Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiä joiden on mahdotonta löytää sopivaa kumppania?

Vierailija
07.02.2021 |

Esitelkää itsenne tässä ketjussa.

Minä aloitan:

Olen miehenä huonoin mahdollinen yhdistelmä. En tarkoita siinä mielessä että kysyntä olisi nolla, vaan siinä mielessä ettei sopivaa kumppania ole mahdollista löytää.

Lähes kaikki ominaisuuteni ehkä lukuunottamatta kohtuullista assertiivisuutta ja loogisuutta ovat sellaisia joita arvostetaan naisissa enemmän kuin miehissä. Olen huumorintajuinen, oivaltava ja hauskakin mutta en loistava seuramies joka viihdyttää kaikkia äänekkäällä ja menevällä tavalla. Olen hoikka mutta aika pienikokoinen, liikunnallinen mutta en ollenkaan hedonisti. Olen älykäs mutta en kunnianhimoinen, osaan pukeutua mutta en ole korkeatasoisessa ammatissa. Romanttisesti olen hellä ja huomioiva, mutta en halua viedä enkä johtaa, eikä minussa ole sitä kaivattua rajua puolta. En myöskään halua perhettä tai miehen perinteistä roolia En hallitse ns "miesten töitä" mutta en ole myöskään varakas. Talous on kunnossa, mutta luksusta ei olisi luvassa. Olen muista välittävä, mutta en urosleijona joka pistää oman pesueen aina muiden edelle.

Naiset joiden kanssa sopisin yhteen, ovat väistämättä suosittuja. Naiset jotka kiinnostuvat minusta, ovat vastakohtiani ja haluavat päinvastaisia asioita kuin minä. He uskovat kaivavansa minusta sen Miehen (isolla, tarkoittaa perinnemiestä) koska pakkohan sellainen on hyvän miehen (pienellä, tarkoittaa miespuolista hyvää tyyppiä) sisältä löytyä.

Entä sinä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien deittailuyritysten jälkeen tullut vähän samantapaiseen johtopäätökseen.

Olen itse urheilullinen/atleettinen ja haluaisin urheilullisen hoikan naisen mutta urheilullinen hoikka nainen vaatii mieheltä naamakomeutta/korkeaa statusta ja pitkää ruumista ja itsevarmaa-alfa-luonnetta ja mitään näistä multa ei löydy.

Vierailija
22/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa sellaiselta fiksulta, mutta vähän hiirulaismaiselta kynäniskalta. Kieltämättä sellaiset eivät naisiin vetoa tai noh, ehkä niihin suulaisiin ja vähän ylipainoisiin tavisnaisiin kyllä. Mutta odotukset eivät kohtaa.

Voisit parantaa flaksiasi keräämällä omaisuutta ja käymällä kuntosalilla sekä harrastamalla jotain äärimaskuliinista lajia, kuten itsepuolustuslajit/nyrkkeily, moottoriurheilu tai metsästys.

Varmasti näin, mutta sitten herää kysymys millaisiin naisiin vetoaisin?

Kuntosalilla käyn jo nyt, mutta tavoitteena ei ole instagram-lihasten kasvattaminen.

ap

Veikkaisin, että joku aika tasaveroisiin, itsesi kaltaisiin, tai sitten niihin aika sovinnaisiin, vähän yöipainoisiin emäntätyyppeihin, jotka ovat kyllästyneet pelimiehiin ja renttuihin, mutta "paremman" alfan puutteessa tyytyisivät kunnolliseen ja asialliseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosien deittailuyritysten jälkeen tullut vähän samantapaiseen johtopäätökseen.

Olen itse urheilullinen/atleettinen ja haluaisin urheilullisen hoikan naisen mutta urheilullinen hoikka nainen vaatii mieheltä naamakomeutta/korkeaa statusta ja pitkää ruumista ja itsevarmaa-alfa-luonnetta ja mitään näistä multa ei löydy.

Tämä on totta. Pelkällä kuntosalitreenillä et saa niitä salikissoja omaksesi, vaan pitää olla komeutta kasvojen ja hiusten osalta sekä ripaus itsevarmuuttakin.

Vierailija
24/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen naisen siis haluaisit? Pitääkö sen olla täysin samanlainen kuin sinä luonteeltaan + kylän kaunein tyttönen ja sinua vähintään 5 v nuorempi vai millaisista naisista kiinnostut?

