Talent Suomi 2021
Keskustelu ohjelmasta tähän. Kauden ensimmäinen jakso tulee tänään kello 19.30 Maikkarilla ja on katsottavissa MTV:ssä jo nyt.
Kommentit (444)
Julius voittoon, erikoinen talentti ja lisäksi symppis!
Juliuksen musa kuulostaa viimeisten aivosolujeni taistelulta. Rakastan sitä. :'''DDD
Mistä vetoo niin tää perseporukka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Julius voittoon, erikoinen talentti ja lisäksi symppis!
Äänestin hybridillä Juliusta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia triangelin pimputtajia on kymmenen tusinassa. Alexaner voittoon.
Ai jaa? Mun mielestä tämä outojen soittimien taitaja on kyllä melkoinen talentti, vaikka viimeisin esitys olikin hiukan hajanainen. Lisäksi oon tykännyt sirkusryhmästä ja paidattomista telinevoimistelijoista, joilla on kyllä huikea keskivartalon hallinta. Joukon oma biisi ei iskenyt yhtä hyvin kuin huumoribiisit.
Mutta ihan vääriä tyyppejähän täällä on finaalissa. Itse äänestin hiekkataiteilevaa lääkäriä Dariaa ja nuorta pianistia, jonka kappale oli kyllä ehkä vähän turhan erikoinen suuren yleisön makuun, mutta suurta taitoa vaativa.
Viimeinen esitys varmaan voittaa koska jos jokaisen esiintyjän sukulainen äänestää....
Eiks nää kaikki tanssiryhmät vois yhdistää yhdeksi ryhmäksi.
Twerkkipersauksien show ei pääse alkua pidemmälle. Koko ajan vaan kappale vaihtuu.
Ei täs oo mitään seksuaalista.
Käyttävät strippaus musiikkia taustalla
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoo niin tää perseporukka voittaa.
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
En edes ole huomannut minkälainen kaula-aukko Kristalla on. Olenkin heteronainen.
Minä en sitä taas voinut olla huomaamatta. T. Heteronainen
Pidän naisista, mutta tämä twerkkaus ei vaan tunnu itselleni hyvältä. Liiiiian seksuaalista meininkiä.
Tasa-arvon vuoksi, näemmekö ensi vuonna twerkkaavan miesryhmän?
Kunnon perseitä, nuo kun sais naaman päälle.
Äänestetään Jouko voittoon. Toisiemme luo!
Miksi näillä kaikilla tanssiryhmillä on englanninkieliset nimet?
Ja vika esitys on twerkkaajat :) Kristan rinnat vs tiukat perät.