtäviä, jossa tarvitaan tilaa. Taikka jumppaan.
Ei muuten muualla (kaupassa tai muussa julkisissa tiloissa) istuisi lattialla.
Voi olla itseä pienentämistä, jos häntä on kohdeltu huonosti, siis vähätelty, arvosteltu tai jotain ikävällä tavalla. Voisko jutella hänen kanssaan siitä?
Tulikin mieleen, itsekin joskus kylässä istuin tai makasin puoliksi lattialla.. Ei tullut mieleen silloin, miksi oli itselle luontevaa tehdä niin. Nyt vuosia myöhemmin tuli mieleen, ehkäpä tuntee olevansa madon kaltainen. Ei tunne itseään ihmisen vertaisena, tasa-arvoisena. Vaan alempi arvoisena. Sellaisia kohtaan ei kannata lähteä arvostelemaan tai piikittelemään vaan kohdella arvostavasti aina, istuupa hän lattialla tai tuolilla. Aikanaan ehkä hän tuntee olevansa tasa-arvoinen sinun kanssasi...? Ehkäpä?
Kunnioitetaan ja arvostetaan jokaista ihmistä, pienestä isoon, edes hymyillen.
Hauskaa päivää kaikille!
Ite istun aina lattialla, ku pelaan Pleikkarilla. :D Lapsena alotin tuon, nii siitä on tullu tapa. Ja kyllä, miult löytyy mekanismsohva ja -tuoli, käytän niitä sit, ku katon sarjoja tai elokuvii. Ja mitä lapsellista lattial istumises on? :o
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pääsen. Päde jollain muulla.
Sama. Toivottavasti on vaipat pehmusteena