Vierailija
25/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujohko introvertti nainen, vähän sellainen naapurintyttömäinen. Haluaisin parisuhteen, mutta ihastun erittäin harvoin ja ihastuessani en yleensä saa vastakaikua. Miehelle ei ole suurempia vaatimuksia, ehkä toivoisin lähinnä että olisi työelämässä, eikä hänellä olisi kovin marginaalisia mielipiteitä tai periaatteita elämästä. Mutta se jokin, kemia, se että keskusteltavaa ja intohimoa riittäisi vuosikymmeniksi, sitä on vaikea löytää. Arvostan ihmisissä hyviä käytöstapoja, elämän iloisuutta ja hymyä, sekä aitoutta. Toivoisin parisuhteessa ilon ja surun jakamista yhdessä, sekä halua tehdä yhdessä asioita, silti myös oman tilan antamista toiselle. Arvostan yhteisiä unelmia ja niiden tavoittelua, hyvää arkea tasapuolisesti kotityöt jakaen. Olen ollut parisuhteissa, mutta en ole löytänyt sitä mitä etsin, joten koen olevani onnellisempi yksin. Sydän on kuitenkin toiveikas ja avoin.

Täällä toinen aivan samanmoinen. Jostain syystä en kelpaa kenellekään ja ainakin ne fiksut ja rauhalliset jotenkin kaohtavat minua. Tai sitten vain odotan liikaa aloitteellisuutta miehen puolelta. Mielestäni miehen kuitenkin pitää olla se aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli; naisen osa on olla se hieman vastahakoinen ja etäinen "saalis". Muuten kyllä toivoisin tasa-arvoista parisuhdetta, jossa olennaista on kumppanuus ja molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus.

T. Nainen

Vierailija
26/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *kaihtavat

T. Edellinen

Vierailija
27/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma naama, pienet tissit, tylsä luonne, mt-ongelmia, roiskeläppäp illu, estoinen sängyssä. miehiä saan/sain kertapanoon enkä halua sellaista enää joten ikisinkkuna selibaatissa hautaan.

Vierailija
28/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan harmittaa. Oletko miettinyt, että luovuttaisit?

Vierailija
29/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen savuton, päihteetön ja romattinen heteroaseksuaali. Miehen pitäisi olla samanlainen. Lisäksi muitten arvojen pitäisi natsata, mm. eläinrakkaus, puutarhan laitto, mökillä oleskelu jne.

Minä en ole miehenä koskaan tavannut sellaista naista jota kiinnostaisi mökillä oleskelu. Itse olisin siellä aina, oli kesä tai talvi, ellei töiden ja muiden asioiden takia tarvitsisi olla kaupungissa. Nytkin olin mökillä melkein viikon kun oli 25 astetta pakkasta. Lämmittelin uunia ja saunaa. Hirret vain paukkui pakkasessa.

Vierailija
30/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet niitä kauniita sporttimimmejä. Hiihtoladulta ja metsäpolulta löytyy lettipäisiä emäntiä räkäposkella mutta he eivät kelpaa kun ei ole tekoripsiä ja aiturin pikkubikineitä.

Vierailija
31/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et halua lapsia tai, että et laita omaa pesuetta edelle, on varmaan isoimpia turn offeja, muuten en oikein keksi miksi et löytäisi kumppania. Miten naiset, joiden kanssa sopisit yhteen olisivat väistämättä suosittuja? Jos laittaisit naisesi ykköseksi, niin eiköhän puoliso löydy? Vela-naisia on myös paljon.

Vierailija
32/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon nainen ja kaikkea sitä mitä miehet inhoaa. Läski, masentunut, huonoitsetuntoinen, tyhmä, erakko, kouluttamaton paskaduunari, epänaisellinen, seksuaalisesti estynyt ja on alkoholiongelmaakin. No sentään en ole yh, joten se olkoon ainoa plussa.

Joo, tiedän että saisin miehen mutta en saa HYVÄÄ miestä, koska ei kukaan kunnollinen mies huoli tällaista säälittävää ihmisrauniota. Ja vaikka mulla onkin näitä ongelmia, minäkin silti haaveilen hyvästä miehestä (vaikken ansaitse sellaista) joka rakastaa minua aidosti. En jostain epätoivoisesta naisvihaajakilttiksestä joka etsii mahdollisimman tyhmää, kokematonta ja helposti alistettavaa läheisriippuvaista uhria kenestä ei kukaan normaali mies kiinnostu vaan lähinnä säälii.

Vierailija
33/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko vielä sana kaunis? Vaikea uskoa että urheilullisella hoikalla naisella olisi noin kovat vaatimukset, jos hän ei ole itsekään mikään kaunotar.

Vierailija
34/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujohko introvertti nainen, vähän sellainen naapurintyttömäinen. Haluaisin parisuhteen, mutta ihastun erittäin harvoin ja ihastuessani en yleensä saa vastakaikua. Miehelle ei ole suurempia vaatimuksia, ehkä toivoisin lähinnä että olisi työelämässä, eikä hänellä olisi kovin marginaalisia mielipiteitä tai periaatteita elämästä. Mutta se jokin, kemia, se että keskusteltavaa ja intohimoa riittäisi vuosikymmeniksi, sitä on vaikea löytää. Arvostan ihmisissä hyviä käytöstapoja, elämän iloisuutta ja hymyä, sekä aitoutta. Toivoisin parisuhteessa ilon ja surun jakamista yhdessä, sekä halua tehdä yhdessä asioita, silti myös oman tilan antamista toiselle. Arvostan yhteisiä unelmia ja niiden tavoittelua, hyvää arkea tasapuolisesti kotityöt jakaen. Olen ollut parisuhteissa, mutta en ole löytänyt sitä mitä etsin, joten koen olevani onnellisempi yksin. Sydän on kuitenkin toiveikas ja avoin.

Täällä toinen aivan samanmoinen. Jostain syystä en kelpaa kenellekään ja ainakin ne fiksut ja rauhalliset jotenkin kaohtavat minua. Tai sitten vain odotan liikaa aloitteellisuutta miehen puolelta. Mielestäni miehen kuitenkin pitää olla se aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli; naisen osa on olla se hieman vastahakoinen ja etäinen "saalis". Muuten kyllä toivoisin tasa-arvoista parisuhdetta, jossa olennaista on kumppanuus ja molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus.

T. Nainen

Jos kerran haluat tasa-arvoisen parisuhteen jossa on molemminpuolista kumppanuutta, arvostusta ja kunnioitusta niin mihin sitä jahtileikkiä sitten tarvitaan???

Vierailija
35/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko vielä sana kaunis? Vaikea uskoa että urheilullisella hoikalla naisella olisi noin kovat vaatimukset, jos hän ei ole itsekään mikään kaunotar.

20 vuotta sitten ei ollut.

Nyt on. Vallitseva ulkonäkö ikäluokassa 30+ on ylipainoa ja tukeva keskivartalo.

Hoikan naisen ei tarvitse olla mikään kaunotar kun voi jo asettaa kovia kriteerejä miehelle.

Vierailija
36/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on. Vallitseva ulkonäkö ikäluokassa 30+ on ylipainoa ja tukeva keskivartalo.

Hoikan naisen ei tarvitse olla mikään kaunotar kun voi jo asettaa kovia kriteerejä miehelle.

Voihan niitä kriteerejä asettaa mutta toinen juttu on sitten että löytyykö ketään. Vai ihanko todella kuvittelet että kaikilla hoikilla naisilla on komeita, pitkiä ja itsevarmoja statusmiehiä jonoksi asti?

Voin kertoa ettei ole.

Vierailija
37/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En osaa lirkutella ja flirttailla miehille. Jotkut kiinnostuvat tai ainakin luulen niin, mutta en osaa näyttää omaa kiinnostusta kun en osaa flirtata.

Vierailija
38/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä kriteerejä asettaa mutta toinen juttu on sitten että löytyykö ketään. Vai ihanko todella kuvittelet että kaikilla hoikilla naisilla on komeita, pitkiä ja itsevarmoja statusmiehiä jonoksi asti?

Voin kertoa ettei ole.

Komeita, pitkä ja itsevarmoja statusmiehiä on miehistä tyyliin 0,1%.

Kovilla kriteereillä ei heti tarkoiteta eliittimiehiä joissa yhdistyy kaikki tasoa nostavat ominaisuudet.

Vierailija
39/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen savuton, päihteetön ja romattinen heteroaseksuaali. Miehen pitäisi olla samanlainen. Lisäksi muitten arvojen pitäisi natsata, mm. eläinrakkaus, puutarhan laitto, mökillä oleskelu jne.

Minä en ole miehenä koskaan tavannut sellaista naista jota kiinnostaisi mökillä oleskelu. Itse olisin siellä aina, oli kesä tai talvi, ellei töiden ja muiden asioiden takia tarvitsisi olla kaupungissa. Nytkin olin mökillä melkein viikon kun oli 25 astetta pakkasta. Lämmittelin uunia ja saunaa. Hirret vain paukkui pakkasessa.

Suomalaiset on mökkikansaa, eikä sinusta ole olemassakaan mökillä viihtyviä naisia? 

Vierailija
40/64 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En osaa lirkutella ja flirttailla miehille. Jotkut kiinnostuvat tai ainakin luulen niin, mutta en osaa näyttää omaa kiinnostusta kun en osaa flirtata.

Minä taas tiedän sataprosenttisen varmasti että jos olen kiinnostunut miehestä, hän ei ole kiinnostunut minusta. Osaisin flirttailla mutten halua, sillä tekisin itsestäni sillä tavalla pelkän pellen. Mies katsoisi että mitä tuokin ällötys oikein yrittää, kuvitteleeko oikeasti että olisi mahdollisuuksia. Ei, en kuvittele, ja siksi en yritäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi