Miehet! Mitä mieltä olette naisesta joka ei koskaan meikkaa yhtään?
Kysymys otsikossa. Naisetkin saavat vastata siltä pohjalta mitä oletatte miesten olevan mieltä.
Kommentit (68)
Mielummin meikkaamaton, kuin ylimeikkaava joka ei pysty lähtemään edes kävelylle ilman naaman pakkeloimista.
Onhan sellainen kaunispiiryeinen, hyväihoinen, vahvat värit omaava nainen raikkaan hehkeä ilman meikkiä... Tällainen niiden saunanraikkautta ihannoivien toiveissa kai on. Tai sitten oletetaan (väärin!), että laittautuvalla naisella on aina huono itsetunto, hän on pinnallinen, haluaa huomiota kaikilta miehiltä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä miehiä kiehtoo punaisessa ja läikikkäässä courperosa ihossa ja mustissa silmienalusissa ja yläluomien verisuonissa, mutta niillä on kai eri maku kauneuden suhteen.
Ei tuo kiehdokaan, vaan se ihanne on sellainen ilman meikkiä "täydellinen" nainen. Naurettavaa.
Eli siis oikeammin ajatus menee niin, että nainen täydellisellä iholla on kaunein meikittä miesten mielestä? No siinä ovat varmasti oikeassa. Täysin virheettömät ihmiset tuppaa olemaan kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen/liikunnallinen hoikka meikkaamaton nainen on kuuminta hottia.
Mielenkiintoista, minä olen tuollainen nainen. En ole tosin koskaan ajarellut olevani kuuminta hottia miesten silmissä.
Miksi et? Itse näen kauneimpia naisia nimenomaan lenkkipolulla (ja väärinkäsityksten välttämiseksi: en käy siellä stalkkaamassa, vaan lenkkeilemässä!).
Koska yleensä miehet tuntuvat katsovan naisia, jotka meikkaavat, pynttäytyvät ja laittavat itseään. Minä olen varmaan se ns. naapurin tyttö, jolla ei ole edes hiuspidennyksiä, geelikynsiä, kestoväriä kulmissa ja ripsissä tms. mitä nykyään aika monilla naisilla tuntuu olevan. Viihdyn verkkareissa ja lenkkareissa, ja lenkkipolulla ja kuntosalilla. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki = nainen. Ainahan naisilla on meikkiä, muuten näyttäisivät miehiltä.
Sehän onkin hassua, että tra nsumiesten ensimmäinen juttu on yleensä meikkaaminen.
Eli vaikka muka pyritään eroon sukupuolistereotypioista, niin tran sut nimenomaan itse ylläpitävät niitä, koska heidän mielestään nainen = meikki.
Meikillä korostetaan juuri niitä naisellisia piirteitä. Niin me naisetkin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä miehiä kiehtoo punaisessa ja läikikkäässä courperosa ihossa ja mustissa silmienalusissa ja yläluomien verisuonissa, mutta niillä on kai eri maku kauneuden suhteen.
Ei minulla ainakaan tuollaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin hassua, että tra nsumiesten ensimmäinen juttu on yleensä meikkaaminen.
Eli vaikka muka pyritään eroon sukupuolistereotypioista, niin tran sut nimenomaan itse ylläpitävät niitä, koska heidän mielestään nainen = meikki.
Olet käsittänyt asian väärin. Meikkamalla todistaa olevansa nainen. Sen takia he käyttävät meikkiä. Eikä transsukupuoliset todellakaan halua eroon sukupuolistereotypioista, vaan he hyödyntävät niitä. Mitä enemmän stereotypioita he itse toteuttavat, sitä paremmin he kuuluvat haluamaan sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen/liikunnallinen hoikka meikkaamaton nainen on kuuminta hottia.
Mielenkiintoista, minä olen tuollainen nainen. En ole tosin koskaan ajarellut olevani kuuminta hottia miesten silmissä.
Miksi et? Itse näen kauneimpia naisia nimenomaan lenkkipolulla (ja väärinkäsityksten välttämiseksi: en käy siellä stalkkaamassa, vaan lenkkeilemässä!).
Koska yleensä miehet tuntuvat katsovan naisia, jotka meikkaavat, pynttäytyvät ja laittavat itseään. Minä olen varmaan se ns. naapurin tyttö, jolla ei ole edes hiuspidennyksiä, geelikynsiä, kestoväriä kulmissa ja ripsissä tms. mitä nykyään aika monilla naisilla tuntuu olevan. Viihdyn verkkareissa ja lenkkareissa, ja lenkkipolulla ja kuntosalilla. : )
Lähdetkö treffeille? ❤️
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi miehelle olisi väliä sillä meikkaako nainen vai ei. Jos se pärstä silmää kuitenkin miellyttää.
On sillä se väli että jos se miellyttää silmää meikattuna mutta ei maikaamattomana. Nainen ei kuitenkaan aina ole meikattu - eikä pidäkään olla.
Omalta kohdaltani voin sanoa että varsinkin vahva meikki on mulle turn-off. Ja joo, kyllä sen huomaa mieskin.
Punaiseksi maalatut huulet saavat jopa inhon väristyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt ihan noin mene. Miehen kasvot nyt vain sattuvat näyttämään miehen kasvoilta, joten jos niiden haluaa näyttävän naisen kasvoilta, eipä niille oikein mitään muuta ole tehtävissä kuin meikata.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan tuollaista ole.
No, mutta sehän on kiva. Olet sitten ainakin ihosi osalta ehkä näiden meikittömyyttä arvostavien ukkojen mieleen ;) Pointti oli se, että monella on sekä muitakin "virheitä" ja näiden näyttämistä nuo miehet eivät todennäköisesti ihaile, vaan juuri niitä naisia jotka ovat kauniita ilmankin ehostamista.
luonnollinen on kaunis, meikkipellet etovia, menee halut.
Meikkaaminen on varma ehkäisykeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi miehelle olisi väliä sillä meikkaako nainen vai ei. Jos se pärstä silmää kuitenkin miellyttää.
On sillä se väli että jos se miellyttää silmää meikattuna mutta ei maikaamattomana. Nainen ei kuitenkaan aina ole meikattu - eikä pidäkään olla.
Omalta kohdaltani voin sanoa että varsinkin vahva meikki on mulle turn-off. Ja joo, kyllä sen huomaa mieskin.
Punaiseksi maalatut huulet saavat jopa inhon väristyksiä.
Ei kenenkään aikuisen miehen pitäisi järkyttyä sitä, että nainen on hitusen erinäköinen pestyään naamansa. Ja siinä saa kyllä meikata jo aika reippaasti, jos on meikittä aivan erinäköinen kuin meikattuna.
Mutta mikä on miehen mielestä meikkaamaton. Moni nainen kun ottaisi tekoripset pois tai ei olisi tehnyt koskaan kulmakarvoilleen mitään, niin onko miehet edelleen samaa mieltä. Ne monilla näkyvät tummat pitkät ripset kun ei ole omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).
Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️
Kunhan on tummat kulmakarvat ja ripset (+pitkät), suuret kauniinväriset silmät, täydellinen iho ja täydelliset huulet..
Jep, raikkaaseen, luonnolliseen ulkonäköön menee oikeasti aimo annos meikkiä. Kun miehet väittää, että eivät huomaa, milloin naisella edes on meikkiä, tai väittävät pitävänsä saunapuhtaista, luonnollisista naisista, he tarkoittavat tätä
https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=P3PExFLo&id=27A84…
vaikka oikeasti täysin meikitön nainen näyttää tältä
https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=LG7gVH0t&id=6802E…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).
Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️
Kunhan on tummat kulmakarvat ja ripset (+pitkät), suuret kauniinväriset silmät, täydellinen iho ja täydelliset huulet..
Jep, raikkaaseen, luonnolliseen ulkonäköön menee oikeasti aimo annos meikkiä. Kun miehet väittää, että eivät huomaa, milloin naisella edes on meikkiä, tai väittävät pitävänsä saunapuhtaista, luonnollisista naisista, he tarkoittavat tätä
Eihän tuossa jälkimmäisessä ole muuta vikaa kuin tuo ruma nenärengas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tässä selventävä kuvasarja siitä, miten miehet tulkitsevat naisen meikkausasteen:
https://preview.redd.it/z6w2zwgqr6a21.jpg?auto=webp&s=aa28199500ee0b5bd…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍🏼 Eli juuri näin. Miehet ei halua meikattua mutta ripset ja kulmat tulee olla kunnossa. Ja kaunis iho. Eli siis miten se menikään?