Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa lukea näitä juttuja

Vierailija
07.02.2021 |

kun mulla ei ole mitään sutinaa. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tsemppiä.

M33, ikisinkku

Vierailija
2/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa lukea näitä 15cm-pakotuksia joita on 85% volyymista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tsemppiä.

M33, ikisinkku

Kiitti, samaa sinulle.

Vierailija
4/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, täällä on joku jolla on ongelma. Vaikea sanoa, että minkä tyyppinen loppujen lopuksi. Onhan täällä muutenkin aika paljon turhaa höpinää, toisten haukkumista ja rölläystä.

Vierailija
5/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, täällä on joku jolla on ongelma. Vaikea sanoa, että minkä tyyppinen loppujen lopuksi. Onhan täällä muutenkin aika paljon turhaa höpinää, toisten haukkumista ja rölläystä.

Ole nyt looginen; 85%-osuuden jälkeen ei voida paljosta muusta puhua minkään kohdalla.

M48

Vierailija
6/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt looginen; 85%-osuuden jälkeen ei voida paljosta muusta puhua minkään kohdalla.

M48

Joo joo, olet oikeassa. Mutta kohdista nyt kritiikkisi tuolle, joka alunperin heitti ilmoille tuon 85 prosenttia, mikä oli selvästikin liioittelua. Oletin kirjoittajan liioittelevan, jotta pointtinsa tulisi selväksi. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti. Ja pointtihan kaiketi oli, että kullinkokoneuroosia yritetään täällä pakottaa liikaa. En tosin tiedä mikä olisi sopiva pakottamisen määrä, tai onko sellaista.

Vierailija
7/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Joo joo, olet oikeassa. Mutta kohdista nyt kritiikkisi tuolle, joka alunperin heitti ilmoille tuon 85 prosenttia, mikä oli selvästikin liioittelua. Oletin kirjoittajan liioittelevan, jotta pointtinsa tulisi selväksi. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti. Ja pointtihan kaiketi oli, että kullinkokoneuroosia yritetään täällä pakottaa liikaa. En tosin tiedä mikä olisi sopiva pakottamisen määrä, tai onko sellaista.

Mikä sinun mielestäsi siis on tämän hetkinen kullinkokokeskustelun määrä täällä palstalla?

Vierailija
8/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa, kun ei ole sutinaa yhdenkään vieraan kanssa. Ja omaa ei aina enää jaksaisi.

Vierailija
9/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Mikä sinun mielestäsi siis on tämän hetkinen kullinkokokeskustelun määrä täällä palstalla?

Olisko joku 10% ?

Vierailija
10/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin harmittaa, kun ei ole sutinaa yhdenkään vieraan kanssa. Ja omaa ei aina enää jaksaisi.

Niin, miehen kanssa on ollut ihan kuollutta jo useamman vuoden ja sivumieskin lopetti suhteen.

Vierailija
11/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Olisko joku 10% ?

Senttipakottaja ilmoittautui.^

Vierailija
12/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sutinaa enemmän kuin useaan vuoteen, siis oikein paljon enemmän ja uusia kokemuksia vaikka muille jakaa. Silti minua ärsyttää lukea täällä juttuja. Tuntuu että muilla paljon paremmin, vaikka suht suurella varmuudella ei ole. Kai seksuaalisuuteen ja seksiin usein liittyy ajatuksia, toiveita ja tunteita jotka vievät vikaan. Minulla tällä hetkellä ongelmana lähinnä avoimeen suhteeseen liittyvät yksinäisyyden, mustasukkaisuuden ja riittämättömyyden kokemukset, vaikka seksiä saankin yli oman tarpeen. Ei taida ikinä olla asiat tällä saralla täydellisesti.

Vierailija
13/14 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sutinaa enemmän kuin useaan vuoteen, siis oikein paljon enemmän ja uusia kokemuksia vaikka muille jakaa. Silti minua ärsyttää lukea täällä juttuja. Tuntuu että muilla paljon paremmin, vaikka suht suurella varmuudella ei ole. Kai seksuaalisuuteen ja seksiin usein liittyy ajatuksia, toiveita ja tunteita jotka vievät vikaan. Minulla tällä hetkellä ongelmana lähinnä avoimeen suhteeseen liittyvät yksinäisyyden, mustasukkaisuuden ja riittämättömyyden kokemukset, vaikka seksiä saankin yli oman tarpeen. Ei taida ikinä olla asiat tällä saralla täydellisesti.

Avoimessa suhteessa joutuu varmasti painimaan oman egonsa kanssa aikalailla. Kohtuullinen määrä mustasukkaisuutta kun kai kuuluu rakkauteen ihmisillä ihan biologisesti, tarkoituksena turvata omien geenien menestyminen. En tiedä olisko minusta avoimeen suhteeseen, luulen, että olisi liian raastavaa. Olen ollut varatun kanssa suhteessa, rakastuin hullun tavalla, ja siinäkin sai tehdä kovasti töitä, että pystyi hyväksymään sen, että se toinen on suhteessa vaan seksin takia ja pitämään tietyn etäisyyden.

Vierailija
14/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa välillä olla paikassa missä ei ole verkkoa kun täältä löytyy parhaimmat vitsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan