Talent Suomi 2021
Keskustelu ohjelmasta tähän. Kauden ensimmäinen jakso tulee tänään kello 19.30 Maikkarilla ja on katsottavissa MTV:ssä jo nyt.
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä sahansoittaja ei päässyt jatkoon? Oli tuo talentia.
Mäkin petyin että ei päässyt. Sen sijaan kaikki tusinatanssailijat pääsee
Voi v.. kiva tää tanssi-talent Suomi.
Ottakaa nyt Krista pois tuolta tuomaristosta. Tämä on suorastaan noloa katsottavaa. Kaikki pääsee jatkoon kunhan vähän jotain hyvää musaa soi.
Yleisestikin tämä suomen talentin taso melko noloa kun vertaa muihin maihin.
No ni, tanssivia lapsia. Näitten ei tarttis ees esiintyä, se on varma jatkopaikka 😂
Onko tämä Talent Kids Suomi? Symppiksiä lapsia joo mutta siis tuolla on nyt vähän liikaa lapsia esiintymässä. Nämäkin menee suoraan jatkoon. Krista huutaa että "haluan syödä teidät!! Jatkoon!"
"Mikä teidän talentti on?"
"Ollaan lapsia".
"Jatkoon!"
Vierailija kirjoitti:
"Mikä
teidän talentti on?"
"Ollaan lapsia".
"Jatkoon!"
😂😂😂
En katsonut sitä missä oli jotkut naiset kuulemma hassuilla kengillä. Mitä ne teki siis? Hyppi jotenkin vain?
Vierailija kirjoitti:
En katsonut sitä missä oli jotkut naiset kuulemma hassuilla kengillä. Mitä ne teki siis? Hyppi jotenkin vain?
Hyppi ja teki liikesarjoja, joihin kuka tahansa pystyy.
Heippa! Muistakaahan, että kun dissaatte noin paljon, niin voitte tehdä itse perässä, jos siis osaatte? Vaati varmasti paljon, että uskaltaa mennä koko suomen eteen lavalle ja esiintyy siellä. Olisi kiva kuulla, mitä te osaatte ja miksi ette talenttiin hakeneet, kun annatte ymmärtää, että osaisitte itse paremmin? Itse aion ainakin antaa kaiken tukeni noille esiintyjille! Esimerkiksi nokkahuilua soittava mies osasi ainakin yllättää tuomarit ja varmasti kotiväenkin, sillä tuskin olette ennen moista esitystä nähnyt. En myöskään lähtisi itse puuttumaan toisten eläinten asioihin, kanat näyttivät voivan ihan hyvin. Terveisin Harrastekanalan pitäjä. Eikös yleensä kanat ole häkissään ja lopulta joutuvat ihmisen ruoaksi? Sen takia minusta onkin hienoa, että kanat on tuotu talenttiin. Niinkuin tytöt YouTube videollaan sanoivat; ”Ruudun taakse ei välttämättä välity, millaista arki on täällä meidän kanalassa.” Kaikilla on tottakai oikeus ilmaista oma mielipiteensä, mutta rajakin kaikella, rakentava palaute ja tottakai positiivinenkin olisi tässä kohtaa ollut paikallaan, varsinkin kun nyt on kyseessä lapsia. Vaatii varmaan tytöiltäkin paljon kuunnella koulussa juoruilua ja naureskelua talentista. (Jos sellaista heillä on).
Vierailija kirjoitti:
Veti näytteen jumppatunnista pomppukengillä
Lapsille pitäisi olla oma Talent- genre.
Villi veikkaus, että Talent Albania ja Talent-Kongokin hakkaa mennen tullen tämän Suomi-version. Totaalisen noloa shittiä.
Lukekaa! kirjoitti:
Heippa! Muistakaahan, että kun dissaatte noin paljon, niin voitte tehdä itse perässä, jos siis osaatte? Vaati varmasti paljon, että uskaltaa mennä koko suomen eteen lavalle ja esiintyy siellä. Olisi kiva kuulla, mitä te osaatte ja miksi ette talenttiin hakeneet, kun annatte ymmärtää, että osaisitte itse paremmin? Itse aion ainakin antaa kaiken tukeni noille esiintyjille! Esimerkiksi nokkahuilua soittava mies osasi ainakin yllättää tuomarit ja varmasti kotiväenkin, sillä tuskin olette ennen moista esitystä nähnyt. En myöskään lähtisi itse puuttumaan toisten eläinten asioihin, kanat näyttivät voivan ihan hyvin. Terveisin Harrastekanalan pitäjä. Eikös yleensä kanat ole häkissään ja lopulta joutuvat ihmisen ruoaksi? Sen takia minusta onkin hienoa, että kanat on tuotu talenttiin. Niinkuin tytöt YouTube videollaan sanoivat; ”Ruudun taakse ei välttämättä välity, millaista arki on täällä meidän kanalassa.” Kaikilla on tottakai oikeus ilmaista oma mielipiteensä, mutta rajakin kaikella, rakentava palaute ja tottakai positiivinenkin olisi tässä kohtaa ollut paikallaan, varsinkin kun nyt on kyseessä lapsia. Vaatii varmaan tytöiltäkin paljon kuunnella koulussa juoruilua ja naureskelua talentista. (Jos sellaista heillä on).
Kyllä tässä nyt kyrsii noi tuomarit! Kun jatkoon pääsee vaan tietyn tyyppiset esitykset. Ja moni oikea Talentti jää nuolemaan näppejään.
Lukekaa! kirjoitti:
Tämä on kilpailu. Ei mikään "kaikki voittaa!" hömpötys. Mutta Suomessa näköjään tuo kilpailuhenkisyys on aika huonolla tasolla.
Riittää näköjään kun laitetaan siisti taustamusiikki vaan soimaan.
Nyt nähdään ilmeisesti oikea talentti. Mutta ei varmaan pääse jatkoon kun ei ole tarpeeksi voimaantunut nainen.
Mites tämä sahansoittaja ei päässyt jatkoon? Oli tuo talentia.