Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiä joiden on mahdotonta löytää sopivaa kumppania?

Vierailija
07.02.2021 |

Esitelkää itsenne tässä ketjussa.

Minä aloitan:

Olen miehenä huonoin mahdollinen yhdistelmä. En tarkoita siinä mielessä että kysyntä olisi nolla, vaan siinä mielessä ettei sopivaa kumppania ole mahdollista löytää.

Lähes kaikki ominaisuuteni ehkä lukuunottamatta kohtuullista assertiivisuutta ja loogisuutta ovat sellaisia joita arvostetaan naisissa enemmän kuin miehissä. Olen huumorintajuinen, oivaltava ja hauskakin mutta en loistava seuramies joka viihdyttää kaikkia äänekkäällä ja menevällä tavalla. Olen hoikka mutta aika pienikokoinen, liikunnallinen mutta en ollenkaan hedonisti. Olen älykäs mutta en kunnianhimoinen, osaan pukeutua mutta en ole korkeatasoisessa ammatissa. Romanttisesti olen hellä ja huomioiva, mutta en halua viedä enkä johtaa, eikä minussa ole sitä kaivattua rajua puolta. En myöskään halua perhettä tai miehen perinteistä roolia En hallitse ns "miesten töitä" mutta en ole myöskään varakas. Talous on kunnossa, mutta luksusta ei olisi luvassa. Olen muista välittävä, mutta en urosleijona joka pistää oman pesueen aina muiden edelle.

Naiset joiden kanssa sopisin yhteen, ovat väistämättä suosittuja. Naiset jotka kiinnostuvat minusta, ovat vastakohtiani ja haluavat päinvastaisia asioita kuin minä. He uskovat kaivavansa minusta sen Miehen (isolla, tarkoittaa perinnemiestä) koska pakkohan sellainen on hyvän miehen (pienellä, tarkoittaa miespuolista hyvää tyyppiä) sisältä löytyä.

Entä sinä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ap.

- hoikka

- liikunnallinen

- pienikokoinen

- tyylikäs mutta ei uraihminen

- talous kunnossa mutta ei välitä luksuksesta

- hauska mutta ei kovaääninen

- hellä ja huomioiva, antaa toisen viedä

Naisena olisit 10/10. Miehenä 1/10. Tough luck.

Vierailija
2/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen savuton, päihteetön ja romattinen heteroaseksuaali. Miehen pitäisi olla samanlainen. Lisäksi muitten arvojen pitäisi natsata, mm. eläinrakkaus, puutarhan laitto, mökillä oleskelu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen savuton, päihteetön ja romattinen heteroaseksuaali. Miehen pitäisi olla samanlainen. Lisäksi muitten arvojen pitäisi natsata, mm. eläinrakkaus, puutarhan laitto, mökillä oleskelu jne.

Ei tuo nyt mahdottomalta kuulosta?

Ehkä naisissa on eläinrakkaita ja puutarhanlaitosta kiinnostuneita enemmän, mutta kyllä miehistäkin löytyy mökki-ihmisiä, varsikin jos vähän joustat puutarhanlaiton kanssa.

Vierailija
4/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sellaiselta fiksulta, mutta vähän hiirulaismaiselta kynäniskalta. Kieltämättä sellaiset eivät naisiin vetoa tai noh, ehkä niihin suulaisiin ja vähän ylipainoisiin tavisnaisiin kyllä. Mutta odotukset eivät kohtaa.

Voisit parantaa flaksiasi keräämällä omaisuutta ja käymällä kuntosalilla sekä harrastamalla jotain äärimaskuliinista lajia, kuten itsepuolustuslajit/nyrkkeily, moottoriurheilu tai metsästys.

Vierailija
5/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä tyypiltä ap. Sitä vain en tajua, miksi naiset, jotka kiinnostuvat sinusta, haluavat päinvastaista? Miksi he sitten alun perinkään kiinnostuvat sinusta? Annatko itsestäsi jotenkin erilaisen kuvan kuin minkälainen todellisuudessa olet?

Vierailija
6/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt mahdottomalta kuulosta?

Ehkä naisissa on eläinrakkaita ja puutarhanlaitosta kiinnostuneita enemmän, mutta kyllä miehistäkin löytyy mökki-ihmisiä, varsikin jos vähän joustat puutarhanlaiton kanssa.

Kuinka paljon aseksuaaleja miehiä arvelet olevan? Kuinka monen siitä määrästä arvelet olevan juuri tuollaisia?  Seksuaaleistakin on miltei mahdotonta löytää päihteetöntä ja savutonta.

Vierailija
7/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainakin.

N24

Vierailija
8/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa sellaiselta fiksulta, mutta vähän hiirulaismaiselta kynäniskalta. Kieltämättä sellaiset eivät naisiin vetoa tai noh, ehkä niihin suulaisiin ja vähän ylipainoisiin tavisnaisiin kyllä. Mutta odotukset eivät kohtaa.

Voisit parantaa flaksiasi keräämällä omaisuutta ja käymällä kuntosalilla sekä harrastamalla jotain äärimaskuliinista lajia, kuten itsepuolustuslajit/nyrkkeily, moottoriurheilu tai metsästys.

Varmasti näin, mutta sitten herää kysymys millaisiin naisiin vetoaisin?

Kuntosalilla käyn jo nyt, mutta tavoitteena ei ole instagram-lihasten kasvattaminen.

ap

Vierailija
9/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujohko introvertti nainen, vähän sellainen naapurintyttömäinen. Haluaisin parisuhteen, mutta ihastun erittäin harvoin ja ihastuessani en yleensä saa vastakaikua. Miehelle ei ole suurempia vaatimuksia, ehkä toivoisin lähinnä että olisi työelämässä, eikä hänellä olisi kovin marginaalisia mielipiteitä tai periaatteita elämästä. Mutta se jokin, kemia, se että keskusteltavaa ja intohimoa riittäisi vuosikymmeniksi, sitä on vaikea löytää. Arvostan ihmisissä hyviä käytöstapoja, elämän iloisuutta ja hymyä, sekä aitoutta. Toivoisin parisuhteessa ilon ja surun jakamista yhdessä, sekä halua tehdä yhdessä asioita, silti myös oman tilan antamista toiselle. Arvostan yhteisiä unelmia ja niiden tavoittelua, hyvää arkea tasapuolisesti kotityöt jakaen. Olen ollut parisuhteissa, mutta en ole löytänyt sitä mitä etsin, joten koen olevani onnellisempi yksin. Sydän on kuitenkin toiveikas ja avoin.

Vierailija
10/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hyvältä tyypiltä ap. Sitä vain en tajua, miksi naiset, jotka kiinnostuvat sinusta, haluavat päinvastaista? Miksi he sitten alun perinkään kiinnostuvat sinusta? Annatko itsestäsi jotenkin erilaisen kuvan kuin minkälainen todellisuudessa olet?

En mielestäni anna äärää kuvaa. En ainakaan yritä esittää mitään perinnemiestä. Varmasti on asioita jotka eivät käy ilmi heti, mutta harva sitä kertoo vaikka romanttisista tai seksuaalisista mieltymyksistä kaikille.

Syyn uskoisin olevan huono parisuhdeonni, ja halu vakiintua nopeasti. Kun halu löytää mies on riittävän kova, niitä toivottuja piirteitä aletaan toivomaan/näkemään kun tavataan mies jota pidetään "yleisesti" mukavana. Taustalla lienee myös toive perheenlisäyksestä.

ap

Vierailija
11/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse antaa väärää kuvaa. Naiset aika usein olettavat että totta kai MIES nyt on sellainen ja tällainen. Ainakin ne perinnenaiset olettavat, ja muitahan ap ei saa koska esim liikunnallisella velanaisella on valittavana komeampia ja miehekkäämpiä kandidaatteja.

Vierailija
12/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ap kuulostaa juuri ihannemieheltä, jota olen etsinyt löytämättä.

Vierailija
13/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ap.

- hoikka

- liikunnallinen

- pienikokoinen

- tyylikäs mutta ei uraihminen

- talous kunnossa mutta ei välitä luksuksesta

- hauska mutta ei kovaääninen

- hellä ja huomioiva, antaa toisen viedä

Naisena olisit 10/10. Miehenä 1/10. Tough luck.

Paskat on 1/10. Jotain rajaa nyt tuohon liioitteluun.

M32

Vierailija
14/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi ap:tä, koska sanoo, ettei laita omaa pesuettaan muiden edelle.

Onkohan ap:llä mt-ongelmia.

Vierailija
15/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa menee ristiin TASO ja SOPIVUUS.

ap:n kanssa samaa TASOA on sellainen nainen joka ei saa helpolla aviomiestä, on tylsä mutta haluaa perinteistäkin perinteisempää mies on mies ja nainen on nainen-kuviota, olematta itse naisellinen nainen joka miehekkäisiin miehiin vetoaisi.

ap taas on matalatasoinen koska ei ole miehekäs. ap:lle SOPISI joku sporttaava ja älykäs viejänainen, mutta sellainen on ihan eri tasoa kuin ap, ja luultavasti on suhteessa ekofirman kuvankomean toimitusjohtajan kanssa, joka harrastaa ulkoilua ja suljettujen ovien takana antaa naiselle ohjat.

Yksinkertaista.

Vierailija
16/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule pesuetta ;)

"en urosleijona joka pistää oman pesueen aina muiden edelle."

Ja pyydän lukemaan tarkkaan. Tuolla viittasin sellaisiin ihmisiin jotka vievät kaupassa viimeisen tarjoustuotteen naapurin mummon nenän edestä ja puolustavat koulukiusaajalastansa henkeen ja vereen vaikka tämä olisi kuinka väärässä.

ap

Vierailija
17/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitttten on liian vähän rahaa ja sitä pitää hankkia lisää.

Vierailija
18/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule pesuetta ;)

"en urosleijona joka pistää oman pesueen aina muiden edelle."

Ja pyydän lukemaan tarkkaan. Tuolla viittasin sellaisiin ihmisiin jotka vievät kaupassa viimeisen tarjoustuotteen naapurin mummon nenän edestä ja puolustavat koulukiusaajalastansa henkeen ja vereen vaikka tämä olisi kuinka väärässä.

ap

Minä olen samaa mieltä tästä kuin ap. Enkä olettanut edes noin selkeitä esimerkkejä.

En arvosta ihmisiä jotka vain hokevat että "minun perheeni", eivätkä välitä yleisestä oikeudenmukaisuudesta. Naisten silmissä nuo miehet ovat kyllä arvostettuja, eipä sitä urosleijonaakaan reiluus kiinnosta.

Vierailija
19/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alat taas julistaa, kuinka naiset hakevat dominoivaa miestä, miehen pitää liidata ja miehen pitää tehdä aloitteita ja miehen pitää viedä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi