Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi tavata kasvotusten deittinainen joka luulee mun olevan noin 10v nuorempi kuin olen

Vierailija
07.02.2021 |

Jännittää muuten perkeleesti että huomaako. Jossei huomaa niin en mene kyllä ihan ensimmäisenä kertomaankaan.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.

Tuota olen monet kerrat ihmetellyt jo ennen koronaakin, että miksi et tavata etäyhteyden avulla. Siinä kuulee äänen ja näkee minkä näköinen toinen on. Osaako joku vastata miksi näin ei toimita? Olisi myös paljon turvallisempaa.

Kaikki eivät osaa käyttäytyä luonnollisesti videokameran edessä. Minulle se olisi kauhistus. Haluan tavata ihmisen livenä. Vain siten tietää, onko kemiaa vai ei. Onneksi treffasin mieheni ennen korona-aikaa.

Vierailija
42/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mähän en erityisemmin halunnut nuorta naista vaan tämä nainen halusi vanhemman miehen.

ap

Siis: Koska nainen halusi vanhemman miehen, päätit valehdella ikäsi 10 vuotta alhaisemmaksi. Just! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te mammat olette vähän hölmöjä kun menette näihin samoihin naisen tekemiin trolleihin aina mukaan.

Teititteletkö itseäsi vai jäikö sana 'muut' vahingossa pois? 😊

Vierailija
44/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meette näin selkeeseen provoon :D 0/5

Ihan sama, onko provo, sillä näitä tyyppejä on paljon ihan tosielämässä. On tullut törmättyä. Ukko on kirkkain silmin vielä tavatessa väittänyt iäkseen ihan puutaheinää, vaikka jokainen näkee, että paappa on ainakin 10 v vanhempi.

Vierailija
45/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat uskoo kaiken. Parviäly.

Valitettavasti mammoilla on kokemusta näistä järjenjättiläisistä, jotka valehtelevat ikänsä reilusti nuoremmaksi.

Vierailija
46/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mähän en erityisemmin halunnut nuorta naista vaan tämä nainen halusi vanhemman miehen.

ap

Ja koska nainen halusi vanhemman miehen, päätit, että valehtelet itsesi 10 vuotta nuoremmaksi. Tämä selvä.

Vierailija
47/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se haittaisi vain silloin jos nainen haluaisi nuoremman tai saman ikäisen miehen kun itse on.

Mutta jouduin nyt perumaan treffit toistaiseksi koska saitte minut epävarmaksi itsestäni. Eli näillä näppäimillä keskustellaan naisen kanssa vain netin välityksellä.

ap

Vierailija
48/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.

Tuota olen monet kerrat ihmetellyt jo ennen koronaakin, että miksi et tavata etäyhteyden avulla. Siinä kuulee äänen ja näkee minkä näköinen toinen on. Osaako joku vastata miksi näin ei toimita? Olisi myös paljon turvallisempaa.

Kaikki eivät osaa käyttäytyä luonnollisesti videokameran edessä. Minulle se olisi kauhistus. Haluan tavata ihmisen livenä. Vain siten tietää, onko kemiaa vai ei. Onneksi treffasin mieheni ennen korona-aikaa.

Jos se tuntuu vaikealta, niin luulisi, että tuntemattoman treffaaminen olisi vielä vaikeampaa. Jos sovitaan 10 min tapaaminen kahvin ajan etäyhteydessä, niin voi puhua säästä ja muista yhdentekevistä asioista eikä tarvitse miettiä esimerkiksi pakenemista paikalta, kun treffikumppani on 30 kg painavampi tai 20 vuotta vanhempi kuin kuvassa.

Vierailija
49/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, trollitarinatuokio on palannut ruutuun! Popparit tulille.

Vierailija
50/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja koska nainen halusi vanhemman miehen, päätit, että valehtelet itsesi 10 vuotta nuoremmaksi. Tämä selvä.

Rautaista logiikkaa indeed :D

Vierailija
51/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuntuu vaikealta, niin luulisi, että tuntemattoman treffaaminen olisi vielä vaikeampaa. Jos sovitaan 10 min tapaaminen kahvin ajan etäyhteydessä, niin voi puhua säästä ja muista yhdentekevistä asioista eikä tarvitse miettiä esimerkiksi pakenemista paikalta, kun treffikumppani on 30 kg painavampi tai 20 vuotta vanhempi kuin kuvassa.

Eikä etäyhteydessä tarvitse käyttää maskiakaan.

Vierailija
52/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että monikaan tässä ketjussa oikeasti uskoi avaukseen. Mutta tämä on hyvä paikka osoittaa jälleen palstan naisettomille miehille, miksi he eivät tule saamaan naisia. Minä kysyin, miksi näin korona-aikana ei tehdä videotreffejä. Se on heille valtava ahdistuksen paikka. He tietävät, etteivät osaisi videotreffeillä olla luontevia, saada naista nauramaan, heittää sujuvasti juttua, näyttää hyvältä kamerassa, lisätä kiinnostusta itseään kohtaan jne.

Jos itse olisin sinkkunainen, niin todellakin haluaisin tavata nettideitti/tinder-miehen Google Meetissä tai vastaavassa jo parin vaihdetun viestin jälkeen. Kemioista sekään ei vielä kertoisi, mutta näkisinpä ainakin, miltä mies näyttää "livenä" (vs. still-kuva) ja miten hyvin hänen kanssaan juttu lentää.

Vierailija
53/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,.. Itse en kyllä ikipäivänä suostuisi mihinkään live-kameroihin. :-D

ap

Vierailija
54/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se haittaisi vain silloin jos nainen haluaisi nuoremman tai saman ikäisen miehen kun itse on.

Mutta jouduin nyt perumaan treffit toistaiseksi koska saitte minut epävarmaksi itsestäni. Eli näillä näppäimillä keskustellaan naisen kanssa vain netin välityksellä.

ap

Ja lopuksi kunnon uhriutuminen: Koska teidän takia olen niin epävarma siitä, että onko oikein valehdella ikänsä treffeille, jää nyt sitten treffit käymättä ja kaikki vaan kärsii. Snif!

Vierailija
55/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Sinäkin luulet minua 10kg kevyemmäksi.

Rakkaudella: deittinainen

Ei haittaa jos paino on tullu puskureihin :)

Vierailija
56/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Siinä tapauksessa olet vielä tyhmäkin. Jos nainen haluaa vanhemman miehen, niin millä logiikalla pitää oma ikä valehdelle nuoremmaksi?

Vierailija
57/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin lähtemään hyypiön kanssa joka valehteli ikänsä. Näin sitten hänen kuolinilmoituksestaan oikean iän joka oli paljon valehdeltua korkeampi.

En usko että voisin näin kirjoittaa, mutta valehtelematta: hyvä että kuoli jo.

Vierailija
58/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siinä tapauksessa olet vielä tyhmäkin. Jos nainen haluaa vanhemman miehen, niin millä logiikalla pitää oma ikä valehdelle nuoremmaksi?

Nainen haluaa vanhemman mutta ei kuitenkaan tuplasti itseään vanhempaa miestä. Siksi ajattelin että olisi kovinkin fiksua "larppailla" vähän nuorempana ensin ja katsoa mihin suhde etenee.

ap

Vierailija
59/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että monikaan tässä ketjussa oikeasti uskoi avaukseen. Mutta tämä on hyvä paikka osoittaa jälleen palstan naisettomille miehille, miksi he eivät tule saamaan naisia. Minä kysyin, miksi näin korona-aikana ei tehdä videotreffejä. Se on heille valtava ahdistuksen paikka. He tietävät, etteivät osaisi videotreffeillä olla luontevia, saada naista nauramaan, heittää sujuvasti juttua, näyttää hyvältä kamerassa, lisätä kiinnostusta itseään kohtaan jne.

Jos itse olisin sinkkunainen, niin todellakin haluaisin tavata nettideitti/tinder-miehen Google Meetissä tai vastaavassa jo parin vaihdetun viestin jälkeen. Kemioista sekään ei vielä kertoisi, mutta näkisinpä ainakin, miltä mies näyttää "livenä" (vs. still-kuva) ja miten hyvin hänen kanssaan juttu lentää.

Tuo videotapaaminen on oikeastikin tosi hyvä idea. En ymmärrä miksi monet pelkää ajatusta kuin ruttoa. Kun olin joitakin vuosia sinkku, kävin paljon treffeillä nettimiesten kanssa. Parille eri kaupungissa asuvalle nettitreffimiehelle ehdotin videopuhelua (en siis samaan aikaan viritellyt suhdetta kummankin kanssa, tutustuin heihin eri aikaan). Kumpikin videopuhelu sujui hyvin ja oli oikein mukavaa. Tässä varmaankin auttoi, että olen itsekin aika rento juttelemaan videon kautta. Videotapaamista seurasi treffit livenä miehen aloitteesta noin viikon kuluttua videopuhelusta. Tapaaminen oli kiva ja rento, koska oli jo nähty videon kautta, eikä tullut yllätyksiä ulkonäön kanssa. Toisen miehen kanssa seurasi lyhyt suhde ja toisen kanssa pitempi seurustelu. Ehdottomasti säästää kummankin aikaa nähdä ensin videon kautta.

Vierailija
60/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videokamera latistaa kasvot sellaiseksi kapeaksi muulinaamaksi. Vaikea tehdä hevosnaamalla mitään positiivista vaikutusta.

ap