Suomessa Euroopan kauneimmat naiset keskimäärin?
Kommentit (55)
Mun mielestä Pohjoismaissa (Suomi mukaanlukien) on kauneimmat. Ranskalaiset naiset ovat todellisuudessa keskimäärin aika vaatimattoman näköisiä. Etelä-Euroopassa naiset ovat todella lyhytjalkaisia. Länsi-Euroopassa naisilla on aika maskuliiniset kasvonpiirteet. Itä-Euroopassa on myös todella kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain pohjoismaisessa gallupissa sekä suomalaiset naiset että miehet valittiiin vähiten mielenkiintoisiksi deittikumppaneiksi.
Olisikohan meillä kaikilla pieni peiliin katsomisen paikka? Voisimme olla selvästi viehättävämpiä, jos vain hiukan enemmän panostaisimme tyylikkyyteen ja keskustelutaitoihin.
Ei, ei meillä kaikilla ole peiliin katsomisen paikka. Monilla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen takia mun pitäisi meikata?
No kenen takia minä vaihdan sukat ja alusvaatteet päivittäin sekä käytän hajuvettä?
Kölnipullon kaataminen ei ole hajuveden käyttöä, saatika toisten huomioonottamista. Terv. hajuherkkä naapurisi
Pariisilaisilla naisilla on rasittava tapa vastata lähes kaikkeen todella painokkaasti ”ei TIETENKÄÄN” tai ”TIETYSTI” - nämä ranskaksi. Ulkonäkö jää usein jonkinlaisen itsetehostuksen taakse piiloon. ”Mulle tässä kaikki heti nyt, väistykää tieltäni” on tyyli ainakin monilla asiakaspalvelussa olevilla, esim kampaajilla, ja eleet ovat kärsimättömiä. Suomalaisten naisten esiintymistyyli on keskimäärin paljon pehmeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen takia mun pitäisi meikata?
No kenen takia minä vaihdan sukat ja alusvaatteet päivittäin sekä käytän hajuvettä?
Oletko työpaikka?
Sama jatkaa: siitä pehmeydestä myös pidetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta puolalaiset naiset ovat olleet kauneimpia ketä olen tavannut Euroopassa matkustellesani.
Mutta makuasoitahan nämä ja eipä tällaiseen oikein voi sanoa " Sinä olet väärässä ".
Mutta kylmiä ja tylyjä, kuin mitkä! Kokemusta on...
Ehkä heillä on vielä ollut tämä itäblokin edellyttämä tyyli ?
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Yritäpä jonkun Etelä-Eurooppalaisen kanssa jutella = kaikki hirveää draamaa ja huutamista.
Puhu Itä-Eurooppalaisen kanssa = nokkavaa, kylmää käytöstä. Ei hymyn häivääkään.
1. Tanska
2. Ruotsi
3. Norja
4. Ranska
N46
(Muodin kanssa olen tekemisissä)
Koko myytti suomalaisesta naiskauneudesta perustuu niihin 17v kultakutreihin.
Nuoret suomalaiset naiset näyttävät hyviltä. Tai näyttivät ennen kuin ylipainoepidemia alkoi levitä jo tuon ikäisiin.
30v tienoilla valtaosa menettää vartalon muotonsa. Peffa siirtyy vatsaan.
Sori.
Varmaan Tanskassa ja Israelissa koska siellä on maailman komeimmat miehet.
Reissaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Yritäpä jonkun Etelä-Eurooppalaisen kanssa jutella = kaikki hirveää draamaa ja huutamista.
Puhu Itä-Eurooppalaisen kanssa = nokkavaa, kylmää käytöstä. Ei hymyn häivääkään.
Aikamoista stereotyypitystä. Ei todellakaan ole noin.
Monien italialaisten kanssa hyvin rauhallistakin mutta kuitenkin hauskaa keskustelua. Osaavat kivasti pitää keskustelua yllä.
Reissaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, mutta ystävällisyyttä ja sydämellisyyttäkin löytyy, mm. italialaisista ja jopa ranskalaisista, naisistakin siis. Turistejakin aletaan arvostaa kun paljastuu että he osaavat keskustella.
Jos nyt unohdetaan kaikki tälläytyminen, tatuoinnit, ylipaino ja pidättäydytään ihan rodullisissa piirteissä, niin minusta suomalaiset naiset on aika tasaisen perusnättejä, ilman mitään huomiotaherättäviä rotupiirteitä. Esimerkiksi aasialaiset naiset käy todella paljon kauneusleikkauksissa poistamassa nimenomaan niitä rodullisia piirteitä, eli niitä jykeviä leukaperiä, leveää nenää, sekä tihrusilmiä. Suomalaisilla harvoin on mitään suuria "naamavikoja", vaan ennemminkin kyse on ylipainosta, joka koskee kyllä myös suomalaisia miehiä. Ei läski ketään kaunista.