Tarvitsen miestä pyörittämään lapsiperhearkea, en muuhun
Tajusin just, että kiireisessä elämäntilanteessa, minua ei kiinnosta mies romanttisessa mielessä enää yhtään, ei oma eikä muut.... Tarvitsen miehen autoa huoltamaan, omakotitalon töihin, apukäsiksi lastenhoidossa jne. Haluan vaan, että elämä sujuu ja lapset saavat hyvän alun elämälleen jne. Haluan itse kehittyä ammatillisesti, harrastaa jne, en ole masentunut tms. Jos tulisi ero, en osaa kuvitella, että haluaisin jonkun miehen vaivoikseni muutakuin jos siitä olisi jotain hyötyä em. asioissa. Olenko jotenkin kylmä ja kovettunut tai onko mulla joku hormoonihäiriö? Ei ole ilmeisesti kovin normaalia kun suurin osa eronneistakin naistuttavista juoksee innoissaan miesten perässä ja mä en vaan ymmärrä miksi ihmeessä hankkivat itselleen lisää ongelmia 😅
Onko muilla tällaisia ajatuksia?
Kommentit (29)
Älkääs nyt! Se mies voi ajatella ihan samalla tavalla. Vaimo tarvitaan hoitamaan lapset ja kotielämä, ym. Ihan win-win avioliitto minusta. Ruusunpunainen romantiikka on ihan ylirvostettua.
Nimim. järkiavioliiton solminut
Ladies, ja tämä on se syy miksi meille miehille on tärkeää saako naisilta kiinnostusta parikymppisenä vai kolmekymppisenä.
Parikymppisellä naisella (joka ei suunnittele lisääntymistä lähivuosien aikana) ei vielä ole ap:n mainitsemia tarpeita, joten siitä tietää että naista kiinnostaa mies eikä tästä irti saatavat hyödyt ja omat elämänsuunnitelmat joihin miestä tarvitaan.
Minulla taas päinvastoin. Välillä tuntuu, että mies on vain tiellä lapsiperhearjessa ja aiheuttaa minulle lisätöitä lepsuilullaan ja sähläyksellään, kun itse tekisin kaiken "nopeammin ja paremmin".
Mutta hän on rakas ja parisuhde voi hyvin, lisäksi on erinomainen isä lapsille, joten yritän olla niissä arkisissa asioissakin kärsivällinen ja antaa miehen tehdä omalla tavallaa, vaikka se välillä ärsyttääkin.
No siis mitä hyötyä ja iloa olisi miehestä josta ei ole mitään hyötyä eikä iloa?? Sehän olisi kuin yksi lapsi lisää.
Jos maksat hyvän tuntipalkan,niin voin tulla sulle sinne pyörittämään vaikka jänisräikkää ...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää oo aika tavallista tai ainakin mulle on. Mulla ei oo miestä enkä oo semmosta ottamassa. Kolme lasta. Välillä sapettaa varsinkin auto-ongelmat ja viemärien puhdistukset, niihin voisin tarvita miestä, mut hoidan ite.
Voi veikkoset, tulee paljon edullisemmaksi ostaa nuo palvelut, kuin alkaa huoltamaan miesvauvaa.
Kyllä tuon miesvauvan vois heittää pihalle jos talous kestäisi ja tosiaan kaikki hommat mitä itse ei osaa tai ehdi tehdä ja opetella saa kyllä ostettua jos rahaa on.
Mutta kun ei ole niin on maaniteltava/kärsittävä/komenneltava/pakotettava tuolta sohvan perukoilta tuo röllipeikko osallistumaan. Tai sitten vaihdettava työkalupakkimieheen😄
On se erikoista että miesvauvasta on vain haittaa mutta sitä ei voi heittää pihalle kun talous ei kestä sitä ja "pikkuhommat" jää hoitamatta.
Ei ole ihme että miehet ovat skeptisiä perheen perustamisen suhteen. Naisia kiinnostaa tavismiehessä vain se työpanos, ja sitäkään ei pidetä minkään arvoisena.
Kyllä mä ainakin tarvitsen miestä romanttisessa mielessä. On läheisyyttä ja seksiä:) Toki hän osaa myös remonttihommia ja ratkoa teknisiä ongelmia, mutta kyllä se pääpaino parisuhteessa on se yhteinen kahdenkeskinen aika ihan vaan sohvalla tai sitten vähän irtiottoa arjesta vaikka kylpylässä nauttien.