Koronan tehosterokote aiheuttaa monelle vakavia oireita.
Hyvin korkeaa kuumetta, sekavuutta, voimakasta lihsskipua, yms. Miksiköhän asiasta ei kerrota.
Kommentit (178)
Monikos niistä Rauhaniemen rokotetuista vanhuksista on vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain perjantaina tehosteen. Eilen illalla alkoi kuumeinen olo. Tänään koko päivä kroppaa särkee niin kuin olis hakattu ja kuume nousi.
Yleensä rokotteet ei aiheuta tällaisia oireita. Mutta kyseessä onkin uusi rokote.
Ja p*skanmarjat. Mikä tahansa rokote voi aiheuttaa kuumetta, päänsärkyä ja juuri tuota ”jyrän alle jäänyttä oloa”. Se kestää yleensä muutaman päivän ja kertoo vain siitä, että elimistön puolustusreaktio on lähtenyt käyntiin. Minkä tahansa rokotesarjan tehoste aiheuttaa yleensä rajummat sivuvaikutukset, jos sellaiset ovat tullakseen.
Osalle (kuten minulle) tuo reaktio tulee rokotuksista tosi helposti, osalle ei koskaan. Itse saan tuon aika usein influenssarokotteesta.
Nämä jutut on oikeasti ihan yleistietoa ja löytyy googlaamalla. Älkää viitsikö levittää väärää tietoa ja paniikkia.
Olen rokottanut tuhansia ihmisiä oman työurani aikana ja ehkä kaksi asiakasta muistan jotka saatuaan jonkun rokotteen esim. Hepatiitti kertoi saaneensa rokotteen jälkeen voimakkaan reaktion, kuten korona rokotteesta voi saada. Toki olen vaan yksi rokottaja monien tuhansien joukossa mutta sanoisin että aika minimaalinen osa ihmisistä saa KORKEAA kuumetta yli 38 astetta, VOIMAKKAITA lihaskipuja yms rokotteesta. YLEENSÄ oire on paikallinen tai lähinnä lievää lämmön nousua tai muuta pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain perjantaina tehosteen. Eilen illalla alkoi kuumeinen olo. Tänään koko päivä kroppaa särkee niin kuin olis hakattu ja kuume nousi.
Yleensä rokotteet ei aiheuta tällaisia oireita. Mutta kyseessä onkin uusi rokote.
Ja p*skanmarjat. Mikä tahansa rokote voi aiheuttaa kuumetta, päänsärkyä ja juuri tuota ”jyrän alle jäänyttä oloa”. Se kestää yleensä muutaman päivän ja kertoo vain siitä, että elimistön puolustusreaktio on lähtenyt käyntiin. Minkä tahansa rokotesarjan tehoste aiheuttaa yleensä rajummat sivuvaikutukset, jos sellaiset ovat tullakseen.
Osalle (kuten minulle) tuo reaktio tulee rokotuksista tosi helposti, osalle ei koskaan. Itse saan tuon aika usein influenssarokotteesta.
Nämä jutut on oikeasti ihan yleistietoa ja löytyy googlaamalla. Älkää viitsikö levittää väärää tietoa ja paniikkia.
Olen rokottanut tuhansia ihmisiä oman työurani aikana ja ehkä kaksi asiakasta muistan jotka saatuaan jonkun rokotteen esim. Hepatiitti kertoi saaneensa rokotteen jälkeen voimakkaan reaktion, kuten korona rokotteesta voi saada. Toki olen vaan yksi rokottaja monien tuhansien joukossa mutta sanoisin että aika minimaalinen osa ihmisistä saa KORKEAA kuumetta yli 38 astetta, VOIMAKKAITA lihaskipuja yms rokotteesta. YLEENSÄ oire on paikallinen tai lähinnä lievää lämmön nousua tai muuta pientä.
Jaa. Mulle tulee lähipiiristä (ystävät ja perheenjäsenet) äkkiseltään mieleen ainakin 5.
Eikä kukaan lääkäri tai rokottaja ole tätä aiemmin ihmetellyt, päinvastoin on todettu normaaliksi reaktioksi joidenkin kohdalla ja varoiteltu että näitä oireita voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on vakava haittavaikutus. Kuolemia rokotteen oton jälkeen ei vaan tilastoida rokotteesta johtuviksi, mutta jos kuolet ja sulla on ollut covid vaikka sairatettuna kuukausi sitten niin kuolema rekisteröidään koronakuolemaksi.
