Pitäisi tavata kasvotusten deittinainen joka luulee mun olevan noin 10v nuorempi kuin olen
Jännittää muuten perkeleesti että huomaako. Jossei huomaa niin en mene kyllä ihan ensimmäisenä kertomaankaan.
Kommentit (64)
Miksi tuhlaat kaikkien aikaa valehtelemalla olennaisia asioita. Nainen tulee treffipaikalle ja katselee ympärilleen hämmentyneenä kun paikalla on pelkkiä pappoja, odottaa 10 minuuttia ja poistuu. Mitä järkeä tuossa oli?
No, tällaisia tapauksia tavanneena, mä en ainakaan koskaan sanonut mitään iästä ja siitä että olihan se nyt päivänselvää että sitä oli pyöristetty alaspäin ja rutosti. Toisia treffejä ei vaan tullut koskaan.
En ymmärrä mikä järki tuollaisessa on. Tuhlaat teidän molempien aikaa ja tällaiset ovat varmaan syynä siihen, ettei enää jakseta deittailla ollenkaan. Tehty mikä tehty, mutta tuollaisen jälkeen ei ole paljon saumoja suhteelle.
Ei haittaa. Sinäkin luulet minua 10kg kevyemmäksi.
Rakkaudella: deittinainen
Kyllä tämä mut varmasti tunnistaa. Ei kymmenessä vuodessa ihminen niin hirveästi muutu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat kaikkien aikaa valehtelemalla olennaisia asioita. Nainen tulee treffipaikalle ja katselee ympärilleen hämmentyneenä kun paikalla on pelkkiä pappoja, odottaa 10 minuuttia ja poistuu. Mitä järkeä tuossa oli?
Tämä varmisti asian. Ikis esiintyy taas kerran miehenä.
Erittäin kuvottavaa toimintaa sinulta ikis.
Mutta ethän sinä lopeta tätä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan se jossain vaiheessa ilmi kuitenkin, niin miksi valehdella?
No siinä vaiheessahan se tulee ilmi, kun naamansa näyttää. Voi olla ettei edes tunnista samaksi henkilöksi.
Ensimmäisenä nainen ihmettelee, että onpa tyyppi vanhan näköinen ikäisekseen, joten ei jatkoon. Jos sen jälkeen vielä saa kuulla, että olet valehdellut hänelle jo ennen ensimmäisiä treffejä, niin mitähän luulet jatkosta?
Kuinka joku voi olla näin typerä, että kuvittelee, ettei muka jää kiinni tuollaisesta valheesta.
Vierailija kirjoitti:
No, tällaisia tapauksia tavanneena, mä en ainakaan koskaan sanonut mitään iästä ja siitä että olihan se nyt päivänselvää että sitä oli pyöristetty alaspäin ja rutosti. Toisia treffejä ei vaan tullut koskaan.
Sama. Ei kiinnostanut alkaa tapailemaan valehtelijoita.
Ei kai se nyt voi mitään huomata. Eikös se niin mennyt että nuorekas mies näyttää 55-vuotiaana kolmekymppiseltä?
Harmi, ettei nainen voi haastaa oikeuteen sinua aikansa tuhlaamisesta. Miten kukaan voi olla noin tyhmä kuin ap?
En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.
Kyllä te mammat olette vähän hölmöjä kun menette näihin samoihin naisen tekemiin trolleihin aina mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei nainen voi haastaa oikeuteen sinua aikansa tuhlaamisesta. Miten kukaan voi olla noin tyhmä kuin ap?
Itse olet tyhmääkin tyhmempi. Tämä on ääliöprovo.
Taisit ääliö vastata itsellesi.
On täällä hulluja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmiset korona-aikana edes lähtevät tapaamaan toisiaan ilman että ovat tavanneet videopuhelun kautta. En itse hae kumppania, kun parisuhteessa jo olen, mutta jos hakisin niin haluaisin ilman muuta Google Meetin, Teamsin ja Zoomin kautta tapaamisen. Voisi jutella vaikka heti kotisohvalta käsin.
Tuota olen monet kerrat ihmetellyt jo ennen koronaakin, että miksi et tavata etäyhteyden avulla. Siinä kuulee äänen ja näkee minkä näköinen toinen on. Osaako joku vastata miksi näin ei toimita? Olisi myös paljon turvallisempaa.
Onneee ;)