Ihmisiä joiden on mahdotonta löytää sopivaa kumppania?
Esitelkää itsenne tässä ketjussa.
Minä aloitan:
Olen miehenä huonoin mahdollinen yhdistelmä. En tarkoita siinä mielessä että kysyntä olisi nolla, vaan siinä mielessä ettei sopivaa kumppania ole mahdollista löytää.
Lähes kaikki ominaisuuteni ehkä lukuunottamatta kohtuullista assertiivisuutta ja loogisuutta ovat sellaisia joita arvostetaan naisissa enemmän kuin miehissä. Olen huumorintajuinen, oivaltava ja hauskakin mutta en loistava seuramies joka viihdyttää kaikkia äänekkäällä ja menevällä tavalla. Olen hoikka mutta aika pienikokoinen, liikunnallinen mutta en ollenkaan hedonisti. Olen älykäs mutta en kunnianhimoinen, osaan pukeutua mutta en ole korkeatasoisessa ammatissa. Romanttisesti olen hellä ja huomioiva, mutta en halua viedä enkä johtaa, eikä minussa ole sitä kaivattua rajua puolta. En myöskään halua perhettä tai miehen perinteistä roolia En hallitse ns "miesten töitä" mutta en ole myöskään varakas. Talous on kunnossa, mutta luksusta ei olisi luvassa. Olen muista välittävä, mutta en urosleijona joka pistää oman pesueen aina muiden edelle.
Naiset joiden kanssa sopisin yhteen, ovat väistämättä suosittuja. Naiset jotka kiinnostuvat minusta, ovat vastakohtiani ja haluavat päinvastaisia asioita kuin minä. He uskovat kaivavansa minusta sen Miehen (isolla, tarkoittaa perinnemiestä) koska pakkohan sellainen on hyvän miehen (pienellä, tarkoittaa miespuolista hyvää tyyppiä) sisältä löytyä.
Entä sinä?
Kommentit (64)
Olen niitä naisia jota kaikki kääntyvät katsomaan kun astun huoneeseen.
Mutta ihastun vain hyväksikäyttäviin itsekeskeisiin sikoihin, joilla on monta naista kierroksessa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti koulukaveri 20v sitten sanoi, että Small Ville ohjelman Tom Welling ois sellainen hyvä poikaystävä.
(Meidän Yläkoulussa oli tasan yksi sen tasoinen ja sitä himoitsi_kaikki _, myös minä. Otti missin näköisen tyttökaverin, ovat yhdessä edelleen)
Tämä koulukaveri on nyt 35v yhden lapsen yh, avioliitto kesti 9kk. On todella nirso, himo siivooja pirttihirmu. Miehen pitäisi olla komea ja rahakas, itse on sairaseläkkeellä. Kroppa kunnossa kyllä.
En usko että saa parisuhdetta enää.Ei liene sinulta mitenkään pois, vai?
Ei.
Tässähän keskusteltiin ihmisistä, joiden on mahdoton löytää kumppani. Osallistuin ja kerroin, että tiedän sellaisen tapauksen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En osaa lirkutella ja flirttailla miehille. Jotkut kiinnostuvat tai ainakin luulen niin, mutta en osaa näyttää omaa kiinnostusta kun en osaa flirtata.
Minä taas tiedän sataprosenttisen varmasti että jos olen kiinnostunut miehestä, hän ei ole kiinnostunut minusta. Osaisin flirttailla mutten halua, sillä tekisin itsestäni sillä tavalla pelkän pellen. Mies katsoisi että mitä tuokin ällötys oikein yrittää, kuvitteleeko oikeasti että olisi mahdollisuuksia. Ei, en kuvittele, ja siksi en yritäkään.
Tämähän se. Itse joskus nuorena jaksoin vielä yrittää jututtaa miehiä, mutta aina tuli sellainen selvästi torjuva ilme miehiltä joten lopetin yrittämästä. Ja ei, ne ei olleet mitään suosittuja tyyppejä ja laatikkoleuka alfoja koska ensinnäkään en edes tykkää sellaisista, toiseksi jo silloin tajusin ettei niihin ainakaan mulla ole MITÄÄN mahiksia. Mutta kun ei ne tavismiehetkään kiinnostuneet minusta. Ja nykyäänhän ei enää ole kyse pelkästään ulkonäöstä vaan oon muutenkin niin luovuttanut kaiken suhteen, etten koe enää olevani edes luonteeni puolesta hyvää seuraa. Joten jos vaikka joskus harvoin joku yksinäinen mies vaikuttaa minusta kiinnostuvan, olen heti piikit pystyssä. Itseluottamukseni on niin nollissa etten usko minulla olevan mitään tarjottavaa kenellekään. Olen liian tottunut elämään yksin ja ilman kosketusta.
Mulla taas ei niinkään johdu torjunnoista, en ole niitä kokenut kuin kerran, ja sekin lyhyen suhteen päätteeksi. Mulla epävarmuuden on saanut aikaan miesten aloitteet, jotka kerta toisensa jälkeen ovat tuleet ties millaisilta ällötyksiltä. Ja näitä aloitteita olen kokenut PALJON. Aika hyvin on selkiytynyt se kuva, millaiseen mieheen mulla olisi mahdollisuuksia. Tuntuu hassulta kun jotkut ajattelevat että miesten tekemien aloitteiden pitäisi nimenomaan nostaa naisen itseluottamusta, sehän tarkoittaa että joku pitää häntä viehättävänä, mutta mulla on käynyt aivan päinvastainen. Jos oikeasti sellaisilla miehillä on pokkaa minua yrittää, en varmasti voi kummoinen olla. Yhden kerran aloitteen on tehnyt viehättävä mies, mutta se sattui vaan olemaan harvinainen poikkeus. Ja luultavasti siinäkään ei taustalla ollut mitään aitoa kiinnostusta.
Ei liene sinulta mitenkään pois, vai?