Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi tavata kasvotusten deittinainen joka luulee mun olevan noin 10v nuorempi kuin olen

Vierailija
07.02.2021 |

Jännittää muuten perkeleesti että huomaako. Jossei huomaa niin en mene kyllä ihan ensimmäisenä kertomaankaan.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osattiin sitä ennen Tinderiäkin eli ainoat treffit jotka kävin oli juurikin miehen kanssa, joka oli ihan hyvännäköinen, mutta paljon vanhempi kuin oli sanonut. Jouduin pakenemaan paikalta ja totesin, että parempi jättää tällaiset kokonaan väliin. Olin siis 19 ja mies ainakin 35.

Vierailija
62/64 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Sinäkin luulet minua 10kg kevyemmäksi.

Rakkaudella: deittinainen

Ei haittaa jos paino on tullu puskureihin :)

Kyllä se kuule haittaa, nehän roikkus jo polvissa tuolla painolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meette näin selkeeseen provoon :D 0/5

En usko että monikaan tässä ketjussa oikeasti uskoi avaukseen. Mutta tämä on hyvä paikka osoittaa jälleen palstan naisettomille miehille, miksi he eivät tule saamaan naisia. Minä kysyin, miksi näin korona-aikana ei tehdä videotreffejä. Se on heille valtava ahdistuksen paikka. He tietävät, etteivät osaisi videotreffeillä olla luontevia, saada naista nauramaan, heittää sujuvasti juttua, näyttää hyvältä kamerassa, lisätä kiinnostusta itseään kohtaan jne.

Jos itse olisin sinkkunainen, niin todellakin haluaisin tavata nettideitti/tinder-miehen Google Meetissä tai vastaavassa jo parin vaihdetun viestin jälkeen. Kemioista sekään ei vielä kertoisi, mutta näkisinpä ainakin, miltä mies näyttää "livenä" (vs. still-kuva) ja miten hyvin hänen kanssaan juttu lentää.

Tuo videotapaaminen on oikeastikin tosi hyvä idea. En ymmärrä miksi monet pelkää ajatusta kuin ruttoa. Kun olin joitakin vuosia sinkku, kävin paljon treffeillä nettimiesten kanssa. Parille eri kaupungissa asuvalle nettitreffimiehelle ehdotin videopuhelua (en siis samaan aikaan viritellyt suhdetta kummankin kanssa, tutustuin heihin eri aikaan). Kumpikin videopuhelu sujui hyvin ja oli oikein mukavaa. Tässä varmaankin auttoi, että olen itsekin aika rento juttelemaan videon kautta. Videotapaamista seurasi treffit livenä miehen aloitteesta noin viikon kuluttua videopuhelusta. Tapaaminen oli kiva ja rento, koska oli jo nähty videon kautta, eikä tullut yllätyksiä ulkonäön kanssa. Toisen miehen kanssa seurasi lyhyt suhde ja toisen kanssa pitempi seurustelu. Ehdottomasti säästää kummankin aikaa nähdä ensin videon kautta.

Vaikka videopuhelu tuntuu sinulle luontevalle se ei ole sitä kaikille. Kaikki eivät ole tottuneet videopuheluihin, eivätkä osaa olla rentoja sen aikana.

Itse en osaa olla rento videopuheluissa, mutta livenä osaan jutustella rennosti. Enkä halua antaa itsestäni superjäykkää mielikuvaa, jonka jälkeen livetapaamista ei varmasti tule.

Miksi on mahdoton käsittää, että me ihmiset olemme erilaisia? Kaikki eivät koe samoja asioita luonteviksi

Vierailija
64/64 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey cmoon, 10 vuotta ei oikeasti ole NIIN paljon. Varmasti jotkut vanhenee tuossa ajassa todella paljon mutta on myös niitä joille se on yksi silmänräpäys. Silti kuitenkin jännittää koska kuvani oli aivan hitussen vanhempi.

ap

Ikäero ja rehellisyys ovat aika tärkeitä asioita ihmissuhteissa. Jos toinen valehtelee heti kättelyssä ja on vanhempi kuin luulet, mitä kuvittelet naisen tekevän.

Onhan hänellä silmät päässä. Ehkä juo kiusaantuneena kahvit ja miettii, että nyt on pappa valehdellut ikänsä. Tai sanoo asiasta ja poistuu paikalta. Naureskelee sitten kavereilleen, että menipä treffit huonosti, kun ukko selkästi vanhempi kuin väitti.