Miksi influennssaa oli vuosi sitten noin 3000 ihmisellä viikossa (thl tilastot) mutta tänä vuonna vaan noin 20 ihmisellä yhteensä?
Koska influenssaa ei haluta testata? Ellei koronaa, samantekevää? Muussa tapauksessa on outoa, jos rajoitukset tepsivät influenssaan muttei koronaan...
Jenkeissä tehdään kymmeniä tuhansia influenssatestejä viikottain ja tällä hetkellä niiden perusteella influenssan esiintyvyys on keskikesän tasoa, vaikka influenssakauden pitäisi olla suurinpiirtein huipussaan. WHO:n rokotetutkijat valittavat että normaalivuoteen verrattuna sekvensoitaviksi on saatu vain 1% siitä näytemäärästä mitä normaalina influenssavuotena. Rajoitukset tepsivät influenssaan (ja mm. RS-virukseen ja noroon) paremmin kuin koronaan koska niissä ilmavälitteisten tartuntojen merkitys on pienempi kuin koronassa.
Voi jeesus teidän foliohattujen kanssa. Kaikista rokotteista voi tulla näitä samankaltaisia sivuoireita. Medialukutaito ois kanssa ihan hyvä taito oppia, eikä tehdä sitä ns. omaa tutkimusta eli katsoa jonkun flat eartherin antivax youtubeanalyysi.
Palatkaa takaisin keskiajalle, senkin idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon rokotteen todellinen tarkoitus on, sillä se on ilmiselvästikin hyvin tärkeä, siksi sitä ei saa kritisoidakaan. Terveydenedistämistarkoitushan on pelkkä tekosyy, koska mitä terveydenedistämistä tarvitaan muka influenssatasoa olevan "sairauden" kohdalla. Terveydenedistäminen on kuitenkin ainoa sellainen syy, joka hyväksytään, ei voi sanoa, että "me steriloidaan teidät tällä rokotteella", koska tuskin kukaan hyväksyisi sellaista. KÄyttääkseen syynä terv.edistämistä, on tietenkin oltava tauti, jolta suojataan, siksi keksittiin korona.
Influenssatasosta puhuminen vähän harhaanjohtavaa kun sairaanhoidon ja tehohoidon tarve työikäisillä huomattavasti influenssaa suurempaa ja kuolleisuus moninkertainen.
Vakavana oireena voisi pitää jotain sellaista, joka vaatii sairaalahoitoa tai aiheuttaa pysyvää ongelmaa. Ohimenevä, joskin ikävä lihaskipu tai kuume eivät ole vakavia oireita...
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on vakava haittavaikutus. Kuolemia rokotteen oton jälkeen ei vaan tilastoida rokotteesta johtuviksi, mutta jos kuolet ja sulla on ollut covid vaikka sairatettuna kuukausi sitten niin kuolema rekisteröidään koronakuolemaksi.
Miksi influennssaa oli vuosi sitten noin 3000 ihmisellä viikossa (thl tilastot) mutta tänä vuonna vaan noin 20 ihmisellä yhteensä?
No niin - joko vihdoin uskotte, että tää koronapelleily on vaan vedätystä.
Tosta pitäisi jo viimeistään jokaisen pollassa vilkkua hällärit.
Vierailija kirjoitti:
Monikos niistä Rauhaniemen rokotetuista vanhuksista on vielä hengissä.
Pari on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vasta rokotettu ole "vaarallisuudessaan" samaa tasoa, kuin oireeton/altistunut??
Voisiko joku vastata tähän, kiitos.
Riippuu miten tuon tulkitsee. Rokote itsessään ei tee kenestäkään yhtään "vaarallisempaa", koska yhdessäkään rokotteessa ei käytetä elävää virusta eli pelkästään rokotteen takia et voi virusta keneenkään tartuttaa. Toisaalta vastarokotetulla ei ole heti mitään erityistä vastustuskykyä, joten rokotettu voi kyllä edelleen koronaan sairastua siinä missä rokottamatonkin ja siksi pöpöä myös levittää, ennen kuin rokote alkaa vaikuttaa. Eli eilen rokotettu on juuri yhtä "vaarallinen" kuin kuka tahansa rokottamatonkin
Vierailija kirjoitti:
Nuo rokotteet tulee lähitulevaisuudessa aiheuttamaan paljon sairauksia ja kuolemaa. mRNA -rokote tuhoaa kehon omaa immuunipuolustusta.
