"Mulla on narsisti exä" - totta vai mustamaalausta?
Jatkuvasti saa kuulla naisilta, että heidän entinen poikaystävä oli narsisti,
mutta käsitettä narsisti viljellään liian yleisesti tietämättä sen merkitystä,
mutta miten on asioiden laita oikeasti - onko totta vai mustamaalausta tämä osoittelu?
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka näkee narsisteja muissa, OVAT SITÄ ITSE, tottA!!
Narsismi on yleisimpiä pään vikoja maailmassa ja Suomessa on narsisteja yli 50 000. Todella moni törmää elämässään läheisestikin väkivaltaisiin narsisteihin, olematta itse narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet psykoottinen kun näät narsisteja joka puolella. Kuvittelet, että sinua on vainottu yli 20 vuotta kun joku ei tykkää rumpujen soitostasi. Omasta mielestäsi olet vain nero ja menestynyt.
Olet sairaudentunnoton suuruudenhullu.
Ai sinä olet se sekopää joka on vainonnut ja mustamaalannut jotain soittajaa jo yli 20 vuotta, etkä mielisairaana selvästikään kykene lopettamaan käytöstäsi. Mitä olet tähän mennessä saavuttanut sekoilullasi ja mihin pyrit? Osaatko kertoa?
Mites rumpujen soitto sujuu?🎃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on sellainen vakava pään vika, että tykkään jankata narsismista. Tuuttaan keskusteluketjut täyteen omia horinoita ja samoja viestejä uudelleen. Arvioin jatkuvasti onko joku narsisti, ja yleensä on. Kaikki on narsisteja jotka ei myötäile kommenttejani tai muuten vain käyttäydy toivomallani tavalla. Saatan vuosikausia vainota jotain ihmistä ja nimitellä narsistiksi.
En pysty lopettamaan sairasta käytöstäni. Miten minut saisi lääkäriin?Kuuluuko täällä rumpujen pärinää.🥁
Taitaa vielä kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En minä aloitanut mistään soittajasta kirjoittelua tässä ketjussa. Sinähän sen soittajan tuot varmaan joka keskusteluun jossa kirjoittelet.
Narsismiin liittyy usein erilaisia harha-ajatuksia. Narsisti voi esimerkiksi nähdä vihaamansa henkilön viestejä netissä joka puolella.
Tämä tuli itselläkin mieleen. Hän vastasi minulle, mutta en ole koskaan mistään "soittajasta" kirjoitellut. En edes tietäisi koko trollista jos en olisi tätä lanka lukenut. Todellisuuspakoinen vänkääjä tuo on ainakin, jos ei narsku.
Rumpuhullu ei ole mikään trolli. Vaan skitsoaffektiivisestä häiriöstä kärsivä kaheli. Kertonut miten jotain soittajaa on vainottu yli 20 vuotta. Käsittääkseni tarkoittaa itseään.
Spämmää ahkerasti niin rummun soitosta kuin narsismista. Rumpuhullu ja narsistihullu on sama henkilö.
"Uhriutumiseen liittyy vielä se, että syyttää lapsuuttaan siitä, ettei saavuttanut elämässään, mihin omasta mielestä olisi ollut mahdollisuudet."
Narsistihullu/rumpuhullu taas on semmoinen, että syyttää kyllä kurjaa lapsuuttaan, mutta on siitä huolimatta mielestään nero ja menestynyt.
Menestyminen on hänelle tärkeää. Halveksii ja arvostelee muiden saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En minä aloitanut mistään soittajasta kirjoittelua tässä ketjussa. Sinähän sen soittajan tuot varmaan joka keskusteluun jossa kirjoittelet.
Narsismiin liittyy usein erilaisia harha-ajatuksia. Narsisti voi esimerkiksi nähdä vihaamansa henkilön viestejä netissä joka puolella.
Tämä tuli itselläkin mieleen. Hän vastasi minulle, mutta en ole koskaan mistään "soittajasta" kirjoitellut. En edes tietäisi koko trollista jos en olisi tätä lanka lukenut. Todellisuuspakoinen vänkääjä tuo on ainakin, jos ei narsku.
Rumpuhullu ei ole mikään trolli. Vaan skitsoaffektiivisestä häiriöstä kärsivä kaheli. Kertonut miten jotain soittajaa on vainottu yli 20 vuotta. Käsittääkseni tarkoittaa
Ja kaikkien muidenkin pitäisi olla yhtä pakko-oireisen kiinnostuneita jostain soittajasta kuin sinäkin olet, koska...?
Vierailija kirjoitti:Halveksii ja arvostelee muiden saavutuksia.
Linkki?
Omista eksistäni ainakin yksi oli hyvin narsistinen, sadistinen ja härski taloudellisen hyödyn tavoittelija. Onneksi jätti minut, kun luuli, etten pärjäisi työelämässä - ironista jälkikäteen.
Huomasin eilen, että yksi aktiivinen henkilö tässä keskustelussa vaikuttaisi keskustelevan itsekseen. On kaksi persoonaa. En tiedä tekeekö tätä pitääkseen keskustelua aktiivisena, vai terapioi itseään näin vai on aidosti persoonien vietävänä. Kuitenkin kannattaa suhtautua ymmärtäen häneen, eikä ainakaan alkaa väitellä.
Narsisti pistää turpaan jäädessään kiinni persoonallisuudestaan. T: tämän kokenut
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Kuulostaako tämä lause tutulta:
Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut? Serasta tuli maailman parhaita siinä ajassa. Mitä sinusta on tullut? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumpuhullu ei ole mikään trolli. Vaan skitsoaffektiivisestä häiriöstä kärsivä kaheli. Kertonut miten jotain soittajaa on
Sinähän se olet ollut pakkomielteisen kiinnostunut jostain soittajan vainoajasta yli 20 vuotta. Etkä pysty mielisairaana lopettamaan käytöstäsi.
Narstisti, narsismi. Paljon kuulee ayytöksiä, syyttelyä. On helppo syyttää exää narsismista.
Itse ajattelen, että he, jotka ovat oikeasti narsismin, narsistin uhreja eivät itse tuota sanaa käytä. Jotta eivät itse leimaannu.
Ja oikean narsistin kanssa suhteen jälkeen aikaa menee toipumiseen, itsensä uudelleen rakentamiseen.
On heitä, jotka ovat oikeita uhreja, ja on heitä jotka vain mustamaalaavat exäänsä.
Jos narsismia ymmärtää, ja tietää mistä kyse, tunnistaa näiden ihmisten toimintatavat, ymmärtää kyllä pian ihmistä kuunnellessaan onko kyse oikeasti narsismista, vai vaan mustamaalaamisesta ja muuten hankalasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eilen, että yksi aktiivinen henkilö tässä keskustelussa vaikuttaisi keskustelevan itsekseen. On kaksi persoonaa. En tiedä tekeekö tätä pitääkseen keskustelua aktiivisena, vai terapioi itseään näin vai on aidosti persoonien vietävänä. Kuitenkin kannattaa suhtautua ymmärtäen häneen, eikä ainakaan alkaa väitellä.
Jos haluat nähdä yksinpuhelua, lue keskusteluketju :
Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumpuhullu ei ole mikään trolli. Vaan skitsoaffektiivisestä häiriöstä k
Olet siis vainonnut, haukkunut ja mustamaalannut Seraa jo yli 20 vuotta, etkä mielisairaana kykene lopettamaan käytöstäsi. Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut? Serasta tuli maailman parhaita siinä ajassa. Mitä sinusta on tullut? Ei yhtään mitään.
Kusipäisyys ei vaadi narsismia. Narsismi ei ole niin yleinen ihmiset ajattelee.
Mustamaalausta, mitä muutakaan voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys ei vaadi narsismia. Narsismi ei ole niin yleinen ihmiset ajattelee.
Narsismi on yleisimpiä pään vakavia vikoja ihmispopulaatiossa. Suomessa on yli 50 000 narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Kuulostaako tämä lause tutulta:
Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut? Serasta tuli maailman parhaita siinä ajassa. Mitä sinusta on tullut? Ei yhtään mitään.
No mitä sinusta on tullut kuluneen 20 vuoden aikana kun olet sitä "seraa" mustamaalannut ja vainonnut?
Kritiikkiä ihmiseltä joka ei osaa edes kirjoittaa. Tirsk.