Jos nyt tulisi totaalinen ulkonaliikkumiskielto kaikille, kauanko pärjäisit?
Ruokaa ei voisi tilata, kun ruokalähetitkään eivät saisi liikkua.
Mä luulen, että säännöstelemällä noin 5 viikkoa. Marjoja on kyllä pitkäksikin aikaa, mutta ei ehkä ihan niillä pelkästään eläisi.
Kommentit (71)
Tunnin, sit pitäisi lähteä hakemaan kebabbia.
Aika pitkään. Naapurilla on hyvät ruokavarastot, mutta ei asetta. Mulla on ase, mutta ei ruokavarastoja.
Viikon verran, mutta koira alkaa haluta ulos seuraavan kerran n klo 15.
Kuukauden, jos oikein säännöstelen,koira pidempään koska sille on paljon ruokaa. Mutta ulos se alkaisi haluta viimeistään illalla.
Muutaman kuukauden. Meillä on hyvät ruokavarastot. Olisipa ihanaa saada olla muutama viikko ihan vain kotona.
Ehkä mut ammuttaisi kadulle seuraavana päivänä.
Pärjäisin useita viikkoja, mutta alzheimeria sairastava äitini ei pärjäisi vuorokauttakaan. Hänellä käy kotihoito 4 kertaa vuorokaudessa lämmittämässä ruoan, antamassa lääkkeet ja vaihtamassa vaipan. Toisinaan hän on myös kaatunut lattialle eikä pääse itse ylös.
En kahta päivää kauempaa. Ulkona liikkuminen, siis lenkkeily on henkireikä ja ainoa sisältö elämässäni. -lapseton ja eläkeläinen
Kiva kun kellarissa on pottuja ja pakastimet täynnä lihaa, leipää ja marjoja. Kauraryynejä ja kahvia kaapeissa. Helppoa.
Loistava idea! Ihmiset kuolisivat kotonaan ja vieläpä johonkin muuhun kuin koronaan.
Siihen asti, kunnes kissan viimeinen insuliinikynä loppuu.
Ruokavaraston turvin helposti uuteen kasvukauteen ja sitten alkaakin taas oma piha tuottamaan ravintoa. Sen kun säilöö niin taas päästään pitkälle. Onhan se ravinto joiltain osin hetkittäin melko puutteellista, mutta ei me nälkään kuolla.
Yksinäni ehkä kolme viikkoa. Lasten kanssa vähän yli viikon.
Ehkä viikon tai max 2, on vähän kuiva aineita ja kiva jos saa hanasta vettä juotavaksi. Joisin vatsan täyteen että nälän tunne katoaisi.
Pari kuukautta täällä kaupungissa. Jos ehtisi mökille livahtaa niin siihen saakka kunnes vakava sairaalahoitoa vaativa terveystilanne yllättäisi.
Noin viikon. Sitten on ruoka loppu. Nyt on kylmä niin voisi laittaa pakasteet pihalle vaikka sehän on kiellettyä. Sähköt katkeavat ensi yönä kun voimalaitoksilla eikä sähkölaitoksilla ole ketään paikalla. Puita pitäisi yrittää hakea pimeän turvin liiteristä, niitä riittää pariksi vuodeksi.
Kuukauden. Jos vettä saisi hanasta. Ilman vettä pärjäisin vain muutaman päivän ja muuttuisihan asuntokin hivenen epämiellyttäväksi jos vessaa ei pystyisi vetämään. Huh!
Viikon