Pitäisi tavata kasvotusten deittinainen joka luulee mun olevan noin 10v nuorempi kuin olen
Jännittää muuten perkeleesti että huomaako. Jossei huomaa niin en mene kyllä ihan ensimmäisenä kertomaankaan.
Kommentit (64)
Onko sulla muitakin ongelmia, jotka johtuu siitä, ettet osaa ajatella tekojasi pätkääkään eteenpäin. Haloo! Jos haluat deittailla, olet rehellinen TAI sitten kerrot jo alkuvaiheessa, ettei pitkäaikainen suhde kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Sinäkin luulet minua 10kg kevyemmäksi.
Rakkaudella: deittinainen
Painoa voi halutessaan pudottaa, ikää ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.
Tuota olen monet kerrat ihmetellyt jo ennen koronaakin, että miksi et tavata etäyhteyden avulla. Siinä kuulee äänen ja näkee minkä näköinen toinen on. Osaako joku vastata miksi näin ei toimita? Olisi myös paljon turvallisempaa.
Pervot kuvaavat tai ottavat kuvakaappauksia ja jakavat niitä pervoryhmissään. Oppilaatkaan eivät uskalla pitää etäopetuksessa kameraa päällä, koska pelkäävät koulukiusaajia.
Hey cmoon, 10 vuotta ei oikeasti ole NIIN paljon. Varmasti jotkut vanhenee tuossa ajassa todella paljon mutta on myös niitä joille se on yksi silmänräpäys. Silti kuitenkin jännittää koska kuvani oli aivan hitussen vanhempi.
ap
Värjää tukka ja laita bb-voidetta.
Niin naisetkin tekevät.
*No homo*
Miten meette näin selkeeseen provoon :D 0/5
Kyllä kyllä. Olet varmaan se 58 joka näyttää 68.
Pimeässä treffitkään eivät varmaan naista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat uskoo kaiken. Parviäly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.
Tuota olen monet kerrat ihmetellyt jo ennen koronaakin, että miksi et tavata etäyhteyden avulla. Siinä kuulee äänen ja näkee minkä näköinen toinen on. Osaako joku vastata miksi näin ei toimita? Olisi myös paljon turvallisempaa.
Pervot kuvaavat tai ottavat kuvakaappauksia ja jakavat niitä pervoryhmissään. Oppilaatkaan eivät uskalla pitää etäopetuksessa kameraa päällä, koska pelkäävät koulukiusaajia.
Mutta suurempi riskihän se on niitä pervoja tavata kasvotusten. Jos kerran on kuvansa kanssa seuraa hakemassa, ottaa riskin kuvakaappauksesta ottaa jo siinä. Jos hetken juttelet tuntemattoman kanssa netissä, ei siinä pitäisi jakaa itsestään mitään intiimiä tietoa, vaan selvittää ainoastaan se miellyttääkö toinen livenä, minkä jälkeen voi sopia treffit.
Vierailija kirjoitti:
No itse en ainakaan haluaisi mitään videopuhelua, vaivaannuttavaa varsinkin kun on uusi tuttavuus kyseessä. En ole ikinä noita mainitsemiasi edes käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä mut varmasti tunnistaa. Ei kymmenessä vuodessa ihminen niin hirveästi muutu.
ap
Ei tietenkään muutu, aiemmin olin kahdeksan ja nyt 18.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus voi olla provo, mutta ilmiö on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Deitti-ilmoituksissa miehet unohtavat 20 vuotta iästään ja vähintään 20 kiloa painostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat uskoo kaiken. Parviäly.
Oi pettäjämestari, kaiken älyn ruumillistuma, uskomme sinua kaikessa. Persu"äly".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka haluaa nuoren naisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voin tehdä naisista ääliövihaprovon.
Sitten kun provo paljastuu niin myönnän kaiken mutta sanon että se voisi olla totta....
Jösses teitä.... Haloo!
Siis mähän en erityisemmin halunnut nuorta naista vaan tämä nainen halusi vanhemman miehen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hey cmoon, 10 vuotta ei oikeasti ole NIIN paljon. Varmasti jotkut vanhenee tuossa ajassa todella paljon mutta on myös niitä joille se on yksi silmänräpäys. Silti kuitenkin jännittää koska kuvani oli aivan hitussen vanhempi.
ap
Sulla näkyy olevan myös toinen ongelma tuon kyvyttömyyden ajatella tekojaan eteenpäin lisäksi: Et erota olennaisia asioita epäolennaisista. Ikäerossa ei ole mitään ongelmaa, mutta siinä on, että valehtelit sen ikäsi. Kuinka voit kuvitella, että kukaan haluaa aloittaa suhteen huomaamalla, että tuli huijatuksi. Luottamus menee saman tien. Suhde perustuu aina luottamukselle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mähän en erityisemmin halunnut nuorta naista vaan tämä nainen halusi vanhemman miehen.
ap
Suksi nyt trolli jo hevonpersiiseen täältä.
Saatpa ainakin kokemuksen treffeistä. Tosin huonoista sellaisista, mutta kokemus karttuu.