Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä mieltä olette naisesta joka ei koskaan meikkaa yhtään?

Vierailija
08.02.2021 |

Kysymys otsikossa. Naisetkin saavat vastata siltä pohjalta mitä oletatte miesten olevan mieltä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).

Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️

Vierailija
2/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielestäni juuri kauneimpia sellaiset, jos siis muuten pitävät ulkonäöstään huolta (tämä siis tarkennuksena, kun joiden mielestä meikkaamaton tarkoitta sitä, että on joku mörrimöykky).

Huoliteltu meikkaamaton/lävistämätön/tatuoimaton nainen on oikeasti tosi kuuma! ❤️

Meikkaamaton voi kyllä olla tatuoitu. Erotko edes varmasti kuka on täysin meikkaamaton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on tummat kulmakarvat ja ripset (+pitkät), suuret kauniinväriset silmät, täydellinen iho ja täydelliset huulet..

Vierailija
4/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies edes tunnista milloin naisella on meikkiä, ellei sitä ole todella paljon.

Vierailija
5/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän meikkiä sitä parempi.

t:mies

Vierailija
6/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla muuten pitää huolta ulkonäöstään? Iho ja hiukset vai? Mikä tekee ihmisestä mörrimöykyn?

Vierailija
7/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen/liikunnallinen hoikka meikkaamaton nainen on kuuminta hottia.

Vierailija
8/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kysymys, johon miehellä ei tule olla mielipidettä.

Palstatotuus.

Vierailija
9/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla muuten pitää huolta ulkonäöstään? Iho ja hiukset vai? Mikä tekee ihmisestä mörrimöykyn?

No kun joillain on ennakkokäsitys, että meikkaamaton = joku ekokommuunissa elävä ituhippu, joka käy kerran viikossa suihkussa ja kulkee hiukset takussa ja vanhassa virttyneessä villapaidassa.

Vierailija
10/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatotuus.

Nimenomaan, koska nainenhan ei meikkaa miestä, vaan itseään varten.

(ja huulipunat on siis kunnossa myös maskin alla)

Vierailija
11/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, minä olen tuollainen nainen. En ole tosin koskaan ajarellut olevani kuuminta hottia miesten silmissä.

Vierailija
12/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstatotuus.

Nimenomaan, koska nainenhan ei meikkaa miestä, vaan itseään varten.

(ja huulipunat on siis kunnossa myös maskin alla)

Mä ajan parran itseäni varten. Kutittaa ja ruokalista  parrassa ja muut syyt.

Mutta huulipunaa ei kaiketi aistita, tai cajallia yms.

Mutta kai niitäkin voi käyttää itsensä vuoksi.

Vierailija
13/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä miehiä kiehtoo punaisessa ja läikikkäässä courperosa ihossa ja mustissa silmienalusissa ja yläluomien verisuonissa, mutta niillä on kai eri maku kauneuden suhteen.

Vierailija
14/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaunis nainen ole miehen mieleen. Useimmat ovat kauniimpia vähän meikattuina. Ja kuten todettu, miehet eivät edes huomaa hillittyä meikkiä.

Vierailija
15/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on, erottavatko kaikki miehet, jos nainen esittäytyy meikittömänä, mutta käytännössä hänellä on kestovärjätyt ripset ja kulmakarvat ja naamassa kevyt peitevoide ja muut vastaavat ns. näkymättömät pakkelikerrokset.

Vierailija
16/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, minä olen tuollainen nainen. En ole tosin koskaan ajarellut olevani kuuminta hottia miesten silmissä.

Miksi et? Itse näen kauneimpia naisia nimenomaan lenkkipolulla (ja väärinkäsityksten välttämiseksi: en käy siellä stalkkaamassa, vaan lenkkeilemässä!).

Vierailija
17/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mikä miehiä kiehtoo punaisessa ja läikikkäässä courperosa ihossa ja mustissa silmienalusissa ja yläluomien verisuonissa, mutta niillä on kai eri maku kauneuden suhteen.

Ei tuo kiehdokaan, vaan se ihanne on sellainen ilman meikkiä "täydellinen" nainen. Naurettavaa.

Vierailija
18/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki = nainen. Ainahan naisilla on meikkiä, muuten näyttäisivät miehiltä.

Vierailija
19/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi miehelle olisi väliä sillä meikkaako nainen vai ei. Jos se pärstä silmää kuitenkin miellyttää.

Vierailija
20/68 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari tällaista kaveria enkä minäkään ole ajatellut, että nimenomaan heidän peräänsä kaikki kuolaisivat. Enkä tarkoita tällä mitään pahaa, mutta ei ole vain tullut mieleen, kun minusta he vaikuttavat hyvin "seksittömiltä". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän