Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän se Tanja Saarela on raskaana

Vierailija
06.08.2006 |

I-lehdessähän hän paljastaa asian miltei suoraan. Vastaa kysymykseen jotain, että " nämä ovat yksityisiä asioita, jotka kyllä aikanaan selviävät ja näkyvät" . KUn asiaa udellaa uudestaan, niin vastaa: " Tuossahan se jo äsken vastaus tuli" tms. Eipä liene paljon tulkinnan varaa enää.

Onnea vaan. Nyt on sitten Olli Saarelallakin lapsia neljän eri naisen kanssa. Siinä riittää soviteltavaa uusperheen lapsien tapaamisessa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, et noinkin " tuoreen" poliitikon pitäis vielä tossa vaiheessa uraa oikein tsempata ja vääntää jengille rautalangasta, mitä se ajattelee jostain asiasta tai mitkä asiat on sille tärkeitä. Mutta Tanjan ei tarvitse, koska Tanja on ex- missi. Mutta mun mielestä ex-aerobic-ohjaajan pitäisi lausunnoillaan oikeasti kertoa jotain, eikä vaan kierrellä ja kaarrella.

Toki Tanjahan käyttää julkisuutta erinomaisesti hyväkseen, mutta sit on aika turha itkeä ja pakoilla samalla sitä julkisuuden toista puolta. Enemmän kai se kertoo muista kansanedustajista ja Tanjan äänestäjistä, kun kerran sitä äänestävät. Vaikka se ei sano juuta eikä jaata. IL:n haastattelussa oli oiva esimerkki, kun se kiertelee. Kierrelköön henk. koht asioissaan, ei mulle kuulu, mut kyllä mä haluan siltä ministerinä kuulla SELKEÄN vastauksen esitettyyn kysymykseen.

Mun mielestä kertoo Tanjasta paljon, et ministeri-ihminen ja on naimisissa alle 6kk tuttavuuden jälkeen. Sorry vaan, mut ei ymmärrä. Ministeriltä on oikeus odottaa vähän parempaa harkintaa. Mr Saarelahan on oikee lääninpässi ja bensavaras. Hih hih... Ex-Ex onkin sitten poliisi. Voi käydä pidättämässä ihan ilman, et kukaan saa tietää...

Kuka sitä Tanjaa äänestää ja miksi? Siksikö, kun sillä on niin hienot aatteet ja pitäähän sille antaa mahdollisuus? Vai siksikö, kun se on niin kaunis? Ei hjummarra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla