Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt näihin helteisiin! Ollaan sit taaperon kans sisällä taas koko päivä.

Vierailija
06.08.2006 |

Käydään ulkona aikaisin aamulla ja sit joskus 18 jälkeen... Meidän pihaan paistaa ihan joka helvetin paikkaan aurinko suurimman osan päivästä! Tuonne läkähtyy... Ei sisälläkään mitään autuutta ole, mutta kuitenkin vähän helpompaa kun laittaa verhot kiinni! Sitten olen vielä raskaana ja pahoinvoinnit melkoiset...eikä asiaa ainakaa auta tämä jatkuva paahde! Ja tietysti luonto kärsii! TULIS ÄKKIÄ SYKSY JA PITKÄT PITKÄT SATEET!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa voi lähteä muuallekin, johonkin varjoiseen puistoon, metsään tms. Vai eikö heti-mulle-kaikki-tänne-nyt-av-mamma viitsi nähdä vaivaa? Hellettä ja aurinkoa vaan tänne niin kauan kuin mahdollista, ihanaa ulkoilla ja grillata ja uida ja tehdä kaikkia ihania kesäjuttuja!!!

Vierailija
2/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin ihanaa kun aurinko polttaa ihoa ja tuskin saa henkeä vedettyä tuossa kuumuudessa. Jep, tulispa syksy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatosateella on kiva istua parvekkeella tai takapihalla ja nauttia sateen rummutuksesta tai käpertyä sänkyyn katsomaan hyvää leffaa.

Vierailija
4/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piha ei tosin ole niin paahteinen kuin ap:n. Se on kyllä totta, että silloin voi olla hyvällä syyllä sisällä. Siis sateella.

t:6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan