Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys: oudoin syy että sinulla ystävän kanssa on mennyt välit poikki?

Harmistunut_
09.02.2021 |

Tässä meni jokin aika sitten ystävän kanssa välit poikki, tai näin oletan kun ei ole pariin kuukauteen kuulunut hänestä yhtään mitään. Ja oli ennen läheinen ystävä ja nyt on tosi pienestä syystä minun mielestä "iso show"!

Hän väittää että valehtelin kun jouduin perumaan yhden tapaamisen, että olen keksinyt tekosyyn miksi peruin, vaikka nimenomaan peruin juuri siitä syystä tapaamisen kuin kerroinkin - eli tosi outo jotenkin, että häh...

Selitin syyn miksi hän on nyt todellakin nyt hakoteillä että ei todellakaan pidä paikkaansa että moisesta asiasta valehtelisin (on kyllä olo että hän on kuin keksinyt omasta päästään nyt syyn murjottaa) mutta hän jätti kokonaan
kommentoimatta minun pitkää viestiä hänelle jossa selitin kaikki mahdolliset perusteet miksi en hänelle valehtelisi. Kaikesta huolimatta hän ei ole palannut asiaan kanssani, vaikka väänsin asian rautalangasta miksi en ole todellakaan valehdellut. Pyysin myös että voitaisiinko selvittää asia, koska en halua huonoja välejä tosi turhasta aiheesta ja olin aivan äimistynyt että mitä vitttttt on meneillään. Olen odottanut pitkään että kuulisin hänestä jotain, mutta ei ole kuulunut, tein itse parhaani tulla asiassa vastaan vaikka olin sisimmässäni tosi kiukkuinen kun turhaan sain pask*** niskaan.

Miksi valehtelisin ihmiselle jolle olen aiemmin puhunut vaikka mistä arasta aiheesta täysin suoraan ja pitänyt huolta rehellisyydestä. Ja miksi keksisin yhtäkkiä valheen mikä on joku älytön asia, eihän se nyt ole epänormaalia perua tapaamista jos on tullut este sille.

Taustana että tätä ennen vuosia hyvää ystävyyttä ja koin rehellisenä ainakin omalta puolelta.
Vai voiko olla että hänellä pinnan alla muhinut joku mätäpaise, kauna tms. mistä en ole tiennyt mitään? Olen pyrkinyt parhaani mukaan aina olemaan huolehtivainen ja hänen puolellaan asioissa, ja muuta sellaista. Eli tämä on tosi kummaa nyt vaan itselle, että kun ei tiedä yhtään mitään kun hän ei suostu asiasta keskustelemaan, ja on nyt jäädyttänyt yhteydenpidon . On tosi pask**** olo.

Mutta niin kiinnostaa muiden tarinat, oudoin syy että ystävä veti sinuun välit poikki mitä jäit aina ihmettelemään? Tai muita tarinoita kun ystävä on jättänyt. On kurja olo ja kokemusten vertailu voisi auttaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet vuodesta -75, eli lapsesta. Asuneet viimeiset 40 vuotta eri kaupungeissa, mutta pitäneet yhteyttä aluksi kirjeitse, sittemmin puhelimitse, nähden välillä kasvokkain. Viime keväällä soittelin. Sitten toukokuussa tuli häneltä kuvaviesti whats upissa. Unohdin vastata saman tien, joskus parin viikon päästä huomasin asian ja laitoin viestin "anteeksi, kun unohdin vastata" ym. Tähän sain vastaukseksi erittäin lyhyen ja tympeän viestin. No, myöhemmin kesällä lähetin kirjeenä " onnea uuteen kotiin", (olin saanut keväällä osoitteen) tähän ei mitään noteerausta. Loppukesästä koitin soittaa, ei vastattu. Luulin jo numeron vaihtuneen, mutta loppusyksystä laitoin synttärionnitteluviestin, tähän sain vastauksen. Sitten laitoin "hyvää joulua"-viestin, ei mitään vastausta. Jostain syystä ei oikein taida jaksaa lähettää ystävänpäiväviestiä, kun tyhjän saa pyytämättäkin, huoh...

Vierailija
22/27 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on samanlainen jankuttaja kuin eilen siinä ketjussa missä nainen ihmetteli kun ex-mies oli poistanut somessa kavereista. En ihmettele yhtään että teihin ei haluta pitää yhteyttä kun alatte täälläkin inttämään tuntemattomille että teissä ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla täysin turhaa keskustella täällä kun saa enemmän haukkuja vaan! Mutta aika peruspaskaa vauva.fi!!!

Vierailija
24/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
25/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapainen asia kuin ap:lla. Tuli tapahtuma, josta tuli ristiriitoja/näkemysero. Ystävä ei pitänyt mielipiteestäni. Tapahtuman jälkeen yksi lyhyt viesti, muuten vaiennut täysin. Olen oman kantani asiasta hänelle kertonut perustellen, häntä arvostelematta. Ystävä ei vastaa mitään.

Enää asia ei juurikaan harmita. Näin oli varmaan tarkoitettu, mutta menettely ystävän puolelta hyvin erikoista.

Jos ei erimielisyyksiä pysty selvittämään, niin ei se ystävyyttä olekaan.

Pian varmaan poistan hänet sosiaalisesta mediasta. Puhelimitse saa tarvittaessa kiinni.

26/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen käsityksen, että Ap on ihan hyvässä hengessä yrittänyt selvittää asiaa, ilman mitään ylimielisyyttä. Kyllä tuollainen ystävän katoaminen varmasti jää vaivaamaan.

Itse en jatkaisi enää viestittelyä kaverin suuntaan. Ehkä hänellä on jotain muuta elämässään meneillään, joka sai hänet reagoimaan näin.

Päästäisin ystävästä irti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/27 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samantapainen asia kuin ap:lla. Tuli tapahtuma, josta tuli ristiriitoja/näkemysero. Ystävä ei pitänyt mielipiteestäni. Tapahtuman jälkeen yksi lyhyt viesti, muuten vaiennut täysin. Olen oman kantani asiasta hänelle kertonut perustellen, häntä arvostelematta. Ystävä ei vastaa mitään.

Enää asia ei juurikaan harmita. Näin oli varmaan tarkoitettu, mutta menettely ystävän puolelta hyvin erikoista.

Jos ei erimielisyyksiä pysty selvittämään, niin ei se ystävyyttä olekaan.

Pian varmaan poistan hänet sosiaalisesta mediasta. Puhelimitse saa tarvittaessa kiinni.

Ja tuntui siis tosi pahalta, kun tämä tapahtui. Koen, että itse olen mennyt asiassa puoli tiehen vastaan eli oman osani yrittänyt asiassa tehdä. Tapahtumasta nyt yli puoli vuotta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi