Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä mieltä olette naisesta joka ei koskaan meikkaa yhtään?

Vierailija
08.02.2021 |

Kysymys otsikossa. Naisetkin saavat vastata siltä pohjalta mitä oletatte miesten olevan mieltä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista taitaa meikata edes hieman tai joskus, joten eipä se nyt taida miehille mikään turn off olla tai meikkaamattomuus vaatimus.

Vierailija
42/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä luulee tykkäävänsä täysin mrikittömistä, koska eivät osaa tunnistaa ja kuitenkin katselevat mieluiten hieman ehostettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko kuitenkin peppupanoja?

Sulle varmaan jostain löytyy ihan mies jos kerran pakoputkihommat kiinnostaa?

Vierailija
44/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista taitaa meikata edes hieman tai joskus, joten eipä se nyt taida miehille mikään turn off olla tai meikkaamattomuus vaatimus.

Siksipä juurikin kysyin mitä mieltä miehet ovat naisesta joka kieltäytyy yrittämästä millään tavalla ehostaa naamaansa kauniimmaksi kuin on. Ap

Vierailija
45/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä juurikin kysyin mitä mieltä miehet ovat naisesta joka kieltäytyy yrittämästä millään tavalla ehostaa naamaansa kauniimmaksi kuin on. Ap

En usko sillä olevan kyseiselle naiselle mitään merkitystä.

Meikkaan harvoin, voi olla että se jakaa mielipiteitä. Mutta minusta paljon mielenkiintoisempi kysymys on, miksi kaikkia pitäisi pyrkiä miellyttämään?

Vierailija
46/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuohon sitten vastavuoroinen kommentti/kysymys, että mitä mieltä naiset ovat miehistä, joilla parta rehoittaa siistimättömänä, hiukset ovat kasvaneet mallista yli jo kuukausia sitten ja irtokarvoja rehoittaa niin nenästä/ripsistä/korvista? Yleensä meikatut, tai edes ehdostetut naiset pitävät muutenkin huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan ja yleisestä siisteydestään. En toki sano sitä, että meikkaamattomat eivät pitäisi. Tai että miehellä on nenässä ja poskipäissä mustapäitä, jotka pullistelevat tullakseen ulos, kun joku vaan älyäisi painaa oikeista kohdista. Kyllä kevyt päivämeikki on naisilla täysin OK, ei tarvi drag queenilta kuitenkaan näyttää...

Vierailija
47/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).

Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️

Kunhan on tummat kulmakarvat ja ripset (+pitkät), suuret kauniinväriset silmät, täydellinen iho ja täydelliset huulet..

Jep, raikkaaseen, luonnolliseen ulkonäköön menee oikeasti aimo annos meikkiä. Kun miehet väittää, että eivät huomaa, milloin naisella edes on meikkiä, tai väittävät pitävänsä saunapuhtaista, luonnollisista naisista, he tarkoittavat tätä

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=P3PExFLo&id=27A84…

vaikka oikeasti täysin meikitön nainen näyttää tältä

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=LG7gVH0t&id=6802E…

Tämä 👍🏼 Eli juuri näin. Miehet ei halua meikattua mutta ripset ja kulmat tulee olla kunnossa. Ja kaunis iho. Eli siis miten se menikään?

Paitsi että tuolla meikittömällä naisella on keskimääräistä huonompi iho. Mutta on kyllä mennyt maailma pinnalliseksi, jos pariutumisen estää joku läikkä tai näppylä naamassa. 

Vierailija
48/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka meikkaa näyttääkseen normaalilta kirjoitti:

Olisiko tuohon sitten vastavuoroinen kommentti/kysymys, että mitä mieltä naiset ovat miehistä, joilla parta rehoittaa siistimättömänä, hiukset ovat kasvaneet mallista yli jo kuukausia sitten ja irtokarvoja rehoittaa niin nenästä/ripsistä/korvista? Yleensä meikatut, tai edes ehdostetut naiset pitävät muutenkin huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan ja yleisestä siisteydestään. En toki sano sitä, että meikkaamattomat eivät pitäisi. Tai että miehellä on nenässä ja poskipäissä mustapäitä, jotka pullistelevat tullakseen ulos, kun joku vaan älyäisi painaa oikeista kohdista. Kyllä kevyt päivämeikki on naisilla täysin OK, ei tarvi drag queenilta kuitenkaan näyttää...

Ei ole vastavuoroinen kommentti. Kysyin vain meikkaamisesta, en naamakarvojen siistimisestä.

Kulmien ja mahd viiksien nyppiminen on eri asia kuin meikki. Onko ”kevyt päivämeikki” miehellä täysin Ok? Ap

Vierailija
49/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka meikkaa näyttääkseen normaalilta kirjoitti:

En meikkaa. Koskaan. Pesen kasvot aamuin illoin, käytän kuorintaa, seerumeita, öljyjä, naamioita. Hiukset on aina kammattu ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Kulmat on siistityt, mutta naturellit. Käyn silloin tällöin kasvohoidossa, mutta sille ei ole kovin usein tarvetta. Joskus joku kehuu hyvää ihoa. En osta omakseni rinnastusta tuohon kuvaamaasi mieheen. 

Vierailija
50/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikki = nainen. Ainahan naisilla on meikkiä, muuten näyttäisivät miehiltä.

Sehän onkin hassua, että tra nsumiesten ensimmäinen juttu on yleensä meikkaaminen.

Eli vaikka muka pyritään eroon sukupuolistereotypioista, niin tran sut nimenomaan itse ylläpitävät niitä, koska heidän mielestään nainen = meikki.

Ihan tavisnaiset pitävät yllä käsitystä nainen = meikki. Turha siitä on t r a n s u j a syyttää.

Vierailija
51/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, raikkaaseen, luonnolliseen ulkonäköön menee oikeasti aimo annos meikkiä. Kun miehet väittää, että eivät huomaa, milloin naisella edes on meikkiä, tai väittävät pitävänsä saunapuhtaista, luonnollisista naisista, he tarkoittavat tätä

Tämä 👍🏼 Eli juuri näin. Miehet ei halua meikattua mutta ripset ja kulmat tulee olla kunnossa. Ja kaunis iho. Eli siis miten se menikään?

Paitsi että tuolla meikittömällä naisella on keskimääräistä huonompi iho. Mutta on kyllä mennyt maailma pinnalliseksi, jos pariutumisen estää joku läikkä tai näppylä naamassa. 

Aika monella naisella ja miehellä on tuollainen iho vähän vuodenajasta ja ihon herkkyydestä, sekä hormoneista riippuen. Nykyään median kuvasto on niin siloteltua, että sukupuolesta riippumatta henkilö saattaa kokea ahdistusta omista (ja muiden) näpyistä. Näpyt sun muut ihon "virheet" ovat paljon nornaalimpia kuin täydellinen iho, eikä todellakaan merkki siitä etteikö pitäisi huolta hygieniastaan.

Vierailija
52/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihan miehestä. Mä oon ite ihan albiino ilman meikkiä, vaaleat kulmakarvat, vaaleahkot ripset ja punertava iho. Mulle on sanottu aika rumastikin siitä miltä näytän ilman meikkiä, eksä täräytti että "Kyllä mä järkytyin kun näin sut ekan kerran ilman meikkiä" ja ilmehti silleen ääliömäisesti. Ja sitten kun katsoi mun vanhoja valokuvia niin kääntyi mua päin ja kysyi ivallisesti: "Mitä sulle on tapahtunut?!" Nykyinen mies ei ole koskaan sanonut mitään pahaa ulkonäöstäni ja kehuu kauniiksi vaikka olisin ilman meikkiä, tukka kyljyksellä kammattu ja ihan räjähtäneen näköinen omasta mielestä. Onkin todella mukava kaikinpuolin ja hyvät käytöstavat, ollaan oltu jo melkein vuosikymmen yhdessä. Älkää ikinä arvostelko puolisonne ulkonäköä, niitä sanoja ei saa takaisin ja ne muistaa kyllä.

Vierailija
53/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilullinen/liikunnallinen hoikka meikkaamaton nainen on kuuminta hottia.

Mielenkiintoista, minä olen tuollainen nainen. En ole tosin koskaan ajarellut olevani kuuminta hottia miesten silmissä.

Minulla on pari tällaista kaveria enkä minäkään ole ajatellut, että nimenomaan heidän peräänsä kaikki kuolaisivat. Enkä tarkoita tällä mitään pahaa, mutta ei ole vain tullut mieleen, kun minusta he vaikuttavat hyvin "seksittömiltä". 

Eivät varmaan ihan hirveästi vietä aikaansa yöelämässä. Kun se oli aiemmin se - no ainakin yksi niistä - parinetsintä kanava, niin en edes tajunnut, että tuollaisia on olemassa. Sori, ajattelemattomuuteni.

Nyt kun tämmöisen kohtasin odottamattomassa paikassa...

Vierailija
54/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tyttöystäväni ei meikannut käytännössä koskaan eikä leikannut kainalokarvojaan. Ei haitannut minua ollenkaan.

Vierailija
55/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen ja edellisen kerran "meikannut" varmaan 5-vuotiaana äidin meikeillä parisen kertaa. Siinä se.

Vierailija
56/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä.

Se ei kuitenkaan ole ainoa kiinnostavaksi tekevä asia. Normaalipainoisuus ja terveet elämäntavat yhdessä meikkaamattomuuden kanssa olisi paras yhtälö.

Vierailija
57/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).

Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️

Kunhan on tummat kulmakarvat ja ripset (+pitkät), suuret kauniinväriset silmät, täydellinen iho ja täydelliset huulet..

Mutta aina sillä naisten linkkaamalla "luonnollisella" naisella on nenärengas, tatskoja, tms.

Vierailija
58/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ihan miehestä. Mä oon ite ihan albiino ilman meikkiä, vaaleat kulmakarvat, vaaleahkot ripset ja punertava iho. Mulle on sanottu aika rumastikin siitä miltä näytän ilman meikkiä, eksä täräytti että "Kyllä mä järkytyin kun näin sut ekan kerran ilman meikkiä" ja ilmehti silleen ääliömäisesti. Ja sitten kun katsoi mun vanhoja valokuvia niin kääntyi mua päin ja kysyi ivallisesti: "Mitä sulle on tapahtunut?!" Nykyinen mies ei ole koskaan sanonut mitään pahaa ulkonäöstäni ja kehuu kauniiksi vaikka olisin ilman meikkiä, tukka kyljyksellä kammattu ja ihan räjähtäneen näköinen omasta mielestä. Onkin todella mukava kaikinpuolin ja hyvät käytöstavat, ollaan oltu jo melkein vuosikymmen yhdessä. Älkää ikinä arvostelko puolisonne ulkonäköä, niitä sanoja ei saa takaisin ja ne muistaa kyllä.

Tukka kyljyksellä kammattu?!?! Taisi automaattikorjaus iskeä. :D :D :D

Mitäköhän yritit oikeasti sanoa?

Vierailija
59/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siitä.

Se ei kuitenkaan ole ainoa kiinnostavaksi tekevä asia. Normaalipainoisuus ja terveet elämäntavat yhdessä meikkaamattomuuden kanssa olisi paras yhtälö.

Täällä, ekan kerran naimisiin 21-v. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin toinen liitto ja parempi mies.

Anyway, kyljyskampaus on tuttu ainakin ysärinuorille.

Vierailija
60/68 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi