Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - mä kuihdun!

Vierailija
06.08.2006 |

Esikoinen on syntynyt ja täysimetystä takana 2 viikkoa.

Olen aina ollut herkästi laihtuvaa sorttia (en siis liho, vaikka söisin mitä vaan). Lähtöpainoindeksini oli 18,9 ennen raskautta. Raskauskiloja kertyi yhteensä 15 kg, joista synnärille jäi n. 4-5 kg. Nyt 10 päivän kotona olon jälkeen painoni on tippunut jo 4 kg lisää. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, tuhdin aamu- ja iltapalan sekä paljon erilaisia välipaloja.

Mitä minun pitäisi syödä, etten laihtuisi ihan luurangoksi - imettää kuitenkin haluaisin, kun se sujuu niin hyvin. Kovia rasvoja en haluaisi tankata hirveästi, sillä kolesteroliarvoni on aina ollut n. 5. Liikaa sokeriakaan en haluaisi syödä, kun hammaslaatuni ei ole paras mahdollinen.

Mitä siis ruokalistalle? Hiilareita, kuten leipää ja pastaa? Vai?

Kertokaa tietävämmät, mistä saisi mahdollisimman paljon energiaa suht. terveellisesti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanoo, että olen onnekas... ...itse en ole ihan samaa mieltä.

En haluaisi olla näin laiha, haluaisin imettää vauvaani ainakin 6kk ikään. Mutta jos jatkan laihtumista 2 kg viikossa tahtiin, niin kuukauden päästä näytän anorektikolta. :(

ap

Vierailija
2/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ei tarvi olla helposti laihtuva jota itse en tosiaan ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin se vain laihduttaa, yritin kyllä syödä kuin hevonen, mut kulutan aika paljon, koska liikun paljon. Imetyksen loputtua sain kyllä heti kiloja takaisin, koska ruokahalu säilyi, mutta imetyksen viemä energiamäärä jäi pois.