Talent Suomi 2021
Keskustelu ohjelmasta tähän. Kauden ensimmäinen jakso tulee tänään kello 19.30 Maikkarilla ja on katsottavissa MTV:ssä jo nyt.
Kommentit (444)
No mitä!!! Nyt oli taitava! Mut vissiin olis kannattanu laittaa Daruden Sandstormi taustalle, ni olis menny jatkoon...
Lahjakkaita lapsia ruudun täydeltäkö?
Tanssiryhmät aina automaattisesti jatkoon, niiden kohdalla Jormakaan ei meinää pysyä housuissaan, muille nyrpistelee
Vierailija kirjoitti:
No mitä!!! Nyt oli taitava! Mut vissiin olis kannattanu laittaa Daruden Sandstormi taustalle, ni olis menny jatkoon...
Esitys oli ehkä hieman lyhyt ja olisi kaivannut jotain lisää, mutta ehdottomasti oikeaa talenttia ja kunnon esitys noin muuten. Tosiaan. Joku mukaansatempaava teknotykitys niin jatko ois ollu taattu.
Jjjjja seuraavat tanssijat jatkoon, olkaa hyyvät.
Eipähän tarvitse ensi viikolla katsoa tätäkään.
Tää Krista on kyllä mitä typerin tuomari ohjelman historiassa. Tykkää kaikista ja hehkuttaa kaikkia ja on päästämässä jatkoon 99/100 kilpailijoista. Kaiken huippuna painoi eilen kultaista nappia aivan boring-esitykselle, jota kukaan muu tuomari ei olisi päästänyt edes jatkoon. Kristalle riittää, kunhan on girl-poweria...
Pyllyn pyörityksellä pääsee hyvin jatkoon, mutta taiteelliset ja oikeasti lahjakkaat
ei valita jatkoon. Jotenkin surettaa niiden puolesta.
Lukekaa! kirjoitti:
Heippa! Muistakaahan, että kun dissaatte noin paljon, niin voitte tehdä itse perässä, jos siis osaatte? Vaati varmasti paljon, että uskaltaa mennä koko suomen eteen lavalle ja esiintyy siellä. Olisi kiva kuulla, mitä te osaatte ja miksi ette talenttiin hakeneet, kun annatte ymmärtää, että osaisitte itse paremmin? Itse aion ainakin antaa kaiken tukeni noille esiintyjille! Esimerkiksi nokkahuilua soittava mies osasi ainakin yllättää tuomarit ja varmasti kotiväenkin, sillä tuskin olette ennen moista esitystä nähnyt. En myöskään lähtisi itse puuttumaan toisten eläinten asioihin, kanat näyttivät voivan ihan hyvin. Terveisin Harrastekanalan pitäjä. Eikös yleensä kanat ole häkissään ja lopulta joutuvat ihmisen ruoaksi? Sen takia minusta onkin hienoa, että kanat on tuotu talenttiin. Niinkuin tytöt YouTube videollaan sanoivat; ”Ruudun taakse ei välttämättä välity, millaista arki on täällä meidän kanalassa.” Kaikilla on tottakai oikeus ilmaista oma mielipiteensä, mutta rajakin kaikella, rakentava palaute ja tottakai positiivinenkin olisi tässä kohtaa ollut paikallaan, varsinkin kun nyt on kyseessä lapsia. Vaatii varmaan tytöiltäkin paljon kuunnella koulussa juoruilua ja naureskelua talentista. (Jos sellaista heillä on).
No joo, mäki oon itse asiassa samaa mieltä. Aika monet on saanu täällä tosi paljon kritiikkiä ja se ei oo kauheen kiva juttu.😔 Onhan Talentissa hyviäki ja ainaki omaperäisiä esityksiä. Ja vaikka tää on kisa niin ei tarttis haukkuu noin paljon esiintyjiä tai tuomareitakaan...
Täytyy sanoa mun katsominen loppu tähän sillä Jorma on siellä.Ymmärtääkö hän mitä talentti on ? Esim tyttö joka tanssi nykytanssia niin huomautti jalkojen ojennuksesta.Sitten oli nainen joka teki ihmeellistä taidetta jota minäkään en ole koskaan nähnyt.Eipä tietenkään Jorma päästännyt jatkoon.Hänen mielestä twerkkaus on talenttia.Hän voisi itse mennä twerkkamaan tai miettiä mitä talentissa oikeasti haetaan.
Sehän suomi talentissa on ,että osalla tuomareilla mitään käsitystä.Viime vuonna taisi Jorma painaa nappia twerkkaus suoraan jatkoon ? Tänä vuonna hyppi melkein loikki pöydän yli yäks ....
Välillä ihmetyttää, että ovatko nämä ohjelmaan valitut todella parhaita kilpailijoiden joukossa? Osa on todella huonoja.
Onko ollut vaikeaa saada kilpailijoita, jos tuo ryhmä sai tiedon 10 päivää ennen ja teki sitten esityksen?
Harmonikkaesitys oli piristävä.
Missä kaikki talentit ovat? Laulajia on maailma täynnä. Tämä perhe on kyllä sinänsä piristävä poikkeus. Mutta en siltikään puhuisi talentista. Lahjakkaita toki.
Jotenkin tästä ohjelmasta on tänä vuonna veto poissa, pliisua on. Leppilampi on ihan ok.
”Anderstyyd” :D Voisi ehkä opetella sanojen lausuminen ennen kuin tulee laulamaan talenttiin.
——— kirjoitti:
”Anderstyyd” :D Voisi ehkä opetella sanojen lausuminen ennen kuin tulee laulamaan talenttiin.
Oisin tykännyt enemmän, jos olisivat laulaneet suomeksi.
Totaalirepeeminen noille blackfaceille xDDD