Talent Suomi 2021
Keskustelu ohjelmasta tähän. Kauden ensimmäinen jakso tulee tänään kello 19.30 Maikkarilla ja on katsottavissa MTV:ssä jo nyt.
Kommentit (444)
Naisena itseäni huvittaa, että perseenheilutukseen yhdistetään feministinen sanoma. "Naiset pystyvät mihin vain" ja ainoa mitä heillä on antaa on peränsä? Myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena itseäni huvittaa, että perseenheilutukseen yhdistetään feministinen sanoma. "Naiset pystyvät mihin vain" ja ainoa mitä heillä on antaa on peränsä? Myötähäpeä.
Samaa mieltä.
Ihan sama kuka tän voittaa. kukaan ei hätkähdyttänyt esityksellään.
Alexandrella on näistä suurin mahdollisuus isoon tähteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo kengukenkä-esityksen vika musiikkikappale oli tai mistä se on? Tutun kuuloinen, mutten saanut päähän, mistä se on tuttu
Carmina buranan joku teknoversio
No, en ole pettynyt mutta Julius oli enemmän makuuni.
Tulos hylättävä. Nämä sai esiintyä tänään kaksi kertaa. Voitto kuuluu Alexandrelle
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki talentit ovat? Laulajia on maailma täynnä. Tämä perhe on kyllä sinänsä piristävä poikkeus. Mutta en siltikään puhuisi talentista. Lahjakkaita toki.
Talent on suomeksi lahjakkuus.
Kristan namut tissit olisi ansainnut pääpalkinnon, no ehkä ne saa illemalla oman kultasuihkunsa.
Juliuksen olisi pitänyt voittaa.
Alexandre lauloi epäpuhtaasti eikä ääni lainkaan riitä tällaiseen kappaleeseen. 5 vuotta ainakin lisää, sitten voisi ehkä esittää näitä kappaleita.
Surkea!!! Alexanrella oli talenttia
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin teinityttö pääsi säälistä jatkoon 🙄 Mikä myötähäpeä
Mikä teinityttö? Voisit vähän tarkemmin kertoa, että ymmärtäisi kestä puhutaan.
Minä olen talent koska olen saanut Kristalta v.2018 kadehtia saa looserit !
Vierailija kirjoitti:
Mihku olisi kuulunut finaaliin. Ei sillä, että täällä Suomessa osattaisiin arvostaa alkuperäiskansaamme tai muunkielistä taidetta kuin suomen tai englannin. 2014 Ruotsin Talentissa saameksi joikaava Jon Henrik voitti koko kisan.
Tietääkseni saamelaiset eivät ole mustia?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen talent koska olen saanut Kristalta v.2018 kadehtia saa looserit !
Minä olen multitalent, koska olen saanut Kristalta monta kertaa - pakit siis, kadehtikaapa tuota!
Bravuuri ja Alexandre onnistuivat tekemään esityksen, joka oli selkeästi parempi kuin heidän edelliset esityksensä. Lisäpisteet Joukolle koskettavasta esityksestä. Vähän pliisu taso ja liikkaa pomppivia ryhmiä.