Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talent Suomi 2021

Vierailija
07.02.2021 |

Keskustelu ohjelmasta tähän. Kauden ensimmäinen jakso tulee tänään kello 19.30 Maikkarilla ja on katsottavissa MTV:ssä jo nyt.

Kommentit (444)

Vierailija
121/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä sahansoittaja ei päässyt jatkoon? Oli tuo talentia.

Vierailija
122/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä sahansoittaja ei päässyt jatkoon? Oli tuo talentia.

Mäkin petyin että ei päässyt. Sen sijaan kaikki tusinatanssailijat pääsee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v.. kiva tää tanssi-talent Suomi.

Vierailija
124/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä roskaa tää pomppijat.

Vierailija
125/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt Krista pois tuolta tuomaristosta. Tämä on suorastaan noloa katsottavaa. Kaikki pääsee jatkoon kunhan vähän jotain hyvää musaa soi.

Vierailija
126/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestikin tämä suomen talentin taso melko noloa kun vertaa muihin maihin.

Vierailija
127/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, tanssivia lapsia. Näitten ei tarttis ees esiintyä, se on varma jatkopaikka 😂

Vierailija
128/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Talent Kids Suomi? Symppiksiä lapsia joo mutta siis tuolla on nyt vähän liikaa lapsia esiintymässä. Nämäkin menee suoraan jatkoon. Krista huutaa että "haluan syödä teidät!! Jatkoon!"

Vierailija
129/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä teidän talentti on?"

"Ollaan lapsia".

"Jatkoon!"

Vierailija
130/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä

teidän talentti on?"

"Ollaan lapsia".

"Jatkoon!"

😂😂😂

Vierailija
131/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut sitä missä oli jotkut naiset kuulemma hassuilla kengillä. Mitä ne teki siis? Hyppi jotenkin vain?

Vierailija
132/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut sitä missä oli jotkut naiset kuulemma hassuilla kengillä. Mitä ne teki siis? Hyppi jotenkin vain?

Hyppi ja teki liikesarjoja, joihin kuka tahansa pystyy.

Vierailija
133/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Muistakaahan, että kun dissaatte noin paljon, niin voitte tehdä itse perässä, jos siis osaatte? Vaati varmasti paljon, että uskaltaa mennä koko suomen eteen lavalle ja esiintyy siellä. Olisi kiva kuulla, mitä te osaatte ja miksi ette talenttiin hakeneet, kun annatte ymmärtää, että osaisitte itse paremmin? Itse aion ainakin antaa kaiken tukeni noille esiintyjille! Esimerkiksi nokkahuilua soittava mies osasi ainakin yllättää tuomarit ja varmasti kotiväenkin, sillä tuskin olette ennen moista esitystä nähnyt. En myöskään lähtisi itse puuttumaan toisten eläinten asioihin, kanat näyttivät voivan ihan hyvin. Terveisin Harrastekanalan pitäjä. Eikös yleensä kanat ole häkissään ja lopulta joutuvat ihmisen ruoaksi? Sen takia minusta onkin hienoa, että kanat on tuotu talenttiin. Niinkuin tytöt YouTube videollaan sanoivat; ”Ruudun taakse ei välttämättä välity, millaista arki on täällä meidän kanalassa.” Kaikilla on tottakai oikeus ilmaista oma mielipiteensä, mutta rajakin kaikella, rakentava palaute ja tottakai positiivinenkin olisi tässä kohtaa ollut paikallaan, varsinkin kun nyt on kyseessä lapsia. Vaatii varmaan tytöiltäkin paljon kuunnella koulussa juoruilua ja naureskelua talentista. (Jos sellaista heillä on).

Vierailija
134/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veti näytteen jumppatunnista pomppukengillä

Vierailija
135/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pitäisi olla oma Talent- genre.

Vierailija
136/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, että Talent Albania ja Talent-Kongokin hakkaa mennen tullen tämän Suomi-version. Totaalisen noloa shittiä.

Vierailija
137/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa! kirjoitti:

Heippa! Muistakaahan, että kun dissaatte noin paljon, niin voitte tehdä itse perässä, jos siis osaatte? Vaati varmasti paljon, että uskaltaa mennä koko suomen eteen lavalle ja esiintyy siellä. Olisi kiva kuulla, mitä te osaatte ja miksi ette talenttiin hakeneet, kun annatte ymmärtää, että osaisitte itse paremmin? Itse aion ainakin antaa kaiken tukeni noille esiintyjille! Esimerkiksi nokkahuilua soittava mies osasi ainakin yllättää tuomarit ja varmasti kotiväenkin, sillä tuskin olette ennen moista esitystä nähnyt. En myöskään lähtisi itse puuttumaan toisten eläinten asioihin, kanat näyttivät voivan ihan hyvin. Terveisin Harrastekanalan pitäjä. Eikös yleensä kanat ole häkissään ja lopulta joutuvat ihmisen ruoaksi? Sen takia minusta onkin hienoa, että kanat on tuotu talenttiin. Niinkuin tytöt YouTube videollaan sanoivat; ”Ruudun taakse ei välttämättä välity, millaista arki on täällä meidän kanalassa.” Kaikilla on tottakai oikeus ilmaista oma mielipiteensä, mutta rajakin kaikella, rakentava palaute ja tottakai positiivinenkin olisi tässä kohtaa ollut paikallaan, varsinkin kun nyt on kyseessä lapsia. Vaatii varmaan tytöiltäkin paljon kuunnella koulussa juoruilua ja naureskelua talentista. (Jos sellaista heillä on).

Kyllä tässä nyt kyrsii noi tuomarit! Kun jatkoon pääsee vaan tietyn tyyppiset esitykset. Ja moni oikea Talentti jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
138/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa! kirjoitti:

Tämä on kilpailu. Ei mikään "kaikki voittaa!" hömpötys. Mutta Suomessa näköjään tuo kilpailuhenkisyys on aika huonolla tasolla.

Vierailija
139/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää näköjään kun laitetaan siisti taustamusiikki vaan soimaan.

Vierailija
140/444 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nähdään ilmeisesti oikea talentti. Mutta ei varmaan pääse jatkoon kun ei ole tarpeeksi voimaantunut nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän