Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen miestä pyörittämään lapsiperhearkea, en muuhun

Vierailija
07.02.2021 |

Tajusin just, että kiireisessä elämäntilanteessa, minua ei kiinnosta mies romanttisessa mielessä enää yhtään, ei oma eikä muut.... Tarvitsen miehen autoa huoltamaan, omakotitalon töihin, apukäsiksi lastenhoidossa jne. Haluan vaan, että elämä sujuu ja lapset saavat hyvän alun elämälleen jne. Haluan itse kehittyä ammatillisesti, harrastaa jne, en ole masentunut tms. Jos tulisi ero, en osaa kuvitella, että haluaisin jonkun miehen vaivoikseni muutakuin jos siitä olisi jotain hyötyä em. asioissa. Olenko jotenkin kylmä ja kovettunut tai onko mulla joku hormoonihäiriö? Ei ole ilmeisesti kovin normaalia kun suurin osa eronneistakin naistuttavista juoksee innoissaan miesten perässä ja mä en vaan ymmärrä miksi ihmeessä hankkivat itselleen lisää ongelmia 😅
Onko muilla tällaisia ajatuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyväksikäyttäjä sieltä.

Vierailija
2/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain tuntuu, että mies on tarpeen ainoastaan taloudellisen mukavuuden ylläpitäjänä. Ja meillä ei ole edes lapsia. Jos olisin rikkaampi olisin saattanut lähteä omilleni jo monen monta kertaa, vaan en halua tinkiä elintasostani ja aineellista mukavuuksistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se mies sua tarvitsee kun itse käy maksullisissa tai naapurissa?

Vierailija
4/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin tyhmää miestä olekkaan,

Vierailija
5/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosissaan harkita intersektionaaliseen kommuuniin muuttamista. Se on naisille ja muunsukupuolisille tarkoitettu turvallinen tila jossa kotitöistä ja lastenkasvatuksesta huolehditaan yhdessä.

Vierailija
6/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
7/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl toi on ihan normimeininkii tänä päivänä. miehelle maximi kuorma päälle,hyödyt irti ja annat mahdollisimman vähän. jos sua oikein onnistaa ni alkaa vielä vieraissa käymää ku ei sulta saa,ni pääset siitäki velvollisuudesta

Vierailija
8/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuten tossa iässä ne eronneet naiset juoksee varattujen miesten perässä

Vierailija
9/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää oo aika tavallista tai ainakin mulle on. Mulla ei oo miestä enkä oo semmosta ottamassa. Kolme lasta. Välillä sapettaa varsinkin auto-ongelmat ja viemärien puhdistukset, niihin voisin tarvita miestä, mut hoidan ite.

Vierailija
10/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää oo aika tavallista tai ainakin mulle on. Mulla ei oo miestä enkä oo semmosta ottamassa. Kolme lasta. Välillä sapettaa varsinkin auto-ongelmat ja viemärien puhdistukset, niihin voisin tarvita miestä, mut hoidan ite.

Mikset vie sitä romuasi autokorjaamolle?

Vierailija
11/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noin tyhmää miestä olekkaan,

Kyl niit on ja paljon vielä

Vierailija
12/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, olit ihan normaali nainen. Naiset kun eivät rakasta miehiä, vaan erilaisia resursseja, joita miehet voivat antaa.

Vierailija
13/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelta naiselta olen kuullut samaa. Siksi olenkin vähän skeptinen pariutumisesta enää naisen kanssa 3-kymppisenä. Mutta aika moni mies (ja varmaan nainenkin) on tuossa tilanteessa ja jopa tyytyväisiä siihen. Minä en voisi olla.

Vierailija
14/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap tässä vielä, hyväksikäyttöä tai ei naisen puolelta, mutta kun mun ja valitettavasti monen tutunkin kokemukset miehistä on, että ne on melko saamattomia vätyksiä kotitöiden ym suhteen että onhan se miehenkin puolelta sitten hyväksikäyttöä kun aina tullaan valmiiseen pöytään ja vaimo huolehtii enimmäkseen lapsista ja kodista, vaikka silläkin on työt, opiskelut yms. 🤔

Niin en vaan jaksa uskoa että vaihtamallakaan paranisi niin siksi ihmettelen miksi käyttää energiaa ylipäätään miehiin😄

Jonkun mainitsema kommuuni kuulosti oikein hyvältä!

Vierailija
15/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö kyseessä luonnon oma keino varmistaa se, että jälkikasvua ei tule enempää - ainakaan nykyisen ruuhkan keskelle.

Ole huoleti, kyllä se k*ikkeli vielä rupiaa jossain vaiheessa taas kiinnostamaan.

Vierailija
16/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes notes. Kylmempää olentoa maan päältä saa hakea kuin suomalainen nainen.

Vierailija
17/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempihan se noin onkuin  jos miehestä vain vaivaa ja kuluja olisi. Tuolla pystyy pitää paikkansa, kun on hyödyksi.

Vierailija
18/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noihin hommiin just miestä tarvisi?

Mulla on mies mutta hoidan itse asiat joista mainitsit. Kyllähän väliin kyllästyttää tuo miehen saamattomuus velvollisuuksien suhteen. On sillä niitä hyviäkin puolia joita ei sitten välttämättä kaikilta puuhapeteiltä löydy.

Varmaan jollakin käy ilmiömäinen flaksi ja saa sen unelmien uroon mutta sitä odotellessa vois elämä vilahtaa ohitse niin harvassa niitä on.

Vierailija
19/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin muutkin naiset tekevät.

Joskus kolmen kympin tienoilla alkaa kiinnostamaan se tasainen ja luotettava työkalupakkimies joka olisi saanut pakit nuorempana.

Sinä olet vain loogisempi ja tietoisempi siitä mitä lopulta haluat.

Vierailija
20/29 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut huomata että musta on tullut vähän samanlainen. Koin kai jonkinlaisen katkeroitumisen kun mies on niin etäinen eikä auttanut ja tukenut minua pienten lasten kanssa. Kaipaisin edelleen enemmän yhteyttä ja rakkautta mieheeni, mutta kai jotenkin sitten luovutin ja rupesin ajattelemaan samalla tavoin kuin sinä ap, jotta näkisin edes jonkun syyn tähän yhdessäoloon. Onhan tämä helpompaa näin.