Kyllä.Tuttavahoitajani Usassa kertoi, että heillä on nyt rokotettu tehosterokote vanhainkodissa toiset kaksi viikkoa, toiset 1 kk sitten ja heitä vaan kuolee, eikä voi mitään tehdä. Oli ihan paniikissa ja itki, kun kertoi tämän.
En voi epäillä valheeksi, ollaan tunnettu jo vuosikausia. On rehellinen ja kunnollinen hoitaja, sanoi vaan että on niin loppu, kun asiasta ei puhuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon rokotteen todellinen tarkoitus on, sillä se on ilmiselvästikin hyvin tärkeä, siksi sitä ei saa kritisoidakaan. Terveydenedistämistarkoitushan on pelkkä tekosyy, koska mitä terveydenedistämistä tarvitaan muka influenssatasoa olevan "sairauden" kohdalla. Terveydenedistäminen on kuitenkin ainoa sellainen syy, joka hyväksytään, ei voi sanoa, että "me steriloidaan teidät tällä rokotteella", koska tuskin kukaan hyväksyisi sellaista. KÄyttääkseen syynä terv.edistämistä, on tietenkin oltava tauti, jolta suojataan, siksi keksittiin korona.
Nonni. Jo on taas salaliittoteoriat vauhdissa :D
Eli sinä vauhdissa. Sillä kommentoimasi teksti on todellakin aiheellinen kysymys. -eri
Paskaahan se oli, "influenssatasoa olevan "sairauden" kohdalla" viimeistään oli aika selkeä viite siitä.
Eli samat oireet kuin mitä tauti aiheuttaa. Miks ottaa rokote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo rokotteet tulee lähitulevaisuudessa aiheuttamaan paljon sairauksia ja kuolemaa. mRNA -rokote tuhoaa kehon omaa immuunipuolustusta.
Kyllä.Tuttavahoitajani Usassa kertoi, että heillä on nyt rokotettu tehosterokote vanhainkodissa toiset kaksi viikkoa, toiset 1 kk sitten ja heitä vaan kuolee, eikä voi mitään tehdä. Oli ihan paniikissa ja itki, kun kertoi tämän.
En voi epäillä valheeksi, ollaan tunnettu jo vuosikausia. On rehellinen ja kunnollinen hoitaja, sanoi vaan että on niin loppu, kun asiasta ei puhuta mitään.
Tosi uskottavaa. Ihan paniikissa ja itki, herranen aika sentään, vuosia jo tunnettukin. Eikä kukaan tiedä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset satuilut sitten tällä kertaa. Juo sä vaan sitä hopeavettä ja juokse paniikissa karkuun 5G:tä.
Vierailija kirjoitti:
Eli samat oireet kuin mitä tauti aiheuttaa. Miks ottaa rokote?
Koska koronan oireet ovat rajummat, kestävät pidempään ja korona voi aiheuttaa pysyviä terveysongelmia tai kuoleman.
Rokotteen aiheuttama kuumeilu ja kipuilu on ikävää, mutta se menee pian ohi eikä ole vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä huomattu ettei rokottajat tiedä rokotuksista tai niiden sivuvaikutuksista välttämättä mitään. Mulle väitti terkka kivenkovaa että ei mitenkään voi liittyä rokotteeseen kun mulla nousi influenssarokotteesta kuume. Lääkäri sanoi että joillekin rokotuksista tulee just flunssan kaltainen tila ja kuumetta mut ei oo vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, mutta tämä EI ole rokote, tämä on myrkkypiikki, jonka tehoa tehostetaan pahemmalla myrkkypiikillä.
Serkkuni sai tehosten viikko sitten. Oli nousut kuume ja jonkinlaista ihottumaa. Meni ohi parissa päivässä mutta eilen kertoi että tullut jotain outoja tuntemuksia. Mietti liittyykö rokotukseen.