Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun opiskelemaan toiselle paikkakunnalle muuttanut lapsesi tulee käymään, tuleeko hän vieraaksi vai kotiinsa?

Vierailija
07.02.2021 |

Meillä tulee kotiinsa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut mennä enää kotiini sen jälkeen kun muutin opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Siis edes ”kylään”. En saanut mennä jouluksikaan, joten vietin opiskelijakylässä joulut yksin. Vanhemmat päätti että he elävät nyt omaa elämäänsä itselleen ja heidän vastuu on loppu. Ei olle oltu oikeastaan lainkaan tekemisissä 20 vuoteen, heidän halustaan. Tänä aikana olen mm mennyt naimisiin ja saanut lapsia, nämäkään asiat ei ole heitä kiinnostaneet ja eivät ole olleet kiinnostuneita näkemään lapsenlapsiaan.

Monenlaisia sukuja sitä suomeen mahtuu. Omia lapsiani kohtelen todellakin toisin ja heille koti on koti silloinkin kun muualle ovat muuttaneet.

ruikuti ruikuti

sama stoori joka ketjussa

tuskin aika edes lapsille riittää

Sullakin tuntuu olevan vaikeata

Eli osui ja upposi.

Otan osaa.

Vierailija
42/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40 ja meen edelleen kotiini kuin kotiini. Sitten voi olla eri, kun vanhemmat joskus varmaan muuttavat, sitten tuntuu varmastikin siltä, että olen heillä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin ehdottomasti

Vierailija
44/44 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tulla kuin kotiinsa jos kunnioittaa ja tarvittaessa auttaa vanhempiaan, eikä tule riitelemään.