Pystyykö suurin osa naisista saamaan vain yhden orgasmin seksin aikana?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksikkään akka tai ukko osaa sanoa, mitä se seksi on? Monen mielestäse on vain yhdyntä? Eli, riippuu sitten kovastikkin mistä ihmiset puhuu. Aloittaja vois kai selventää kantaansa.
Jos saat orgasmin tai useampia, niin se on seksiä. Pois voi lukea unitilan ja lääkekokeilla tai sähköshokeilla saavutetut orgasmit. Tuskin näitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksikkään akka tai ukko osaa sanoa, mitä se seksi on? Monen mielestäse on vain yhdyntä? Eli, riippuu sitten kovastikkin mistä ihmiset puhuu. Aloittaja vois kai selventää kantaansa.
Jos saat orgasmin tai useampia, niin se on seksiä. Pois voi lukea unitilan ja lääkekokeilla tai sähköshokeilla saavutetut orgasmit. Tuskin näitä tarkoitit?
Joo. näin on. Aamulla taas, saas nähdä milläkeinoin nyt! Monta kuitenkin päivässä. Mies osaa...
Useampi on mahdollinen, mutta vaatii sitten jo mieheltä kestävyyttä ja itseltäkin oikean mielentilan, usein yksi riittää hyvin. Sen ensimmäisen saan aina ja helposti, tyylilläkään ei niin väliä, yhdyntäorgasmit kuitenkin parhaita.
Mainittakoon, että minäkään en nuorempana saanut ollenkaan, vaati "oikean" miehen joka tiesi mitä teki ja synnytyksen myötä tapahtui jonkin sortin herkistyminen ja yhdyntäorgasmitkin tuli kuvioihin.
En tiedä muista, mutta itse pystyn saamaan monta. Helposti 5-6, mutta usein enemmänkin, kun mie haluaa tuottaa nautintoa eri tavoin. Sinänsä määrää on vaikea laskea, kun jossain vaiheessa orgasmeja tulee jatkuvana sarjana ja jossain vaiheessa voi kyllä saada, mutta ei enää ole puhettakaan, että pystyisi laskemaan.
Monesti olen keski-ikäisenä miehenä haaveillut , että olisi saanut rakastella joskus naista, joka laukeaa monta kertaa yhden session aikana ja niin,että voihkii ääneen orgasmien aikana riittävästi. Se olisi kyllä todella todella kiihottavaa. Voihke kiihottaa minua ainakin hirveästi kun kuulee miten hyvää tekee. Mitään ulvontaa en toisaalta jaksaisi kuunnella.
Kaksi tai kolme yhdessä sessiossa olen enimmillään kokenut. Kielellä ja yhdynnässä siis.
Kertokaapas miehet miten ihanaa se on kun nainen saa monta kanssanne.
Vierailija kirjoitti:
Montakos miehet saavat?
Itse yleensä teeskentelen orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen keski-ikäisenä miehenä haaveillut , että olisi saanut rakastella joskus naista, joka laukeaa monta kertaa yhden session aikana ja niin,että voihkii ääneen orgasmien aikana riittävästi. Se olisi kyllä todella todella kiihottavaa. Voihke kiihottaa minua ainakin hirveästi kun kuulee miten hyvää tekee. Mitään ulvontaa en toisaalta jaksaisi kuunnella.
Kaksi tai kolme yhdessä sessiossa olen enimmillään kokenut. Kielellä ja yhdynnässä siis.
Kertokaapas miehet miten ihanaa se on kun nainen saa monta kanssanne.
Yhdynnässä jos osaa kieltä käyttää, on melkonen houdini kyllä! Muuten toki kielikäsittelyllä saa helposti,samoinkuin kalu lusikassa ja vielä sormetusta. Taju lähtee ja naapurit kuulee kyllä silloin!
Yksi kerrallaan riittää. En edes saa joka kerta, ellei mies anna suuseksiä tai sormeta.
Minä voin saada orgasmeja jatkuvasti. Yksi mies kuvaili minua seksileluksi, koska tulin jatkuvasti.
Niin monta kuin vaimo kulloinkin haluaa.
Terv. Onnellinen mies.
Nelikymppisenä sain sarjaorgasmeja (yli 2 min peräjälkeen) ja tunnissa kolmekin kertaa. En tule araksi vaan vagina sykkii jälkijäristyksiä harvakseltaan, jos mies ei lopeta liikkumista. Nyt viisikymppisenä en saa sarjaorgasmeja enää, mutta voin saada 2-3 hyvää orgasmia (20-30 sek) tunnin seksin aikana. Esileikeissä ekan. Lopuksi kun odottelen miehen laukeamista, voin saada hänen sisällä ollessa taas yhden Satiefyerillä. Silloin mieskin laukeaa takuuvarmasti, se lelu tuntuu hyvältä miehellekin. Mies saattoi nuorempana saada kaksi tai kolmekin orkkua vetämättä pois välillä. Piti vain olla paikoillaan pari minuuttia, että pystyi sitten taas liikuttamaan araksi mennyttä puolikovaa penistään. Sitten se kovettui täyteen mittaansa uudelleen.
Suurimmasta osasta en tiedä, mutta itse saan peräkkäisiä. Kolme taitaa olla tavallisin määrä, minkä nykyään jaksan ottaa, aiemmin jaksoin paljon enemmän. Saan monin eri tavoin, myös yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmasta osasta en tiedä, mutta itse saan peräkkäisiä. Kolme taitaa olla tavallisin määrä, minkä nykyään jaksan ottaa, aiemmin jaksoin paljon enemmän. Saan monin eri tavoin, myös yhdynnässä.
Onkohan täällä nyt vastattu eritavoin... kun miksi siis pitäisi saada vain yhdynnässä, en tajua, ja siinäkin kai ilman mitään muuta stimulaatiota, miksi aina tätä. Saahan sitä orgasmeja vaikka miten ja monta.
Tänään saanut jo 3 isoa. Riittääkö? Mulle kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä nyt vastattu eritavoin... kun miksi siis pitäisi saada vain yhdynnässä, en tajua, ja siinäkin kai ilman mitään muuta stimulaatiota, miksi aina tätä. Saahan sitä orgasmeja vaikka miten ja monta.
Ei kai missään määrätä, että pitäisi saada vain yhdynnässä. Minä nyt mainitsin asian, kun tässä ketjussa sitä kyseltiin.
Kyllä joo, mutta jotkuthan (ikävä kyllä..) pitävät vain yhdyntää seksinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehethän määrittävät senkin asian; ja yrittävät myydä naisille asian niin, että vain pelkällä kalulla saatu on ainoa oikea orgasmi - potaskaa!
Kun saisi edes yhden, mutta kiire on kiire.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä sain sarjaorgasmeja (yli 2 min peräjälkeen) ja tunnissa kolmekin kertaa. En tule araksi vaan vagina sykkii jälkijäristyksiä harvakseltaan, jos mies ei lopeta liikkumista. Nyt viisikymppisenä en saa sarjaorgasmeja enää, mutta voin saada 2-3 hyvää orgasmia (20-30 sek) tunnin seksin aikana. Esileikeissä ekan. Lopuksi kun odottelen miehen laukeamista, voin saada hänen sisällä ollessa taas yhden Satiefyerillä. Silloin mieskin laukeaa takuuvarmasti, se lelu tuntuu hyvältä miehellekin. Mies saattoi nuorempana saada kaksi tai kolmekin orkkua vetämättä pois välillä. Piti vain olla paikoillaan pari minuuttia, että pystyi sitten taas liikuttamaan araksi mennyttä puolikovaa penvstään. Sitten se kovettui täyteen mittaansa uudelleen.
Tunnin seksin, herran jestas! Tällästä en ole päässyt tähän ikään mennessä kokemaan.
Joo satisfyerillä ja dildoilla sun muilla saa monia! Eipä siinä kalu voita.