Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoluekannan tunnistaminen ulkonäön perusteella

Vierailija
07.02.2021 |

Jos sinulle annettaisiin valokuva, jossa on kaksi tai useampia ihmisiä ja sinulle kerrottaisiin heidän puoluekantansa, mutta ei sitä, mitä puoluetta kukin kannattaa, pystyisitkö aina sanomaan, kuka kannattaa mitäkin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tunnistaa kaukaa. Geenilotossa yksi lisänumero oikein, jos sitäkään.

Vierailija
22/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kokoomuslaiset tunnistaa...Audeista ja ulkonäöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Kannatan vasemmistoa/vihreitä. Miltä näytän?

Lyhyttukkainen nainen, hampun haalistamat silmät. Pieni tatuointi kädessä.

Luonnostaan vaaleat hiukset olkapäille, hoikka ja urheilullinen. En käytä päihteitä tai alkoholia ollenkaan. Pukeudun naisellisesti.

Stereotyyppinen silti.

Vierailija
24/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Luonnostaan vaaleat hiukset olkapäille, hoikka ja urheilullinen. En käytä päihteitä tai alkoholia ollenkaan. Pukeudun naisellisesti.

Stereotyyppinen silti.

Ai miten niin?

Vierailija
25/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kokoomuslaiset tunnistaa...Audeista ja ulkonäöstä

Tai mersuista tai bemareista.

Vierailija
26/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

En ole kysyjä, mutta hiustyyli osui kohdallani oikeaan. Saat yhden pisteen, mahdollisuus oli kolmeen. Olet tämän perusteella todennäköisesti persu.

Vierailija
27/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persunha tunnnistaa hyvin virtsahöyryjen kellastamasta etumuksesta sukupuoleen katsomatt. Ja näin nämä asiat koetaan

Mielestäni kuva on vanhentunut. Mestarin aikakausi sai monet pk-seudun ei-humanistiset akateemiset kääntymään persuksi.

Onhan se tutkittukin. Oikeusministeriön tutkimuksen mukaan persuihin on siirtynyt korkeakoulutettuja miehiä.

Vierailija
28/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreän tunnistaa tosiaan lasittuneesta katseesta ja hampun tuoksusta.  Vassarin tunnistaa bostik-tuubista laihoissa sormissa.

Vierailija
29/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä puoluetta minä kannatan : Pitkät hiukset nutturalla, hillitty meikki. boheemi mekko

Entä mieheni. farkut,  villakangastakki, toisinaan myös pilkkihaalari  ?

Juuri näin. En osaa arvata mitä te äänestätte, meillä sama tyyli ja persuja äänestän.

N

Vierailija
30/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persunha tunnnistaa hyvin virtsahöyryjen kellastamasta etumuksesta sukupuoleen katsomatt. Ja näin nämä asiat koetaan

Mielestäni kuva on vanhentunut. Mestarin aikakausi sai monet pk-seudun ei-humanistiset akateemiset kääntymään persuksi.

Ei saanut. Tämän toistaminen ei tee väitteestä totta.

Vierailija
31/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreän tunnistaa tosiaan lasittuneesta katseesta ja hampun tuoksusta.  Vassarin tunnistaa bostik-tuubista laihoissa sormissa.

Olen aina äänestänyt vihreitä tai demareita - ja sori, ei oikein osunut. En edes tiedä mille hamppu tuoksuu tai mikä hitto on bostik-tuubi...😂

Vierailija
32/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka nainen, vihreähiuksinen, tatuoitu, useita lävistyksiä, kuljen julkisilla, käytän rock-henkisiä vaatteita, käytän mustaa kangaskassia, syön kasvisruokaa. Ja olen persu.

Vierailija
33/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

demarin tunnistaa heti. ylen syöneitä vilatoffin kaltaisia kova äänisiä minä minä reppanoita yrittävät vielä tuoda itseään ja puoluetta julki jossa on heidän aivo pesty äpäränsä ehdokkaana

Vierailija
34/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina äänestänyt vihreitä tai demareita - ja sori, ei oikein osunut. En edes tiedä mille hamppu tuoksuu tai mikä hitto on bostik-tuubi...😂

Minäpä tiedän molemmat, olen luonnonlapsi pitkätukka aina hameessa, viimeksi äänestin persua.

Vierailija
35/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tutkittukin. Oikeusministeriön tutkimuksen mukaan persuihin on siirtynyt korkeakoulutettuja miehiä.

Nämä miehet on niitä, jotka kääntyy mihin tahansa puolueeseen tuuli kääntyykin ihan kaikista vasemmistolaisempia lukuun ottamatta.

Naiset taas kääntyvät persuiksi näiden mukana.

Erikseen on sit vielä true-persut jotka tunnistaa edellisiäkin paremmin naamasta.

Vierailija
36/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saanut. Tämän toistaminen ei tee väitteestä totta.

Syitä voi olla monia, tutkimus tekee väitteestä totta, halusit tai et.

-ohis

Vierailija
37/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä järkeviä ihmisiä ei voi erottaa ulkonäön perusteella vihervassareista, demareista tai kommareista. Persutkin näyttävät joskus ihmisiltä. 

Vierailija
38/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on itse humanisti?

Vierailija
39/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on itse humanisti?

Vierailija
40/50 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat edellisellä sivulla linkatut hahmot menevät ainakin persujen suunnasta katsottuna vihervassari kategoriaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä