Oudointa/pelottavinta mitä exäsi on tehnyt eron jälkeen? Saa myös kertoa jos itse olit se outo ex.
Kommentit (26)
Viritti pommin autooni. Onneksi huomasin ennen kuin käynnistin.
Pahoinpitely. Sen jälkeen kosinta - oliko ehkä sovintoyritys jota en kuitenkaan siksi ymmärtänyt.
Minä menin 10kk eron jälkeen exän ovelle, hän asuu Ruotsissa. Oltiin taas jotain viestitelty.. Olin shokissa kun hän ei tullut edes avaamaan ovea vaikka oli kotona ja auto pihassa, kämpässä paloi valot.. jouduin olla 2 yötä hotellissa ja tähän turhaan reissuun paloi rahaa 500€.
Minulla oli läheinen työkaveri, terveydenhoitaja.. harhat oli niin kovat, että kun kerroin hänelle tästä tulevasta reissusta hän vielä vahvisti niitä ja oli sitä mieltä, että minuahan saatetaan jopa kosia tällä reissulla 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitely. Sen jälkeen kosinta - oliko ehkä sovintoyritys jota en kuitenkaan siksi ymmärtänyt.
Erotilanteessa ei kannata koskaan mennä yhteiseen asuntoon ilman jotain kaveria tai muuttomiestä vaikkapa tavaroita hakemaan. Tuolloin on todella suuri riski joutua pahoinpidellyksi.
Mun exä. Kun ei etsinyt omaa asuntoa vaan lähti sensijaan ulkomaille ryyppämään niin heitin sen kamat ovesta ulos ja vaihdatin lukot. Tuosta riemastuneena kaiversi oveeni "ämä" ja sotki lukkopesän niin etten saanut avainta siihen sekä rikkoi autoni ikkunat. Mitään en voinut todistaa muta tiesin,
Levitti huhuja että meillä on luottotatuoijani kanssa suhde (olemme kumpikin naisia ja meillä on ikäeroa 20 vuotta).
Mies tuli kännissä okt:n pihalle huutamaan ja riehumaan "MÄ RAKASTAN SUAAAAA!! ÄLÄ JÄTÄ!!"
Naapuritki kuuli, että olen rakastettava..
Odotin, että lähti pois pihalta ja soitin lukkosepän vaihtamaan lukot.
Vainosi aktiivisesti minua 6v eron jälkeen ja kiusasi siihen asri kun kuopus täytti 18v, ei esimerkiksi maksanut elatusapua.
Pääsi jotenkin sisään kylppärin ikkunasta,vaikka olikin aikuiseksi mieheksi pieni (jotain 166cm ja 40 kiloa) en silti tajua kuinka kiemurteli siitä sisään. Ja ovesta ulos. Kunhan oli ensin avannut jääkaapin ja pakastimen ovet,päästänyt kissani rappuun,käyttänyt tietokonettani ja ottanut mukaan ison Pokemon pehmon jonka oli voittanut minulle narunvedosta.
En soittanut poliisille kun pelkäsi etteivät usko vaan pistävät pakkohoitoon että "juu juu,tokihan joku aukoo siellä ovia".
Milla
Mun hullu exä kaivoi hänen omakotitalonsa pihaan haudatun koirani haudastaan. Laittoi vielä tekstarin, että: "Koira lähtee.." En ymmärtänyt, mikä koira. Ei mulla ole enää koiraa. En voinut käsittää, että kuolleita aletaan repimään kuopastaan. Sama mies työnsi mm. postiluukustani paksun toppatakin. Koko postiluukku repsotti. Tuli hevostallille riehumaan. Ajoi pakulla pihaan ja alkoi viskellä tavaroita sieltä pakettiautosta pitkin pihamaata, jonka jälkeen kumi ulvoen poistui pihasta. En edes ollut silloin tallilla, täysin vieraat ihmiset todistivat tätä hullun touhua.
Soitteli sata kertaa minuutissa, laittoi tekstiviestejä ja kun en vastannut soitteli eri numeroista. Oli autolla myös kytiksessä työpaikkani edessä. Piti opetella käyttämään aina eri uloskäyntiä, etten joudu kohtaamaan häntä. Olen töissä sairaalassa. Välillä tuli synnytyslaitoksen ovestakin ulos.
Tästä voisi kirjoittaa kirjan, mutta onneksi ei tarvitse..
Uusi poikaystäväni löi tämän ukon katuun, sen jälkeen loppui vaino.
Onpas teillä hyviä juttuja - mitä mä keksisin?
Mulla yks eksä josta tuli jonkunlainen mafia-pomo... muuta en hänestä tiedä... käytti väärää nimeä ja katosi New Jerseyhin. Tämä on totta - ei keksitty, mutta piti miettiä olisko mulla jotain tähän sopivaa ja tämä 'löytyi' muistin sopukoista.
Ex viestii vain lasten välityksellä ja tekee yksipuolisesti lapsia koskevia isojakin päätöksiä (hankki mm. alaikäiselle oman vuokra-asunnon toiselta paikkakunnalta, on vienyt lomalle ilman asianmukaisia lupia ym). Lasu joutunut pari kertaa puuttumaan rouvan päätöksiin. Erosta kohta 10 vuotta, hän haki eroa.... Kai tuon voi tulkita siten, että hänelle olen kuollut🤷
Vainosi vuoden, soitteli kymmeniä kertoja päivässä ja lähetteli viestejä. Uhkaaviakin, tyyliin "Kohta sua tullaan hakemaan" ym. Tuohon aikaan ei kännykässä saanut numeroita estettyä eikä vainoaminen ollut rikos niin ei ollut paljon tehtävissä.
Pahoinpiteli minut. Joutui putkaan ja sai myöhemmin tuomion.
Ei varsinaisesti teko, mutta eksäni jätti minut, koska halusi elää villiä poikamieselämää. Hän sitten tosissaan ehdotti, että odottaisin häntä kunnes hän on juoksunsa juossut ja nauttinut sinkkuudesta. Naama vakavana sanoi, että minä en tietenkään saisi tuona aikana tapailla muita. Sitten voitaisiin mennä naimisiin ja perustaa perhe. Ei tullu kauppoja.
Toinen eksäni vainosi puolisen vuotta. Lähetteli viestejä ja kyttäsi asuntoani. Sain häneltä häiritseviä "kenen kanssa oikein olit lenkillä eilen klo 18?!" tyylisiä viestejä. Kun estin puhelimessa, laittoi sähköposteja. Löysi jostain jopa opiskelupaikkani sähköpostin. Onneksi poliisilla uhkailu tehosi lopulta.
Varasti toisen kaneista.
Oltiin siis ostettu kaksi belgianjättikania muutama vuosi ennen eroa jotka asuivat aitauksessa pihalla, pääsivät lämpimään pihavajaan halutessaan talvisin ja oli ihan kunnolliset puitteet niiden pitoon.
Eron jälkeen noin viikon päästä toinen kaneista katosi salaperäisesti. Siitä parin päivän päästä ex tuli kanin kanssa oven taakse pimpottelemaan ja palautti sen koska se ei sopeutunut häneen uuteen kämppäänsä sisäkaniksi.
Pelottavinta ehdottomasti että ex ottaa 30 (!) vuoden jälkeen yhteyttä ja on stalkannut koko nykyisen elämäni & syyttää kuinka olen pilannut hänen elämänsä. Kyseessä siis aikoinaan normaali alle parikymppisten noin puoli vuotta kestänyt seurustelusuhde. Tiesi esim kertoa myös kuinka minun kaikki "väärät ratkaisut elämässä" on vain kipuilua siitä ettei olla yhdessä... jne jne jne
Stalkkasi ja uhkaili työkaveriani, koska kuvitteli että minulla on suhde tämän kanssa. Melkein sai siinä tuhottua työkaverin avioliiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotilanteessa ei kannata koskaan mennä yhteiseen asuntoon ilman jotain kaveria tai muuttomiestä vaikkapa tavaroita hakemaan. Tuolloin on todella suuri riski joutua pahoinpidellyksi.
Toki näin, jos on epäilystä/näyttöä siitä, että ex on väkivaltainen ja ero oli erityisen riitainen, mutta suurimmilla osalla meistä eksät kuitenkin on aika normaaleja ihmisiä ja tuommoiset asiat pystyy hoitamaan ihan sovussa.
Vähän huono aloitus, hyvä aihe