Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 7-10-vuotiaasta lapsesta nähdä, tuleeko hänestä kaunis/komea aikuinen?

Vierailija
07.02.2021 |

Itse muistan Frontside Ollie -hitin aikoihin katsoneeni Robinia ja sanoneeni äidilleni, että tuosta pojasta tulee vielä komea. Olin oikeassa.

Tästä tuli mieleeni, että näkeekö todella jo lapsesta, tuleeko hänestä kaunis tai komea aikuisena vai onko se ihan arpapeliä kuka näyttää kauniilta lapsena mutta aikuisena on tavis jne?

Cindy Crawford on yksi hyvä esimerkki naispuolisesta, joka oli jo pikkutyttönä kaunis. En oikeastaan juuri ole nähnyt muita julkkiksia lapsuudenkuvissaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Näkeehän ne säännölliset piirteet, luuston, hiuslaadun jne jo tuonikäisestä.

Vierailija
2/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy pikkutyttönä: https://hips.hearstapps.com/ell.h-cdn.co/assets/15/37/1600x2127/gallery…:*

Todella kaunis ollut jo tuolloin, ei mikään söpö pullaposki vaan sanalla sanoen Kaunis lapsi!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Murrosikä aiheuttaa joillakin tosi isoja muutoksia kasvoihin, niiden mittasuhteisiin jne. Mutta se vanha ”fakta” että ruma lapsi on kaunis aikuinen ja toisinpäin on usein totta.

Vierailija
4/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta usein kyllä.

Vierailija
5/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Isaac Elliot taas oli söpö pikkupoika mutta nyt en enää samaksi tunnistaisi.🤔

Vierailija
6/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut erityisen söpö lapsi, mutta näin aikuisena olen ihan hyvännäköinen.

Vierailija
7/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nähdä, mutta ei aina nää. :D Ja aika paljon vaikuttaa myös se että miten aikuinen vaikka leikkaa lapsen hiukset, mimmosia vaatteita on ja miten syöttää tollasetki vaikuttaa ihan ku aikuisillakin että elintavat ja muu elämä sekä aikuisilla myös kirurgia,meikki ja muut toimenpiteet. :)

Joillain piirteet muuttuu aika paljon ja kaikilla jonkun verran. Ei voi tietää kellä huonompaan, kellä parempaan suuntaan.

Vierailija
8/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Katso omaa luokkakuvaasi ala-asteelta ja vertaa kuvassa olevia miltä näyttävät nyt. Yksi luokkakaverini oli kaikkien suosikki ja söpö. Aikuisena ei mitenkään hehkeä.

Vierailija
9/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kaikista ei nää piirteitä jos on esim. lapsenpyöreät posket :D ja hiusslaatuki voi muuttua- usein huonompaan suuntaan. :D

Vierailija
10/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten perusteella söpöt lapset on pitkälle aikuisuuteen söpöjä. Sitten ne vähemmän söpöt, laihempikasvoiset lapset ovat usein kauniita/komeita aikuisina.

Vierailija
11/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Meillä on lapsuudenperheessä mennyt ihan päinvastoin kuin kaikki oletti.

Veljeni oli taviksen näköinen, maantienvärinen ja punakkanaamainen, pullaposkinen poika. Minä olin jo pikkulapsena ulkonäköni takia ihailtu: paksut, tummat taipuisat hiukset, isot sammalenvihreät silmät, pitkät ja tuuheat mustat silmäripset, kalpea iho joka vain vähän poskilta roosan punakka.

No, minusta vaan kasvoi teini-iässä iso miehen näköinen krompso. Häneltä olin värityksenikin perinyt, mutta tuli sitten myös pituus (178 cm minulla, isä 10 cm pidempi) ja erittäin kulmikkaat leukaperät ja jykevän miehiset kasvonpiirteet muutenkin. Minussa ei ole mitään siroa tai söpöä tai nättiä. Jotkut harva tykkää ja pitää komean näköisenä naisena, useimpien mielestä olen vaan susiruma.

Veljeni sitten yllätti toisinpäin eli hänestä tuli iän myötä komea. Tukka tummui tummanruskeaksi ja lapsenpyöreys lähti kasvoista. Hänestäkin tuli pitkä ja roteva, mutta miehellähän nämä on vain plussaa. Oli siinä vähän sopeutumista, kun yhtäkkiä sitä tavis veljeä ihailtiin ja minä olin pelkkä näkymätön, tai jopa kauhisteltu.

Vierailija
12/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni keski-ikäinen on nykyisellään paremman näköinen kuin nuorena. Joillakin vaikuttaa muoti ja tyyli. Kaikki ei sovi kaikille -nuorellekaan. Ehkä he ovat oppineet löytämään tyylinsä. Kantavat itsensä jotenkin itsevarmemmin. Omaavat enemmän itseluottamusta.

Lapsesta voi nähdä vielä vähemmän. Merkittävimmät ulkonäköön liittyvät asiat ovat niitä joille voi itse jotakin. Paino kurissa, hampaat ja hiukset kunnossa. Siisti ulkomuoto ja hyvä käytös...

Vierailija
13/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut sen, että ehkä ne söpöt nappisilmäiset pojat ovat sitä aikuisenakin, mutta jos esim. lihoo, niin sekin lumous haihtuu. Sen sijaan nuorena taviksen näköiset naiset voivat olla 40 + todella kauniita. Aika paljon vaikuttaa se miten elämä kohdellut. Ylipaino ja miehillä tukan harveneminen tekee kyllä hyvinkin äkkiä erilaisen vaikutelman.  Monesti joku ihminen on esim keski-ikäisenä tavis tai jopa ruma (mielipideasia toki tämä), mutta sitten vanhana onkin lähes kaunotar. Esim, jotain Ritva Oksasta pidin aikoinaan keski-ikäisenä miltei rumana taviksena, mutta nyt vanhempana hän on hyvin säilynyt ja jopa kaunotar. Vastaavasti jotkut kaunottaret mitä oli ikäisinäni, ovat muuttuneet yhtä ruman näköisiksi kuin itse olen. Ehkä joissain tapauksissa itse olen jopa paremman näköinen, vaikka en ole koskaan ollut kaunis. 

Tämän perusteella voi arvioida, että ihminen on kaunis ikäryhmäänsä verrattuna jossain iässä...Ja toisaalta, en tunne ketään joka olisi oikeasti ruma ollut aina. Ehkä kauneutta ja rumuutta ei edes ole.